morsdicti Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Witam, Mam problem z moim Audi, mianowicie - auto stało około tygodnia czasu na podwórku nie odpalane, na rezerwie a właściwie to strzałka podnosiła się milimetr .... dojechałem na tym na Orlen zatankować, auto nie przerywało itd jechało normalnie nie było oznak, że tej benzyny tam nie ma, wlałem za 50zł przejechałem z 15 km i ... auto przestało jechać. Przy przyspieszaniu zwłaszcza na 3 i 4 biegu od niskich obrotów ok 2.5 do 4 tyś. w tym zakresie - auto przerywa ... wciskam gaz .... obroty wchodzą normalnie ale auto ma tak jakby "przerwy w przyspieszaniu" tj .... jedzie rozpędza się, nagle "turbo dziura" i za sekunde znowu odejście i tak aż obroty nie wskoczą na 4 tyś. wtedy się przepycha .. Na jałowych chodzi równiutko .... jak dodam na luzie gazu tak do 5 tyś. "pierdnie" z rury. Strasznie para leci z wydechu ale w nim od początku tak było, przy takiej pogodzie to normalne, śmierdzi dookoła samochodu spalinami (benzyną) ale to też tak było zawsze ... Przegoniłem samochód porządnie, na 2 dni problem zniknął - doszło znowu do rezerwy - problem się pojawił, zalałem znowu paliwa 20 litrów - po 100km ... znowu to samo. Czy to możliwe ze zassał brudu ze zbiornika i zabrudziło wtryski (czy wtedy nie powinno na jałowych też falować) ... Mam niski poziom płynu hamulcowego (znaczy on tam jest ... ale nie ma klocków z przodu praktycznie dlatego jest niski poziom) czy to ma jakiś wplyw np: na sprzęgło ? i czy to ono może rozłączać ? Mam służbowe auto dlatego zaniedbałem Audi planuje wszystko naprawić ale mam do przejechania nim 400km w środę więc nie wiem czemu przerywa i czy jechać .. dzięki
312MC Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Jak auto stało wytrąciła się woda i może ona poszła na wtryski i one już są kiblowe, a dwa że brud sie przedostał w układ
kred Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 raczej watpie ze zaciągnełeś syf ze zbiornika. pompa wystaje sporo ponad dolną krawedz zbiornika. moze pomyliłeś wache
morsdicti Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Opublikowano 10 Listopada 2010 raczej watpie ze zaciągnełeś syf ze zbiornika. pompa wystaje sporo ponad dolną krawedz zbiornika. moze pomyliłeś wache Nieee no już takich jaj to nie robię Może brudna z dystrybutora poleciała - tankowałem bezpośrednio po tym jak otworzyli dystrybutory po tankowaniu głównego zbiornika z cysterny - tam to pewnie tłoczą pod takim ciśnieniem, może te syfy krązyły w obiegu W każdym bądź razie, im więcej jeżdzę tym problem zanika ... nie mniej jednak nie całkowicie a tak być nie może.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się