marec-ki Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Witam. Dziś walczyłem z błędem w AIRBAG 01794. Mam nadzieję, że wszystko będzie OK. W międzyczasie zrobiłem AUTO SCAN. Wynik poniżej. Jak widać jest parę błędów. Czy któreś z nich są jakieś poważne ? VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7Scan: 01,02,03,08,09,0F,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 JQ Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1570 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 J Component: A4 Klimaautomat 1016 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 3 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 E Component: int. Lastmodul RDW 0305 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00012 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 930 R Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D35 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 7Ş7Ş7 AUZ6Z0B0177261 2 Faults Found: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401) 49-10 - No Communications - Intermittent Address 37 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 919 887 E Component: BNS 4.2 H05 BNO 0008 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AR Component: Komfortgerát T85 1210 Coding: 06976 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 01562 - Right Rear Door 59-00 - Can't Unlock 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 Component: concert II GRO 0008 Coding: 01011 Shop #: WSC 63351 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Co to jest: - Komfortgerát T85 - KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D35 - Lenksáulenmodul 0308 - int. Lastmodul RDW 0305 ?? Z góry wielkie dzięki [br]Dopisany: 11 Listopad 2010, 19:44_________________________________________________Odpowiem sobie sam Lastmodul - chyba licznik. Błąd 01794 - trzeba zrobić adaptację VIN. Jutro się tym zajmę, ale poczytałem że ustrojstwo jest uparte i nie zawsze daje się zaadoptować. Komfortgerát - moduł komfortu. Błąd 01562 - na razie wiem, że w odpowiedniej grupie modułu trzeba sprawdzać czy zmienia się status lock/unlock przy otwieraniu i zamykaniu centralnego. Lenksáulenmodul - kolumna kierownicy dosłowne tłumaczenie z translatora GOOGLE. Nie wiem jaka fachowa nazwa. Błąd 01794 - niby też trzeba przeprowadzić adaptację numeru VIN. Aczkolwiek jeżeli ktoś mi potwierdzi, że na kanale 81 trzeba zapisać wartość 00111 to będę pewny, ze dobre info znalazłem KOMBI+WEGFAHRS - chyba IMMO - poprawcie mnie proszę Błąd 00779 - znalazłem jedynie na Tech-Ross aby sprawdzić połączenie z czujnikiem. Wstępnie przyjmuję, że mechanik jak mi wymieniał rozrząd to coś tam mógł "naruszyć". Na razie udało mi się uporać (mam nadzieję) z zapalającą się kontrolką AIRBAG po 10 minutach jazdy :gwizdanie: Zostały jeszcze błędy z klimy. Już wiem skąd te dziwne stuki puki w kokpicie 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Przeraża mnie wizja ewentualnego demontażu i czyszczenia. Ponoć bardzo ciężko się do nich dostać. Pal licho silniczek obiegu zamkniętego gorzej z V71. Niestety czy na stawię 24 stopnie czy 18 leci ta samo ciepłe powietrze. Dopiero jak dam LO to idzie zimne. Czy ktoś mógłby mnie wspomóc instrukcją (najlepiej graficzną) jak wymontować V71.
wrclaguna Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Nastawnik klapy spiętrzającej (V71) moze to pomoze http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=161329.0;highlight=v71
marec-ki Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Opublikowano 13 Listopada 2010 Dzięki serdeczne przyda się na pewno
pakotomasz Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Witam! Dziś sprawdzając błędy silnika pojawił mi się także ten: 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Czy ktoś może coś więcej powiedzieć na ten temat? Szukałem jakiś podpowiedzi w szukajce, ale żadnych konkretów. Czy jest to coś poważnego, czy można z tym jezdzić itd.?
Sztomel Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Słabo szukałeś, pierwszy link na google po wpisaniu "Flap Positioning Motor (V113)" : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=63496
pakotomasz Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Ok, dzięki Sztomel za link z lokalizacją tego siłownika, ale interesuje mnie także czym skutkuje jazda z uszkodzonym siłownikiem. Czy trzeba to wymienić/naprawić jak najszybciej czy jeśli zrobię to za jakiś czas to nie będzie większego problemu?[br]Dopisany: 07 Lipiec 2011, 10:39_________________________________________________Dziś zrobiłem adaptację i zamiast błędu 00716 pojawił mi się z nim związany 00735 - silnik nastawczy możliwości zamkniętego obiegu powietrza (V113). Wiem, że walnięty mam potencjometr tego silniczka i raczej będę musiał kupić nowy silniczek. Może ktoś podać mi jego numer? To co udało mi się znaleźć to: 8E1 820 511D, ale nie jestem pewien. Byłbym też wdzięczny gdyby ktoś podrzucił mi rysunek/opis jak ten silniczek zdemontować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się