Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Logi do oceny - przyspiesza wyraznie powyzej 2.5 tys. obr.


Lukasz_N

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pacjent to B5 1Z. Objawy takie, że czuc wyrazne przyspieszanie dopiero od okolo 2.5 tys. obrotow. Potem przyspiesza juz normalnie i az prosi sie o wiecej :> Z tego co zdazylem wywnioskowac to przeplywka juz nie jest pierwszej mlodosci ale jesli ciela by mocno dawke to pewnie nie przyspieszal by tak dobrze powyzej 2.5 RPM? :mysli:

000no.th.jpg

001lpw.th.jpg

003mhv.th.jpg

004gds.th.jpg

008tk.th.jpg

010gqo.th.jpg

011sv.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaż statycznego 001 i 000 basic setting

Przepływkę można umyć

Filtr powietrza jak stary wymienić

Turbo trochę przeładowuje przy 2200obr, ,można by przemyć N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zadawaj trudnych pytań :)

może zrób co zaproponowałem i wstaw potem nowy komplet logów, dodatkowo możesz jeszcze wyczyścić/wypalić kolektor ssący

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr powietrza nowy (3 kkm).

Przepływka była juz przeplukiwana

N75 po regeneracji.

EGR zaslepiony.

000 BS jest w pierwszym linku. Troche niewyrazny ale mozna sie doczytac :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO - szkoda czasu na podmianke N75 - regulacja cisnienia doladowania jest dobra.

LMM jest najslabszym elementem tej ukladanki.

Jabys mial mozliwosc podmianki LMM od 1Z/AHU i zrobienia logow bylo bo jasne.

Pzdr

PS

Taka rada na przyszlosc - jeszcze raz tak zamiescisz logi... zalatwie Ci ostrzezenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO - szkoda czasu na podmianke N75 - regulacja cisnienia doladowania jest dobra.

LMM jest najslabszym elementem tej ukladanki.

Jabys mial mozliwosc podmianki LMM od 1Z/AHU i zrobienia logow bylo bo jasne.

Pzdr

PS

Taka rada na przyszlosc - jeszcze raz tak zamiescisz logi... zalatwie Ci ostrzezenie :)

Tez stawiam na problemy z LMM. Co do N75 to rzeczywiscie wyglada na to ze radzi sobie ze zbijaniem cisnienia. Kolega Ciahciah pisal tez o czyszczeniu kolektora dolotwego. Ma to jakis sens w odniesieniu do tych logow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...