Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

fajnie popiarduje :kox: na fisie boost i temp oleju :good: tylko czemu on nie korzysta złopatek? :mysli: kolejna fajna sprawa, że przy max obr. w trybie manualnym nie zmienia sam biegów.

Opublikowano

można pocinać na odcince :polew: :cwaniak1: :radocha:

Opublikowano

turdzi nie piardol :decayed:

no ale on ma racje - kolega ma Skę i jej haldex nijak sie ma do quattro.

jezdzilismy kiedys na sniegu - w moim brd wystarczylo w miejscu skrecic i dodac gazu zeby auto od razu zaczelo sie krecic.

u niego taka opcja byla mozliwa tylko z poslizgu i wiekszego/szybszego z dodatkowym dodaniem gazu - dopiero wtedy tyl zaczynal "gadac"

Opublikowano

haldex IV gen pracuje inaczej niż poprzednie gen, rzekomo bardziej jak napęd stały a nie dołączany

fachowo opisane IV gen:

Przekazywaniem momentu obrotowego na tylną oś

steruje sterownik sprzęgła Haldex na podstawie

sygnałów sterownika silnika (prędkość obrotowa

silnika i położenie pedału gazu), sterownika ABS

(prędkości obrotowe kół i włącznik świateł

hamowania), sygnałów czujników obrotu

samochodu, przyspieszenia wzdłużnego i

przyspieszenia poprzecznego. Do załączenia

sprzęgła nie jest konieczne wystąpienie różnicy

prędkości obrotowej kół przedniej i tylnej osi.

w II gen było tak:

Załączenie napędu tylnej osi jest sterowane przez

sterownik sprzęgła Haldex. Aby sprzęgło zostało

włączone, musi występować różnica prędkości

obrotowej kół przedniej i tylnej osi niezbędna do

wytworzenia ciśnienia wewnątrz sprzęgła.

ale nie jeździłem więc nie mogę porównać a wg opisu różnica jest :wink4:

Opublikowano

wg opisu powinno jeszcze byc info, ze przy starcie jest zapiete na stale 5% na tyl (z tego co pamietam) - tak jest we wszystkich haldexach IVg (np. w Insignia 4x4 tez tak ma) tak czy siak mozecie wierzyc lub nie, ale w S3 (oczywiscie obecny model) d..py nie urywa to rozwiazanie w porownaniu do quattro w B7

Opublikowano

niestety potwierdzam i dlatego zrezygnowalem kiedys z S3 a bardzo sobie chcielem kupic Sportbacka.

Opublikowano

niedawno widziałem w Krk na Kazimierzu czerwone rs3, szkoda by była, gdyby ten napęd był taki do d*py, bo jak koleś odkręcił z dwójki to poszedł takim ogniem, że aż miło było patrzeć :evil:

Opublikowano

niedawno widziałem w Krk na Kazimierzu czerwone rs3, szkoda by była, gdyby ten napęd był taki do d*py, bo jak koleś odkręcił z dwójki to poszedł takim ogniem, że aż miło było patrzeć :evil:

Na Kazimierzu a dokładnie w Galerii często podjeżdża gość białym RS3 na myjkę, kumpel tam pracuje to gość nigdy nie chce im zostawić kluczyków to by sobie pośmigali chwile :polew::decayed:

Raz ją widziałem, super wygląda :)

Opublikowano

niedawno widziałem w Krk na Kazimierzu czerwone rs3, szkoda by była, gdyby ten napęd był taki do d*py, bo jak koleś odkręcił z dwójki to poszedł takim ogniem, że aż miło było patrzeć :evil:

też go dziś widziałem i powiem mega.wygląd :kox:[br]Dopisany: 05 Sierpień 2011, 21:45_________________________________________________http://moto.wp.pl/kat,121,title,Audi-RS3-teraz-510-KM,wid,13701684,wiadomosc.html?ticaid=1ce31
Opublikowano

gustu co do felg to oni nie mają :polew:

Opublikowano

rezultat na torze do przewidzenia :decayed:

nie pamiętam kiedy Audi pobiło BMW na torze, ale na nasze warunki na codzień lepsze RS3, s-tronic + quattro :good:

do zabawy na suchym zdecydowanie 1 M :good:

Opublikowano

dokladnie audi lepsze,jakby ktos chcial auto na tor to napewno nie kupi emki,lepiej porsche czy gtra

Opublikowano

ja też bym się w kierunku quattro zapatrywał na codzień.

te wyniki są tendencyjne, bo to co widać na filmie z efektywną stricte czasową jazdą torową nie ma wiele wspólnego, a po drugie na mokrym torze lub w wersji przymrozkowej pewniej bym się czuł jednak w rs :wink4:

Opublikowano

zacznijmy od tego ze zeby to mialo byc miarodajne to oba samochodami musi jechac ten sam kierowca !

Opublikowano

poza tym czasem wystarczy 1 blad i wynik jest niemiarodajny...musialby przejechac z 10 okrazen min

Opublikowano

W Audi RS3 jest taki sam napęd AWD jak w tym TT RS:

Nie wiem co to za porównanie, 2-drzwiowe Coupe RWD z 5-drzwiowym Hatchbackiem pseudo AWD. Te auta są kierowane do całkiem innych klientów pomimo, że są z tego samego segmentu. W sumie to 135i nie ma odpowiednika wśród konkurencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...