Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja przełącznika świateł drogowych


Gość spedyt

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś również zastosowałem wd40... pomogło :naughty: czasami nie włączały mi się światła drogowe a miganie działało. Już po problemie :>

WD 40 przewodzi prąd, nikomu nie życzę zwarcia w instalacji........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U mnie sposób z WD-40 pomógł. :wink4:

Tylko jak ktoś zaleje WD-40 to proszę od razu nie sprawdzać czy mamy światła czy nie.

Należy bez włączania zapłonu poruszać manetką we wszystkie strony kilka razy i zrobić przeciąg w samochodzie (otworzyć przednie drzwi na kilka godzin). i dopiero wtedy możemy się cieszyć sprawnymi światłami drogowymi lub też nie. Podrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. zastanawiam się czy rozkręcać czy popsikać , u mnie wszystkie światła chodzą ale jest problem z kierunkami, włącznik awaryjnych prawie nonstop skrzeczy,dodam że przy ruchach manetek na chwilę pomaga. wyczytałem że może mieć to związek właśnie z przełącznikiem świateł i z manetką kierunków ,,, niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę i doradzi co zrobić :wallbash::mysli: a no i oczywiście gdzie psiknąć jeśli trzeba :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!! :hi:

Ja mam problem ze szperaczem(mryganiem). Mianowicie kiedy przyciągnę manetkę do siebie, do samego końca, nie zapalają się "długie". Zapalają się wtedy kiedy popuszczę trochę manetkę. Czy psikanie wd-40 coś pomoże, czy trzeba jednak rozbierać?? Poradźcie coś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!! :hi:

Ja mam problem ze szperaczem(mryganiem). Mianowicie kiedy przyciągnę manetkę do siebie, do samego końca, nie zapalają się "długie". Zapalają się wtedy kiedy popuszczę trochę manetkę. Czy psikanie wd-40 coś pomoże, czy trzeba jednak rozbierać?? Poradźcie coś...

Proponuję rozebrać i przeczyścić styki, przesmarować wazeliną techniczną, zamontować i cieszyć się z naprawy. Napiszę to po raz kolejny WD - 40 przewodzi prąd elektryczny i może doprowadzić do zwarcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a znasz kogoś kto zrobił zwarcie w przełączniku WD40? Ja nie znam a temat wałkowany nieraz i wielu pomogło. Mi zresztą też. Aby nastąpiła zwarcie musisz połączyć + z -. A w/w stycznik styka +z+ wiec nie może być mowy o zwarciu ale mogę się mylić. :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a znasz kogoś kto zrobił zwarcie w przełączniku WD40? Ja nie znam a temat wałkowany nieraz i wielu pomogło. Mi zresztą też. Aby nastąpiła zwarcie musisz połączyć + z -. A w/w stycznik styka +z+ wiec nie może być mowy o zwarciu ale mogę się mylić. :tongue4:

Znam kogoś kto zrobił zwarcie dzięki WD-40, co prawda nie w Audi, ale udało mu się tego dokonać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja równierz skorzystałem z WD-40.Przełącznik działa jak nówka,żadnego zwarcia nie było.Polecam ten sposób

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też skorzystałem z WD40 i jestem zadowolony bo oczka mi nie mrugały, jednakże trzeba mieć świadomość tego że w naszych Aniach ta przypadłość lubi się nawracać i w przypadku gdy siądą całkowicie długie światła najlepiej jest wyciągnąć manetkę i przeszlifować styki a nie bawić się z WD40 lub tym podobnym sprejem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim audi jest problem przy włączaniu kierunkowskazów bo przy załączeniu prawego włączają się też długie światła :( czy sposób z wd pomoże?? Założyłem wątek na forum http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=187118.new#new bo sprawa jest bardziej skomplikowana bo mam tempomat proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbierz przełącznik i zobacz co się stało, bo WD tutaj nic nie pomoże. Zapewne styki robią zwarcie i przy załączaniu kierunków zapalają się też długie. Tempomat tutaj nie ma nic do rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wd40 zdzialało cuda :) wystarczyło psiknąć do środka,bez rozbierania czegokolwiek i przełącznik działa jak nówka ;-) pozdrawiam,temat okazał się bardzo pomocny

U mnie też pomógł - na rok - a wczoraj poszedł dymek z manetki- muszę więc zakupiś nową i wyminić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wd40 zdzialało cuda :) wystarczyło psiknąć do środka,bez rozbierania czegokolwiek i przełącznik działa jak nówka ;-) pozdrawiam,temat okazał się bardzo pomocny

U mnie też pomógł - na rok - a wczoraj poszedł dymek z manetki- muszę więc zakupiś nową i wyminić :(

Rozbierz, przeczyść styki i przesmaruj. Wymienić zawsze zdążysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a znasz kogoś kto zrobił zwarcie w przełączniku WD40? Ja nie znam a temat wałkowany nieraz i wielu pomogło. Mi zresztą też. Aby nastąpiła zwarcie musisz połączyć + z -. A w/w stycznik styka +z+ wiec nie może być mowy o zwarciu ale mogę się mylić. :tongue4:

Znam kogoś kto zrobił zwarcie dzięki WD-40, co prawda nie w Audi, ale udało mu się tego dokonać.

Głupoty piszesz, to jest włącznik więc nawet jak się zrobi zwarcie to się światła zapalą i tyle w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...