ispee Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Witam. Problem z ktorym niemogę się uporać pojawił się dwa dni po wymianie rurki (pociła się) wchodzącej do króćca (termostatu?) i połączonej z trójnikiem ktory pozniej prowadzi wodę do góry silnika oraz do chłodniczki oleju. Podczas wcześniej wykonanych prac rozbierany był kawałek dolotu,wyciągnięty zriorniczek wyrownawczy, usunięte webasto (piecyk czeka na naprawę na stole w piwnicy), odkręcony i uniesiony filtr paliwa. Podczas prac (z racji braku miejsca) dotykałem co chwilę wężyków prowadzących paliwo z pompy do wtrysków, odpinałem kostkę wtryskiwacza głownego oraz wyjmowałem chyba czujnik temperatury wody z górnej rury przy silniku. Po ukończeniu prac auto jeździło ok przez 3 dni po czym zaczęły się problemy z odpalaniem i obrotami. Silnikiem trzeba krecic około 30 - 40 sek żeby odpalił (aku nowe zdrowe, auto stoi najczęściej w garażu wiec to raczej nie wpływ temperatury, świeczki wymieniane niecały rok temu). Zdarzy się na 6-7 odpaleń że zagada odrazu jak wcześniej. Bywa że niechce odpalić już nawet po minucie od zgaszenia. Gdy auto rozgrzeje się do około 75stopni na cyferblacie obroty zaczynają pływać, na wolnych obrotach silnik jakby się poddusza po czym po chwili gasnie i znow jest problem z uruchomieniem go. Wykonałem logi narazie tylko statyczne i niestety po 3 naraz na niedogrzanym silniku, ale tylko i wyłącznie dlatego że jak auto się zagrzeje to gaśnie. Mierzone Grupy: 004,006,013 - http://vaglog.rtnet.pl/arteeq_28609.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/arteeq_28610.html Grupy: 018,023,001 - http://vaglog.rtnet.pl/arteeq_28611.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/arteeq_28612.html Basic Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/arteeq_28613.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/arteeq_28614.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/arteeq_28615.html
vauxhall95 Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 Zapowietrza ci sie uklad.Sprawdz czy z pod wtryskow sie nie saczy,wezyki od filtra do pompy i z pompy do filtra do wymiany,podociagaj opaski,popusc sruby od wtryskow,krec rozrusznikiem ,az zacznie sikac.Ten ktory sika zakrec i tak wyeliminuj zapowietrzenie.Musi odpalic
banshee Opublikowano 19 Listopada 2010 Opublikowano 19 Listopada 2010 A ja - jeśli możesz - poprosiłbym o log 001 i 013 przed zgaśnięciem.
ispee Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 problem rozwiązany. Zdemontowałem webasto a nie zaślepiłem tej małej słomeczki ktora doprowadza do niego paliwo. Idzie ona pod samochodem do ziornika i wchodzi chyba w tym samym miejscu co przewód z paliwem idący do filtra paliwa i pompy. Auto przez ten weżyk zaciągało powietrze. Pomogła guma do żucia . Dzięki za pomoc temat do zamknięcia. Pozdrawiam
banshee Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Zawsze trzeba sprawdzić to co się wcześniej rozbierało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się