maciek2,5V6 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 witam! Panowie jade sobie z pracki i nagle w czasie jazdy kierownica ledwo co chodzi! o ile sie domyslam wspomaganie poszło! ale jak to sprawdzic co i wogle z jakiej racji? płymn od wspomagania jest, jego ilość sie nie zmieniła wiec mniemam ze ubytków na pompie i wezykach czyli straty cisnienia nie powinno być! czy to moze jakiś pasek od wspomagania mógł pynknąc? laik jestem wiec prosze o jakies rady. jutro jade do mechanika ale wole cos wiedziec zanim pół auta mi rozbiora, trzeba mądrego zgrywac ))
dark79 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 zagladij pod maske i zobacz, moze faktycznie pasek poszedl, a jak nie to moze byc pompa wspomagania
Pikuś Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Jakby pasek poszedl to i ladowania by nie bylo no i chlodzenia. Jesli nie bylo jakis odglosow to mozliwe ze to maglownica.
maciek2,5V6 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Odgłosów nie było bo muza grała ))). A co do ładowania to mozliwe ze nie ma , bo po tym fakcie ledwo co zapaliłem auto własnie akumulator ładuje! ma to cos wspólnego? gdzie ten pasek jest namierze go bez rozkładania auta na drobne??
Pikuś Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 maciek2,5V6, nie zauwazylem, ze Ty masz 2,5. Nie mam pojecia jak tam idzie pasek ale sadze, ze powinienes go zauwazyc. Mozliwe ze jest za slabo naciagniety.
maciek2,5V6 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Pikuś, własnie prubowałem go wysledzić ,ale albo slepota z złości , albo drań gdzieś głębiej siedzi. osłony plastikowe zdiołem i nic nie widze, może ktos mnie naprowadzi ?
Pikuś Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 maciek2,5V6, moze ten zrzut Ci cos pomoze: Twoje paski to te z numerem 10, z boku rysunku masz oznaczenie literowe co jest co. To jest pasek co napedza alternator, pompe wspomagania, sprzeglo wiskotyczne czyli cos jak w 1,9.
maciek2,5V6 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2006 dzieki Pikuś , jutro na warsztacie moze coś zauważe tak to nic nie widze. Ale moze wiesz jakie by były objawy walnietego paska tego od wspomagania? luźny chyba nie jest nawet na wysokich obrota kierownica ledwo co sie rusza. a płyny nie ubywa wiec chyba układ szczelny cio?
Pikuś Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Jesli chodzi o pasek to co najwyzej luzny ale to wtedy i ladowania bys nie mial (czyli swiecila by sie kontrolka) i pompa wody by mogla slabo dzialac, czyli by sie grzal. Ciezko stwierdzic co sie stalo. A po wystygniecju jezdziles?? Moze plynu nie ubywa bo z maglownica cos sie teraz nie dawno stalo albo z pompa. obejzyj jutro dokladnie od gory i dolu, maglownice tez dobrze. Moze cos zauwazysz. Ciezko stwierdzic na odleglosc.
maciek2,5V6 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Dzieki za wskazówki. Auto sie nie grzeje bo odcinki robie takie ,że ledwo sie nagrzewa , własnie jesli chodzi o ładowanie to sie lampka akumulatora pali , znaczy sie niskie napiecie. Jutro chyba niestety auto odrazu do mechanika, sam raczej nie dojde co i jak, wierze w uczciwosc mojego mechanika.
Pikuś Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 własnie jesli chodzi o ładowanie to sie lampka akumulatora pali No to chyba masz przyczyne, nie stalo to sie przypadkiem jednoczesnie albo w krotkim odstepie czasu :?: Stawiam na luzny pasek.
maciek2,5V6 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2006 No z ładowaniem juz mam kłopoty od jakiś 2 tyg, znaczy sie byłem pewny ze bateriia juz klapła (ma prawo) i akumulator nawet zamowiłem. A tu moze być babol ,że przyczyna jest w tym pasku? i akumulator sie wogle nie ładował podczas jazdy? w tym moze być szum? sorki za pytania za pytaniem, ale chce sie dowiedziuec jak najwiecej.
_siwy_ Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Najprawdopodobniej najpierw pasek sie slizgał az w koncu go przepaliło i szlag go trafił.
maciek2,5V6 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2006 z tego co piszecie jest to chyba bardzo mozliwe. Bo z ładowaniem problem juz od 2 tyg i nagle wspomaganie padło, z tego co piszecie to chyba najprawdopodobniej luzny lub walniety pasek? dobrze mysle? dopytuje sie zeby jutro pompy mi nie wymieniali z bomby
Pikuś Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 maciek2,5V6, na Twoim miejscu to bym pierw zajzal co i jak jest z tym paskiem zeby jakis jaj nie bylo. Jak stwierdzisz ze mozna dalej jechac to jedz do mechanika bo widze, ze sam raczej tego nie zrobisz. Dodam jeszcze, ze jezeli aku jest juz slaby to przy zalaczeniu aku przed odpaleniem powinno 3 razy piknac i zaswiecic sie wykrzyknik. Widze, ze Ty sobie olales swiecaca kontrolke od ladowania. Obys wiecej takich bledow nie popelnial. Spytam sie rozrzad to ty wymieniales??
maciek2,5V6 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2006 jade do mechaniola, sam to moge na myjnie pojechac ))). Ale juz cos niecoś wiem, dzieki wam, silnika mi nie wymienią . Tenx! [ Dodano: 2006-08-17, 21:21 ] Pikus do rozrzadu mam jeszce niby czas ale biore poprawke na (oszustów w salonach bo tez tak moze byc ) i wymieniam z nastepnym olejem, za jakies 3 tys km, albo nawet teraz przy tej pompie lub pask.
Pikuś Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 maciek2,5V6, a filtry i takie sprawy wymieniales :?: :?: ja jestem zdania takieg, ze jezeli kupujesz uzywany samochod to dla wlasnego spokoju wymieniasz rozrzad, filtry i olej nie patrzac na ksiazki. Postaw go na tydzien i wymien wszystkie plyny eksploatacyjne i filtry oraz paski z napinaczami. Bedzie Cie to drogo kosztowac ale bedziesz sie cieszyl, ze niuni nic sie nie stanie. PS. Wspolczuje Twojemu autko takiego wlasciciela. :razz:
maciek2,5V6 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Pikus masz racje i taki jest plan, który miał być realizowany we wrześniu ale widze ze bedzie trzeba wcześniej. Jeżdże niunia już kilka tyś km bez takich wymian, po kupnie bo w kompie audi-vw wiem kiedy były wymiany. Jestem realista i wiem ze ....... moze byc roznie wiec wszystko teraz bede wymieniał! tylko trzeba bylo z 2 tys na wymiany uzbierac
dark79 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 ale z drugiej strony jak moze byc luzny pasek, w 1.9 jest napinacz samoczynny i on napina pasek tyle ile trzeba, no moze w 2.5 jest inaczej,ale nie ulega watpliwosci ze kolega przesadzil z ta kontrolka od ladowania
Pikuś Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 dark79, no racja w 1,9 jest samonapinajaca ale zawsze moze sie sprezyna wyrobic i nie dawac juz rady. Moze u kolegi juz tego paska nie ma. hihihihi. Dowiemy sie jak pojedzie do mechanika co i jak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się