KENOiX Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 fajnie popiarduje na fisie boost i temp oleju tylko czemu on nie korzysta złopatek? kolejna fajna sprawa, że przy max obr. w trybie manualnym nie zmienia sam biegów.
pawel1380 Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 Zobaczcie czasy :shocked: http://www.zeperfs.com/fiche3710-audi-rs3-sportback.htm a tutaj porównanie z 1M: http://www.zeperfs.com/match3711-3710.htm 3.9 do setki najlepszy czas RS3 to masakra jak to hula.
Rosemeyer Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 turdzi nie piardol no ale on ma racje - kolega ma Skę i jej haldex nijak sie ma do quattro. jezdzilismy kiedys na sniegu - w moim brd wystarczylo w miejscu skrecic i dodac gazu zeby auto od razu zaczelo sie krecic. u niego taka opcja byla mozliwa tylko z poslizgu i wiekszego/szybszego z dodatkowym dodaniem gazu - dopiero wtedy tyl zaczynal "gadac"
T-żółw Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 haldex IV gen pracuje inaczej niż poprzednie gen, rzekomo bardziej jak napęd stały a nie dołączany fachowo opisane IV gen: Przekazywaniem momentu obrotowego na tylną oś steruje sterownik sprzęgła Haldex na podstawie sygnałów sterownika silnika (prędkość obrotowa silnika i położenie pedału gazu), sterownika ABS (prędkości obrotowe kół i włącznik świateł hamowania), sygnałów czujników obrotu samochodu, przyspieszenia wzdłużnego i przyspieszenia poprzecznego. Do załączenia sprzęgła nie jest konieczne wystąpienie różnicy prędkości obrotowej kół przedniej i tylnej osi. w II gen było tak: Załączenie napędu tylnej osi jest sterowane przez sterownik sprzęgła Haldex. Aby sprzęgło zostało włączone, musi występować różnica prędkości obrotowej kół przedniej i tylnej osi niezbędna do wytworzenia ciśnienia wewnątrz sprzęgła. ale nie jeździłem więc nie mogę porównać a wg opisu różnica jest
Rosemeyer Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 wg opisu powinno jeszcze byc info, ze przy starcie jest zapiete na stale 5% na tyl (z tego co pamietam) - tak jest we wszystkich haldexach IVg (np. w Insignia 4x4 tez tak ma) tak czy siak mozecie wierzyc lub nie, ale w S3 (oczywiscie obecny model) d..py nie urywa to rozwiazanie w porownaniu do quattro w B7
turdzi Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 niestety potwierdzam i dlatego zrezygnowalem kiedys z S3 a bardzo sobie chcielem kupic Sportbacka.
KmK Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 niedawno widziałem w Krk na Kazimierzu czerwone rs3, szkoda by była, gdyby ten napęd był taki do d*py, bo jak koleś odkręcił z dwójki to poszedł takim ogniem, że aż miło było patrzeć
PABLO Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 niedawno widziałem w Krk na Kazimierzu czerwone rs3, szkoda by była, gdyby ten napęd był taki do d*py, bo jak koleś odkręcił z dwójki to poszedł takim ogniem, że aż miło było patrzeć Na Kazimierzu a dokładnie w Galerii często podjeżdża gość białym RS3 na myjkę, kumpel tam pracuje to gość nigdy nie chce im zostawić kluczyków to by sobie pośmigali chwile Raz ją widziałem, super wygląda
bajk Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 http://www.iamaudi.com/audi-rs3-crash-we-dont-want-to-know/
Wąski Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 niedawno widziałem w Krk na Kazimierzu czerwone rs3, szkoda by była, gdyby ten napęd był taki do d*py, bo jak koleś odkręcił z dwójki to poszedł takim ogniem, że aż miło było patrzeć też go dziś widziałem i powiem mega.wygląd [br]Dopisany: 05 Sierpień 2011, 21:45_________________________________________________http://moto.wp.pl/kat,121,title,Audi-RS3-teraz-510-KM,wid,13701684,wiadomosc.html?ticaid=1ce31
Reniu Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 Fifth Gear - Audi RS3 vs BMW 1 Series M
T-żółw Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 rezultat na torze do przewidzenia nie pamiętam kiedy Audi pobiło BMW na torze, ale na nasze warunki na codzień lepsze RS3, s-tronic + quattro do zabawy na suchym zdecydowanie 1 M
Piotrek98igo Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 dokladnie audi lepsze,jakby ktos chcial auto na tor to napewno nie kupi emki,lepiej porsche czy gtra
KmK Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 ja też bym się w kierunku quattro zapatrywał na codzień. te wyniki są tendencyjne, bo to co widać na filmie z efektywną stricte czasową jazdą torową nie ma wiele wspólnego, a po drugie na mokrym torze lub w wersji przymrozkowej pewniej bym się czuł jednak w rs
turdzi Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 zacznijmy od tego ze zeby to mialo byc miarodajne to oba samochodami musi jechac ten sam kierowca !
Piotrek98igo Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 poza tym czasem wystarczy 1 blad i wynik jest niemiarodajny...musialby przejechac z 10 okrazen min
Thom4s Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 W Audi RS3 jest taki sam napęd AWD jak w tym TT RS: Nie wiem co to za porównanie, 2-drzwiowe Coupe RWD z 5-drzwiowym Hatchbackiem pseudo AWD. Te auta są kierowane do całkiem innych klientów pomimo, że są z tego samego segmentu. W sumie to 135i nie ma odpowiednika wśród konkurencji.
krzysiekg65 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Już nie długo RS3+ - http://audiblogpl.blogspot.com/2011/11/audi-rs3-juz-niedugo.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się