Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy warto wyciąć katalizator w A4 B5 1.8?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Informację o spalinach zbiera pierwsza sonda czyli ta przed katem. I to pierwsza sonda jest sondą regulacyjną to czy katalizator jest czy go nie ma niema wpływu na pierwszą sondę. Druga zaś sonda ma bardzo ale to bardzo niewielki wpływ na korekty można powiedzieć że nie zauważalny. Druga bardziej jest sprawdzającą katy niż regulacyjną

Opublikowano (edytowane)

Informację o spalinach zbiera pierwsza sonda czyli ta przed katem. I to pierwsza sonda jest sondą regulacyjną to czy katalizator jest czy go nie ma niema wpływu na pierwszą sondę. Druga zaś sonda ma bardzo ale to bardzo niewielki wpływ na korekty można powiedzieć że nie zauważalny. Druga bardziej jest sprawdzającą katy niż regulacyjna

Masz racje ale jednak ma nawet ten minimalny wpływ na prace silnika

po za tym po wycieciu wystepuja błedy ECU nie mowie , że jest to reguła ,ale w samochodach bardziej rozbudowanych elektronicznie

Edytowane przez kamil642
Opublikowano

po za tym po wycieciu wystepuja błedy ECU nie mowie , że jest to reguła ,ale w samochodach bardziej rozbudowanych elektronicznie

Kolego mylisz się po wycięciu drugiej sondy w B6 występują błedy zawsze i jest to własnie regułą.

Aby pozbyć się sondy poza jej usunięciem fizycznym trzeba usunać ją z programu sterującego ECU wraz z jej funkcjami które wykonywała. Dopiero wtedy nie masz błedów

Opublikowano

chodziło mi o mechaniczne wycięcie kata i nie tylko w b6 kolego :D

Opublikowano

Witam,

a pytanie trochę z innej beczki..

Mając do wyboru wstawienie nowego kata, a wykasowanie 2 sondy z ecu, którą opcję byście wybrali ( i dlaczego ;) )?

Różnica w funduszach ok 150zł na korzyść kasowania ;)

Opublikowano

Kurcze mi gośćiu za wycięcie śpiewa 350zł - wydaje mi się drogo fakt tłumaczy że musi cały wydech zwalić i trudny dość dostęp przy silniku a pozatym wkład z kata wywala i nie wiem mam jeszcze czas aby się zdecydowac na ten zabieg ale nie wiem bo widziałem kat. za niespełna 600zł nówkę.

Adam przyjedź do Wrocławia ogarniemy sami za darmoszke :D

pojebało z tymi cenami. Trzeba faktycznie rozpiąć wydech od spodu i odkręcić śruby przy turbawce co czasem jest trudne ze względu na stan śrub ale do ogarnięcia. A co do tego że wyżuca do śmieci to Cię kłamie w żywe oczy : środek kata ma cząstki platyny który skupują za 100-200 zł w zależności od stanu i zużycia. JA wywaliłem od siebie , auto dużo żwawsze , i za swójego kata dostałem 150 zł jak zbadał spektometrem zawartość platyny.

I nie cudować z żadnymi rurami do środka, jakiś bajek się nasłuchaliście ...

:hi:

Opublikowano

Jestem po wymianie pustego kata na tłumik z Allegro od Gruchota i różnica jest kolosalna. Wcześniej dźwięk był wręcz żenujący, stojąc koło auta było słychać strasznie głośno blaszany dźwięk, po wymianie słychać tylko czysto końcowy tłumik. także niech każdy wybije sobie z glowy zostawianie pustej puszki po kacie. Tłumik to dobra opcja

Opublikowano

Jestem po wymianie pustego kata na tłumik z Allegro od Gruchota i różnica jest kolosalna. Wcześniej dźwięk był wręcz żenujący, stojąc koło auta było słychać strasznie głośno blaszany dźwięk, po wymianie słychać tylko czysto końcowy tłumik. także niech każdy wybije sobie z glowy zostawianie pustej puszki po kacie. Tłumik to dobra opcja

Musisz kolego dodac : W BENZYNIAKACH . Bo w dieslach nie ma żadnej różnicy.

Opublikowano

Wiem, przypomniałem sobie po wysłaniu ale już nie chciało mi się zmieniać [emoji2]

Opublikowano

U mnie nie ma różnicy, trochę głośniej słychać turbinę - kat pusty

Opublikowano

Miałem kupować zamiennik od gruchota, ale jeszcze mnie coś naszło.

Jakbym chciał na swoim starym katalizatorze podziałać, to rozwiercam środek i spawać rurę fi 55? Jak ma się sprawa z sondami? W rurce mam wywiercić na nie otwory?

Opublikowano (edytowane)

Nie trzeba żadnej rury spawać.Wywalasz środek wstawiasz emulator 2 sondy i tyle

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

Jestem po wymianie pustego kata na tłumik z Allegro od Gruchota i różnica jest kolosalna. Wcześniej dźwięk był wręcz żenujący, stojąc koło auta było słychać strasznie głośno blaszany dźwięk, po wymianie słychać tylko czysto końcowy tłumik. także niech każdy wybije sobie z glowy zostawianie pustej puszki po kacie. Tłumik to dobra opcja

kolego daj linka ktory tlumik wstawiłeś??

Opublikowano

Jestem po wymianie pustego kata na tłumik z Allegro od Gruchota

Daje jakieś rabaty dla a4-klub.pl?

Opublikowano

Powiem Ci że nawet nie pytałem bo cena samego tłumika w zasadzie śmieszna. Może gdyby ktoś chciał kupować jakiś zestaw za parę stówek to warto było by zapytać.

Opublikowano

do afn'a zamiennik katalizatora ze złączem elastycznym kosztuje 200zł a dla mnie to nie są małe pieniądze

Opublikowano

Widziałem że ma też w ofercie do ALT, brał ktoś? Ciekawy jestem czy nie będzie głośniej niż z katem

Opublikowano

głośniej nie powinno ponoć tylko pracę turbiny bardziej słychać

Opublikowano

Ja kupiłem zamiennik kata do 1.8T. Jak tylko zrobi się cieplej montuje i zdam relacje.

MASA81, Co do rabatu, zadzwoń i powiedz co potrzebujesz, powołaj się na klub. Zawsze te kilka zł opuści, wysyłka za pobraniem, poza allegro itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...