grippen Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 to tak samo jak wkładasz ledy do postojówki zamiast normalnych żarówek też traci się homologacje
ykk Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 grippen zmieniajac lampy na polifty, cale auto tez traci homologacje, bo takie nie wyjechalo z fabryki..
siemian Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 nie ma czegos takiego jak homologacja na cale auto tylko na konkretne podzespoły. Jest dopuszczenie do ruchu. Jak wsadzisz lampy z homologacją do tego samego modelu (a lifting nie jest zmianą modelu) to nie tracisz homologacji
ykk Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 nie ma czegos takiego jak homologacja na cale auto tylko na konkretne podzespoły. Jest dopuszczenie do ruchu. Jak wsadzisz lampy z homologacją do tego samego modelu (a lifting nie jest zmianą modelu) to nie tracisz homologacji Idac tym tropem, to nalezy robic jak kolega endriu. Zalozyc ori xenon na D2S
Pietyk Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 ja ostatnio mialem mala wpadke jechalem pod prad(nie specjalnie) i naprzeciwko wyjechali mi niebiescy, dluga przygoda byla z nimi kilka razy kazali dmuchac itp ale do hidow sie nie przyczepili
Yelo Opublikowano 9 Lutego 2009 Opublikowano 9 Lutego 2009 Prosty wniosek z tego tematu - wszystkie części do samochodów wolno instalować wyłącznie fabryczne, zwłaszcza ze wskazaniem na wahacze (ktoś kupował w ASO?), nie wspominając o wypruciu kata, tak popularnym modzie w naszych autach. O takich przestępstwach jak wymiana turbiny na większą, czy nawet modyfikacja programu nie warto wspominać :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się