Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS3


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

fajnie popiarduje :kox: na fisie boost i temp oleju :good: tylko czemu on nie korzysta złopatek? :mysli: kolejna fajna sprawa, że przy max obr. w trybie manualnym nie zmienia sam biegów.

Opublikowano

można pocinać na odcince :polew: :cwaniak1: :radocha:

Opublikowano

turdzi nie piardol :decayed:

no ale on ma racje - kolega ma Skę i jej haldex nijak sie ma do quattro.

jezdzilismy kiedys na sniegu - w moim brd wystarczylo w miejscu skrecic i dodac gazu zeby auto od razu zaczelo sie krecic.

u niego taka opcja byla mozliwa tylko z poslizgu i wiekszego/szybszego z dodatkowym dodaniem gazu - dopiero wtedy tyl zaczynal "gadac"

Opublikowano

haldex IV gen pracuje inaczej niż poprzednie gen, rzekomo bardziej jak napęd stały a nie dołączany

fachowo opisane IV gen:

Przekazywaniem momentu obrotowego na tylną oś

steruje sterownik sprzęgła Haldex na podstawie

sygnałów sterownika silnika (prędkość obrotowa

silnika i położenie pedału gazu), sterownika ABS

(prędkości obrotowe kół i włącznik świateł

hamowania), sygnałów czujników obrotu

samochodu, przyspieszenia wzdłużnego i

przyspieszenia poprzecznego. Do załączenia

sprzęgła nie jest konieczne wystąpienie różnicy

prędkości obrotowej kół przedniej i tylnej osi.

w II gen było tak:

Załączenie napędu tylnej osi jest sterowane przez

sterownik sprzęgła Haldex. Aby sprzęgło zostało

włączone, musi występować różnica prędkości

obrotowej kół przedniej i tylnej osi niezbędna do

wytworzenia ciśnienia wewnątrz sprzęgła.

ale nie jeździłem więc nie mogę porównać a wg opisu różnica jest :wink4:

Opublikowano

wg opisu powinno jeszcze byc info, ze przy starcie jest zapiete na stale 5% na tyl (z tego co pamietam) - tak jest we wszystkich haldexach IVg (np. w Insignia 4x4 tez tak ma) tak czy siak mozecie wierzyc lub nie, ale w S3 (oczywiscie obecny model) d..py nie urywa to rozwiazanie w porownaniu do quattro w B7

Opublikowano

niestety potwierdzam i dlatego zrezygnowalem kiedys z S3 a bardzo sobie chcielem kupic Sportbacka.

Opublikowano

niedawno widziałem w Krk na Kazimierzu czerwone rs3, szkoda by była, gdyby ten napęd był taki do d*py, bo jak koleś odkręcił z dwójki to poszedł takim ogniem, że aż miło było patrzeć :evil:

Opublikowano

niedawno widziałem w Krk na Kazimierzu czerwone rs3, szkoda by była, gdyby ten napęd był taki do d*py, bo jak koleś odkręcił z dwójki to poszedł takim ogniem, że aż miło było patrzeć :evil:

Na Kazimierzu a dokładnie w Galerii często podjeżdża gość białym RS3 na myjkę, kumpel tam pracuje to gość nigdy nie chce im zostawić kluczyków to by sobie pośmigali chwile :polew::decayed:

Raz ją widziałem, super wygląda :)

Opublikowano

niedawno widziałem w Krk na Kazimierzu czerwone rs3, szkoda by była, gdyby ten napęd był taki do d*py, bo jak koleś odkręcił z dwójki to poszedł takim ogniem, że aż miło było patrzeć :evil:

też go dziś widziałem i powiem mega.wygląd :kox:[br]Dopisany: 05 Sierpień 2011, 21:45_________________________________________________http://moto.wp.pl/kat,121,title,Audi-RS3-teraz-510-KM,wid,13701684,wiadomosc.html?ticaid=1ce31
Opublikowano

gustu co do felg to oni nie mają :polew:

Opublikowano

rezultat na torze do przewidzenia :decayed:

nie pamiętam kiedy Audi pobiło BMW na torze, ale na nasze warunki na codzień lepsze RS3, s-tronic + quattro :good:

do zabawy na suchym zdecydowanie 1 M :good:

Opublikowano

dokladnie audi lepsze,jakby ktos chcial auto na tor to napewno nie kupi emki,lepiej porsche czy gtra

Opublikowano

ja też bym się w kierunku quattro zapatrywał na codzień.

te wyniki są tendencyjne, bo to co widać na filmie z efektywną stricte czasową jazdą torową nie ma wiele wspólnego, a po drugie na mokrym torze lub w wersji przymrozkowej pewniej bym się czuł jednak w rs :wink4:

Opublikowano

zacznijmy od tego ze zeby to mialo byc miarodajne to oba samochodami musi jechac ten sam kierowca !

Opublikowano

poza tym czasem wystarczy 1 blad i wynik jest niemiarodajny...musialby przejechac z 10 okrazen min

Opublikowano

W Audi RS3 jest taki sam napęd AWD jak w tym TT RS:

Nie wiem co to za porównanie, 2-drzwiowe Coupe RWD z 5-drzwiowym Hatchbackiem pseudo AWD. Te auta są kierowane do całkiem innych klientów pomimo, że są z tego samego segmentu. W sumie to 135i nie ma odpowiednika wśród konkurencji.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...