MisiekDD Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Tak jak w temacie. Podczas odpalenia mojego autka świece żarowe palą się około 1 minuty a czasami to i dłużej, gdy już zgasną i odpalę silnik obroty wskakują do 2000tys obrotów a w lusterku widzę kłębe czarnego dymu po chwili obroty opadają i wszystko jest Ok ale znowu po chwili obroty się podwyższają do około 1100 - 1200tys. Po około 3 minutach wszystko wraca do normy. Dodam że świece żarowe były wymienione rok temu i na jakiś czas to pomogło ale problem wrócił, audi ma 265tys na liczniku. Prawdziwe nie kręcone auto pochodzi ze Szwecji. Zauważyłem że dzieje się tak gdy przejadę więcej kilometrów z większą prędkością (powyżej 100km/h). Podobny problem znalazłem w ale tam rzecz się miała do silników 130 na pompo wtryskach i nie było tam czarnego dymu. Nie mam pojęcia co to może być . Błagam pomóżcie bo niedługo zieloni się do mnie przyczepią że zatruwam atmosferę :>
spetsnaz Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Możliwe, że siada pompa wtryskowa. Możesz nagrać film jak odpala auto?
Digit Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 niech kolega sprawdzi czujnik temperatury , bo podobne objawy.
spetsnaz Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 niech kolega sprawdzi czujnik temperatury , bo podobne objawy. Od tego należy zacząć, ale niepokoi mnie ten czarny dym. Warto sprawdzić jeszcze zawór odcinający paliwo na pompie.
MisiekDD Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Opublikowano 13 Listopada 2010 Film postaram się nagrać i wrzucić na forum. A ten czujnik temperatury VAG iem sprawdze ??
rikardo Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 Film postaram się nagrać i wrzucić na forum. A ten czujnik temperatury VAG iem sprawdze ?? Sprawdzisz i raczej bym się skłaniał w kierunku jego ewentualnej awarii. Powinien ci się pojawić jego błąd a jak nie to obserwuj temperaturę na VAG-u. W rodzinie jest identyczny model gdzie podczas obserwacji wzrostu temperatury przy około 70 stopniach czujnik wskazywał nowy pomiar w postaci temp. -11 i wówczas obroty szły do góry i pojawiał się czarny dym. Jest to niebezpieczne dla silnika. Jak będziesz wymieniał czujnik to kupuj tylko oryginał w ASO.
MisiekDD Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Opublikowano 13 Listopada 2010 Troche mnie to niezapokoiło jak przyjdzie mi Interfejs to jak najszybciej sprawdze ten czujnik. Może orientujecie się ile może on kosztować ??
rikardo Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Cena nowego czujnika w ASO wynosi około 100 zł. Najpierw zdiagnozuj bo na chwilę obecną są to przypuszczenia, że jest to jego wina.
MisiekDD Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Opublikowano 21 Listopada 2010 To nie jest tak strasznie jeśli chodzi o cenę . Podłącze pod WAG i dam znać co wyszło [br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 10:28_________________________________________________Witam , tak jak koledzy podejrzewali był to czujnik temperatury silnika G62. Dzieki za pomoc
rafcisz Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Koledzy mam problem z Audi A4 1,9 TDI 110KM rok 1997. przebieg 231tyś.km. Od tygodnia zauważyłem że Audi czy jest ciepła czy zimna strasznie kopci czyli na postoju jak i pod czas jazdy kopci na czarno.Nie wiem czy to jest normalne ale wydaje mi się że tak być nie powinno. Byłem na komputerowej diagnostyce i wykazało jeden błąd który został wykasowany 0272 LAMPKA KONTROLI ŻARZENIA PRZERWA ZWARCIA DO MASY żadnych błędów nie było,spalanie w normie,co może być tego przyczyną?myślałem że może to być taka nie wielka guma od turbiny która jest z góry przy tej czarnej plastikowej obudowy,więc ją wymieniłem i dalej to samo. Błagam pomocy ;([br]Dopisany: 11 Grudzień 2010, 15:36_________________________________________________
rikardo Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Sprawdzałeś szczelność całego dolotu? Jeżeli nie to na początek posprawdzaj czy któryś z węży gumowych nie jest pęknięty lub poluzowany na opasce.
rafcisz Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Sprawdzałeś szczelność całego dolotu? Jeżeli nie to na początek posprawdzaj czy któryś z węży gumowych nie jest pęknięty lub poluzowany na opasce. szczelności to jeszcze nie sprawdzałem,ale może masz kolego rację i jutro posprawdzam.[br]Dopisany: 11 Grudzień 2010, 21:26_________________________________________________ Sprawdzałeś szczelność całego dolotu? Jeżeli nie to na początek posprawdzaj czy któryś z węży gumowych nie jest pęknięty lub poluzowany na opasce. Kolego o czy mógł byś mi pomóc?bo nie wiem ile tych węży tam idzie i które najlepiej sprawdzić? [br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 09:26_________________________________________________Mam dalej ten sam problem,węże całe proszę jeszcze o jakieś rady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się