mjw83 Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 dzis chciałem zebrac opinje urzytkowników aut z turbo. Posiadam A4 1.8T AEB 97 rok, siada mi turbina mianowicie przy odpuszczaniu gazu słychac grzechodke wiec wirnik szoruje tak powiedział mi mechanik pozatym sprawia sie ok. Mam mozliwosc kupienia tej turbinki podobno z anglika w swietnym stanie ale jak ją obejzałem troche jest zaoliwiona , dziwi mnie korektor wydechowy i katalizator czy ten olej nie poinien byc spalony? wygląda na to ze bedzie brała olej?posiada luz na osce czy to normalne czy oznak ze nadaje sie do regeneracji a nie załozenia do mojej niuni? co sądzicie o tej turbince czy mozna ja jakos sprawdzic przed zalorzeniem? Pozdrawiam czekam na wasze opinje i doswiadczenia oto linki do fotek: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98000ca8faaa67fb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e53db90ce0cace7b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c08f23a6745600e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/05139a8aab221b5c.html
mxzibi Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Luzy minimalne na boki wirnik bez ocierania o obudowę może mieć ale jak ma wzdłużne to lipa i nadaje się do regeneracji. pozdrawiam
jnx Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 luzy minimalne na boki musi mieć bo jak się oring rozgrzeje to się rozszerza i to normalne ważne by nie za dużo... jeśli wzdłużny luz to już jej nie opanujesz. na wyjściu powinny być sproszkowane spaliny, jeśli jest już tam olej/maź to sobie daruj.
mjw83 Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 Na boki luz jest, zas wzdłużny nie odczuwalny, nie wiedziałem ze wystepuje tez taki. Wlasnie ten olej na wirniku ciepłym mnie martwi bo moze puszczac olej. Jednak ja sobie daruje dziekuje za podpowiedzi pomogą mi w wyborze nastepnej. Jesli ktos ma jeszcze jakies podpowiedzi czym sie sugerowac z góry dziekuje Pozdro
Maniusiek28 Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 z fotek ciężko cos wywróżyć , fachowcem nie jestem ale ślady oleju w części gorącej świadczą o kiepskiej jakości demontażu lub o zużyciu uszczelniaczy co wiąże sie z ich wymianą więc małym remontem(regeneracją)
angelo77 Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Kolego nie wymieniaj całej turbiny tylko napraw zaworek upustowy. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=35044.0
mjw83 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2011 Turbo juz wymieniłem ale dzięki angelo77 za link, są tam objawy podobne do moich, tyle ze dla mnie powiedzial magik ze to łopatki szorują, ale sprawdzę i zawór moze nie będe musiał wymienic turbiny czekam tylko na cieplejsze dni i wolny czas
KYLOMC Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 100% to będzie ta klapka w gorącej części turbiny !!! tez to mam i na wiosnę muszę to jakoś przyspawać ;/ macie jakieś sposoby aby to jakoś unieruchomić bez wyciągania turbo? A ten magik to niezłe bajery wali ,jakby tak tarło to długo by nie pochodziło ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się