Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Logi do oceny - przyspiesza wyraznie powyzej 2.5 tys. obr.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pacjent to B5 1Z. Objawy takie, że czuc wyrazne przyspieszanie dopiero od okolo 2.5 tys. obrotow. Potem przyspiesza juz normalnie i az prosi sie o wiecej :> Z tego co zdazylem wywnioskowac to przeplywka juz nie jest pierwszej mlodosci ale jesli ciela by mocno dawke to pewnie nie przyspieszal by tak dobrze powyzej 2.5 RPM? :mysli:

000no.th.jpg

001lpw.th.jpg

003mhv.th.jpg

004gds.th.jpg

008tk.th.jpg

010gqo.th.jpg

011sv.th.jpg

Opublikowano

pokaż statycznego 001 i 000 basic setting

Przepływkę można umyć

Filtr powietrza jak stary wymienić

Turbo trochę przeładowuje przy 2200obr, ,można by przemyć N75

Opublikowano

A jak wyglada sprawa z dawkami w 008? Sa pociete?

Opublikowano

Moze to miec bezposredni wplyw na deficyt mocy do 2.5 tys.?

Opublikowano

nie zadawaj trudnych pytań :)

może zrób co zaproponowałem i wstaw potem nowy komplet logów, dodatkowo możesz jeszcze wyczyścić/wypalić kolektor ssący

Opublikowano

Filtr powietrza nowy (3 kkm).

Przepływka była juz przeplukiwana

N75 po regeneracji.

EGR zaslepiony.

000 BS jest w pierwszym linku. Troche niewyrazny ale mozna sie doczytac :wink4:

Opublikowano

Dawkę podcina dopiero powyżej 3000obr/min.

Opublikowano

no to może zobacz z innym N75 jak będzie, przydało by się zlikwidować to przeładowanie

Opublikowano

IMO - szkoda czasu na podmianke N75 - regulacja cisnienia doladowania jest dobra.

LMM jest najslabszym elementem tej ukladanki.

Jabys mial mozliwosc podmianki LMM od 1Z/AHU i zrobienia logow bylo bo jasne.

Pzdr

PS

Taka rada na przyszlosc - jeszcze raz tak zamiescisz logi... zalatwie Ci ostrzezenie :)

Opublikowano

IMO - szkoda czasu na podmianke N75 - regulacja cisnienia doladowania jest dobra.

LMM jest najslabszym elementem tej ukladanki.

Jabys mial mozliwosc podmianki LMM od 1Z/AHU i zrobienia logow bylo bo jasne.

Pzdr

PS

Taka rada na przyszlosc - jeszcze raz tak zamiescisz logi... zalatwie Ci ostrzezenie :)

Tez stawiam na problemy z LMM. Co do N75 to rzeczywiscie wyglada na to ze radzi sobie ze zbijaniem cisnienia. Kolega Ciahciah pisal tez o czyszczeniu kolektora dolotwego. Ma to jakis sens w odniesieniu do tych logow?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...