pajakleon97 Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Witam Niedlugo bede musial wyczyscic zapieczona zmienna geometrie w swoim afn i dlatego zastanawiam sie czy nie lepiej troche dolozyc i kupic turbo od awx i za jakis czas zrobic program. na wtryski i fmic na razie kasy nie bedzie wiec czy na takim modzie bedzie to dobrze smigac i jaki bylby przyrost? czy nie oplaca sie za bardzo bawic w polsrodki pomozcie turbina np taka http://allegro.pl/turbosprezarka-turbina-audi-skoda-vw-1-9tdi-awx-i1311565200.html
Skeeber Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 wyczysc sobie kierownice i po problemie , przynajmniej wiesz co masz
puertoss Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 jesli to tylko kierownice to wyczyszczenie w zupełności wystarczy... zreszta podczas czyszczenia zobaczysz w jakim jest stanie i czy juz domaga sie wymiany regeneracji
pajakleon97 Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 no tak ale czyszczenie to ok 400zl a tu widze turbawka za 550 moze jednak lepiej dolozyc jakis przyrost mocy bedzie
dejf Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 A skad wiesz czy ta za 550 nie bedzie wymagala czyszczenia? Jak nie chcesz czyscic to mozna zrobic program i podciagnac sztange i pojezdzic tak ze 2 tygodnie i moze sie rozrusza... Ja tak zrobilem z moja uzywana po 200kkm turbiną AWX. Teraz pompuje jak szalona a wczesniej kierowniczki sie przycinały. Obeszło sie bez rozkrecania. 'Samo sie zepsuło, to niech sie samo naprawi'
pajakleon97 Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Opublikowano 20 Listopada 2010 hehe o takim sposobie nie slyszalem a jak turbawka nie wytrzyma? troche mi sie to ryzykowne wydaje a samemu nie mam jak ani umiejetnosci zeby sie w tym grzebac ani sprzetu w kaZdym razie troche odbiegliscie od pytania [br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 23:29_________________________________________________a jak z ta turbina awx u Ciebie jakis przyrost mocy byl? masz same turbo zmienione czy jakies inne graty tez?
puertoss Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 skoro tak nie chcesz swojej wyczyścić to kupuj "kota w worku" może Ci się nie rozsypie :gwizdanie:
Kowi87 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Po zmianie turbo conajwyzej notlaufy będziesz miał a przyrosty to będą po sofcie dopiero ale też nie za duze w porównaniu do softu na starej turbawce max z 10km wiecej będzie Moc nie powstaje z powietrza tylko z paliwa :gwizdanie:
dejf Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 hehe o takim sposobie nie slyszalem a jak turbawka nie wytrzyma? troche mi sie to ryzykowne wydaje a samemu nie mam jak ani umiejetnosci zeby sie w tym grzebac ani sprzetu w kaZdym razie troche odbiegliscie od pytania [br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 23:29_________________________________________________a jak z ta turbina awx u Ciebie jakis przyrost mocy byl? masz same turbo zmienione czy jakies inne graty tez? Jak ma nie wytrzymac? Ja mam zadane 2525mbar i wytrzymywała na relaxie - czasami dziennie łapałem z 15 notlaufów az w koncu map ją przestał ograniczać i jest kox
Kowi87 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 hehe o takim sposobie nie slyszalem a jak turbawka nie wytrzyma? troche mi sie to ryzykowne wydaje a samemu nie mam jak ani umiejetnosci zeby sie w tym grzebac ani sprzetu w kaZdym razie troche odbiegliscie od pytania [br]Dopisany: 20 Listopad 2010, 23:29_________________________________________________a jak z ta turbina awx u Ciebie jakis przyrost mocy byl? masz same turbo zmienione czy jakies inne graty tez? Jak ma nie wytrzymac? Ja mam zadane 2525mbar i wytrzymywała na relaxie - czasami dziennie łapałem z 15 notlaufów az w koncu map ją przestał ograniczać i jest kox a jak zmieniłes map to robiłes korekte
dejf Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Nie, korekty to nie wymagało. Po prostu map mierzy troche wiecej, że te zadane 2525 daje rade i nie zbija ciśnienia. Dymku z tyłu troszke jest przy gwałtownym depnieciu co swiadczy o tym ze stosunek w mieszance jest okay. Moglem miec 2500 na starym mapie (trzeba by było robic korekte), i pewnie by nie przewalała, ale chciałem żeby ładnie gwizdała na ciut wiekszym doladowaniu co też czyni na potęgę Jedyne co jeszcze jest wymagane to hamownia...i ostateczny efekt na papierze, bo doprowadziwszy do stanu gdzie wszystko mechanicznie jest sprawne zauważyłem ze wcale tak źle nie jeździ i zdecydowałem ze nie bede sie pchał juz w pompy 11tki, itp. EOT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się