Lukasz_N Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Witam Pacjent to B5 1Z. Objawy takie, że czuc wyrazne przyspieszanie dopiero od okolo 2.5 tys. obrotow. Potem przyspiesza juz normalnie i az prosi sie o wiecej :> Z tego co zdazylem wywnioskowac to przeplywka juz nie jest pierwszej mlodosci ale jesli ciela by mocno dawke to pewnie nie przyspieszal by tak dobrze powyzej 2.5 RPM?
ciahciah Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 pokaż statycznego 001 i 000 basic setting Przepływkę można umyć Filtr powietrza jak stary wymienić Turbo trochę przeładowuje przy 2200obr, ,można by przemyć N75
Lukasz_N Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 A jak wyglada sprawa z dawkami w 008? Sa pociete?
Lukasz_N Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Opublikowano 21 Listopada 2010 Moze to miec bezposredni wplyw na deficyt mocy do 2.5 tys.?
ciahciah Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 nie zadawaj trudnych pytań może zrób co zaproponowałem i wstaw potem nowy komplet logów, dodatkowo możesz jeszcze wyczyścić/wypalić kolektor ssący
Lukasz_N Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Opublikowano 21 Listopada 2010 Filtr powietrza nowy (3 kkm). Przepływka była juz przeplukiwana N75 po regeneracji. EGR zaslepiony. 000 BS jest w pierwszym linku. Troche niewyrazny ale mozna sie doczytac
banshee Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Dawkę podcina dopiero powyżej 3000obr/min.
ciahciah Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 no to może zobacz z innym N75 jak będzie, przydało by się zlikwidować to przeładowanie
przemik Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 IMO - szkoda czasu na podmianke N75 - regulacja cisnienia doladowania jest dobra. LMM jest najslabszym elementem tej ukladanki. Jabys mial mozliwosc podmianki LMM od 1Z/AHU i zrobienia logow bylo bo jasne. Pzdr PS Taka rada na przyszlosc - jeszcze raz tak zamiescisz logi... zalatwie Ci ostrzezenie
Lukasz_N Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Opublikowano 21 Listopada 2010 IMO - szkoda czasu na podmianke N75 - regulacja cisnienia doladowania jest dobra. LMM jest najslabszym elementem tej ukladanki. Jabys mial mozliwosc podmianki LMM od 1Z/AHU i zrobienia logow bylo bo jasne. Pzdr PS Taka rada na przyszlosc - jeszcze raz tak zamiescisz logi... zalatwie Ci ostrzezenie Tez stawiam na problemy z LMM. Co do N75 to rzeczywiscie wyglada na to ze radzi sobie ze zbijaniem cisnienia. Kolega Ciahciah pisal tez o czyszczeniu kolektora dolotwego. Ma to jakis sens w odniesieniu do tych logow?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się