xavier Opublikowano 16 Października 2007 Opublikowano 16 Października 2007 Witam, dziś złapał mnie wredny problem, elektryczny wiatrak na chłodnicy chodzi non stop Po zgaszeniu silnika, zamknięciu auta dalej chodzi. Myślałem, że gorący jest ale przyszedłem po 20minutach a ten dalej chodzi... Pomaga tylko odłączenie akumulatora, lecz po ponownym podłączeniu po 3h wiatrak się natychmiast załącza. Co to może być ? nie muszę chyba pisać że odłączanie i podłączanie co chwile akumulatora jest delikatnie mówiąc niewygodne ;( Autko to a4 avant 1.9tdi afn 96'
piotrpan Opublikowano 17 Października 2007 Opublikowano 17 Października 2007 musisz sie określic czy to wiatrak chlodnicy [a powinien włączać się po uruchomieniu silnika] czy wiatrak klimy [a powinien włączać się po uruchomieniu klimatyzacji]
xavier Opublikowano 17 Października 2007 Autor Opublikowano 17 Października 2007 oba są na chłodnicy, jeden na sprzegiełku wiskotycznym a drugi elektryczny wiadomo ten pierwszy przy zgaszonym silniku niema za bardzo jak się kręcić więc chodzi o ten elektryczny na razie odłączyłem kostkę przez którą był zasilany.
grippen Opublikowano 18 Października 2007 Opublikowano 18 Października 2007 spróbuj przeczyścić kostki które dochodzą do wiatraka może pomoże ewentualnie jakiś czujnik podłącz vaga może jakieś błędy wywali
xavier Opublikowano 18 Października 2007 Autor Opublikowano 18 Października 2007 czyściłem, żadne nowe błędy nie spadły obstawiam sklejony przekaźnik, tylko który to ??
grippen Opublikowano 18 Października 2007 Opublikowano 18 Października 2007 przekaźniki powinien być pod kierownicą tak mi się wydaje
M@rcus Opublikowano 18 Października 2007 Opublikowano 18 Października 2007 Nad nogami kierowcy, przekaźnik 14 albo 12 nie pamietam już. Zerkinij do "sam naprawiam". Swojego czasu walczyłem z tym problemem (http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,8433.0.html) - walnięty był presowłącznik klimy.
xavier Opublikowano 18 Października 2007 Autor Opublikowano 18 Października 2007 dzięki, idę sprawdzić Teraz przy każdym przekręceniu stacyjki (silnik zimny) uruchamia się ten nieszczęsny wentylator. a widzisz... a u mnie się kręci jak tylko aku podłącze, kluczyk w kieszeni
grippen Opublikowano 18 Października 2007 Opublikowano 18 Października 2007 Tu masz opisy przekaźników
M@rcus Opublikowano 18 Października 2007 Opublikowano 18 Października 2007 dzięki, idę sprawdzić Teraz przy każdym przekręceniu stacyjki (silnik zimny) uruchamia się ten nieszczęsny wentylator. a widzisz... a u mnie się kręci jak tylko aku podłącze, kluczyk w kieszeni Przepraszam, nie doczytałem. W takim razie na 99% przekaźnik, bo tam napięcie jest non stop. Odnośnie jego numeru - widocznie wziąłem go z kosmosu pisząc poprzednią wiadomość - jak już napisałem nie pamiętam.
xavier Opublikowano 18 Października 2007 Autor Opublikowano 18 Października 2007 u mnie to wygląda troszkę inaczej niż w "sam naprawiam" ale chyba znalazłem gdzie to jest... teraz dostać się tam [br]Dopisany: 18 Październik 2007, 19:41 _________________________________________________dzięki za szybką odpowiedź
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się