czakus84 Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 witam, mam pytanie, mianowicie czy komuś się zdarzyło, że w 2.5tdi spadły/połamały się dźwigienki zaworowe ?? jakie były objawy, szkody ??
krecik_20 Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 witam, mam pytanie, mianowicie czy komuś się zdarzyło, że w 2.5tdi spadły/połamały się dźwigienki zaworowe ?? jakie były objawy, szkody ?? Witam! Umnie jak spadły dzwigienki ( 6 sztuk) auto zaczeło kopcić na siwo ( bardzo mocno ) oraz nie równo chodził na jalowym i przerywał w przedziale 1500-2200 obr ( tak jakby nie chodził na wszystkie gary). Skonczyło sie na wymianie wałków oraz całej hydrauliki i rozrządu.
marcin1976 Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 witam, przerabiam akurat temat. posypała mi się kilka dni temu rolka napinająca pasek rozrządu. w efekcie na zimnym silniku po dodaniu gazu poluzowany pasek przeskoczył i połamało się sześć dźwigienek w prawej głowicy. silnik stracił moc, zaczął kopcić oraz strasznie hałasować. przymusowa wymiana rozrządu, no i wszystkich dźwigienek, hydropopychaczy i pestek w jednej głowicy. na szczęście zawory ocalały, wałki idealne.
OKO Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 jeżeli zaczyna brakować mocy np nie można się rozpędzić >190 itp to znaczy że coś nie tak z hydrauliką. wypadniecia jednej, dwóch dzwigienek bez rozbierania głowic nie stwierdzisz wiem bo już to przerabiałem :gwizdanie:
zen64 Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 witam, mam pytanie, mianowicie czy komuś się zdarzyło, że w 2.5tdi spadły/połamały się dźwigienki zaworowe ?? jakie były objawy, szkody ?? kolego nie masz co się przejmować ty masz w swoim v6 nową hydraulikę, na forum na temat v6 jest sporo na temat także poczytaj a będziesz spać spokojnie
yaro97 Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Z tym, że nie słychać jak spadną dźwigienki to się nie zgodzę . Mi po wymianie rozrządu silnik dziwnie cykał,delikatnie nierówno chodzi - nie czułem utraty mocy, nie kopcił było słychać tylko dziwne cykanie - jak rozebrał mi mechanik to okazało się że jedna dźwigienka spadła.Wałki były OK , skończyło się na wymianie popychaczy. Także na pewno dowiesz się jak ci spadnie.
zen64 Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Z tym, że nie słychać jak spadną dźwigienki to się nie zgodzę . Mi po wymianie rozrządu silnik dziwnie cykał,delikatnie nierówno chodzi - nie czułem utraty mocy, nie kopcił było słychać tylko dziwne cykanie - jak rozebrał mi mechanik to okazało się że jedna dźwigienka spadła.Wałki były OK , skończyło się na wymianie popychaczy. Także na pewno dowiesz się jak ci spadnie. BAU to całkiem nowa konstrukcja jeżeli chodzi o hydraulikę tam nie ma co spaść, także nie mieszaj koledze w główce
yaro97 Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Z tym, że nie słychać jak spadną dźwigienki to się nie zgodzę . Mi po wymianie rozrządu silnik dziwnie cykał,delikatnie nierówno chodzi - nie czułem utraty mocy, nie kopcił było słychać tylko dziwne cykanie - jak rozebrał mi mechanik to okazało się że jedna dźwigienka spadła.Wałki były OK , skończyło się na wymianie popychaczy. Także na pewno dowiesz się jak ci spadnie. Wiem że to inna konstrukcja i nie ma co spaść, odpowiedziałem tylko na pytanie. BAU to całkiem nowa konstrukcja jeżeli chodzi o hydraulikę tam nie ma co spaść, także nie mieszaj koledze w główce
czakus84 Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 wieczorkiem zrzucona będzie góra to opowiem jak to wygląda bieżące objawy: duży hałas nie równa praca silnika jakby na 4cyl gonił duuuużo niebieskiego dymku z wydechu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się