KmK 0 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 rs3 dla żony, rs6 jako rodzinny i myślę, że marzenia o Panamerze bym odpuścił :> cena w polsce oscyluje wokół 200k zł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 rs3 dla żony, rs6 jako rodzinny i myślę, że marzenia o Panamerze bym odpuścił :> cena w polsce oscyluje wokół 200k zł ? masz zrdowe podejscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 rs3 dla żony, rs6 jako rodzinny i myślę, że marzenia o Panamerze bym odpuścił :> cena w polsce oscyluje wokół 200k zł ? Ja jeszcze bym dodał dla siebie RS5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 a ja GT2 RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek99 0 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 paskuda !!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 za***ista jest Audi zrobilo wielki blad ladujac wszedzie te wolnossaki Nie wiem czemu nie rozwijali tak dobrych konstrukcji jak 2.2T czy 2.7BiT W Bmkach zawsze byly mocne wolnossaki R6 a w Audi doladowane V-ki i R5 i tak powinno to zawsze wygladac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piechol 0 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 nawet to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 W dzisiejszym Auto Świecie dane testowe 0-100 4,2 sek Mega masakra tam po programie będzie.Pewnie poniżej 4 sekund więc bardzo poważnie.. Jeżdżę taczkami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubipl9 1 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 W motorze jest porównanie RS3 vs BMW 1 M. Audi wygrało. Ale na torze było zdecydowanie wolniejsze od BMW ze względu na wcześnie pojawiającą się podsterowność :-( Jako ciekawostkę podali, że seryjnie auto ma szersze opony z przodu ( 235 przód 225 tył) Do testu dostali samochód z oponami 255 z przodu pewnie żeby ukryć tą podsterowność i mimo to była kiszka. Nie wiem jak wy ale ja uważam, że audi musi coś z tym zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-żółw 1 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Audi wygrało. Ale na torze było zdecydowanie wolniejsze od BMW dla mnie żadne zaskoczenie, od x-lat tak się dzieje śledząc testy z różnych państw, BMW jest cieżko pobić na torze, nie mówiąc o 911 oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 W motorze jest porównanie RS3 vs BMW 1 M. Audi wygrało. Ale na torze było zdecydowanie wolniejsze od BMW ze względu na wcześnie pojawiającą się podsterowność :-( Jako ciekawostkę podali, że seryjnie auto ma szersze opony z przodu ( 235 przód 225 tył) Do testu dostali samochód z oponami 255 z przodu pewnie żeby ukryć tą podsterowność i mimo to była kiszka. Nie wiem jak wy ale ja uważam, że audi musi coś z tym zrobić. zadne zaskoczenie przeciez RS3 to haldex wiec raczej nie moze byc naczej.Jedye co Audi moze zrobic i co w sumie powinno juz dawno zrobic to do wszystkich swoich S i RS wsadzac torsena.Haldex w tym aucie to nieporozumienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Ale dlaczego uważasz że obecny haldex to nieporozumienie? Przecież tez jest non stop napęd na 4 koła tylko sprzęgło moment rozdziela.. Jaki ma to wpływ na podsterowność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 przeciez RS3 jest glowne przednionepedowe tak jak S3 , dopiero jak uslizguja sie przednie kola dolacza sie tyl.O tyle rozbic takie rozwiazanie w tak mocnym aucie.Znaczy da sie tym jezdzic ale raczej na wprost bo funu z tego zadnego nie bedzie mimo 400KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Turdzi wcale tak juz nie jest.Teraz w Haldexie nic się nie dołacza.Nie ma sytuacji w której na tylną oś nie jest przekazywany napęd.Jest to stały napęd na 4 koła a sprzęgło rozdziela jedynie jaka część momentu jest przekazywana na przednią i tylną część napędu.Także poczytaj bo to co piszesz już nie jest aktualne i w RS3 z pewnością jest najświezsze rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak_zg 0 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 turdzi r8 tez ma haldexa dla twojej informacji a mimo to naped jest staly a nie dolaczany haldex obecnej gen. to nie to samo co haldex w starych tt i s3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 ale w ktorej generacji S3 w obecnej budzie czy starszy model.Bo to w obecnej poza sniegiem to raczej tez nie zachwyca i prowadzi sie jak FWD wiec jesli RS3 przejelo po nim naped to do torsena tam jeszcze bardzo daleko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1380 0 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 No ten w najnowszej budzie ma najnowszego haldexa.Być może w Rs3 coś jeszcze pozmieniali. Ja niestety się nie wypowiem bo i owszem S3 jezdziłem chwilę ale nie w zimie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Veyron też ma Haldex'a. Jedną z zalet Haldex'a jest np brak strat w napędzie przy większych prędkościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Ja jezdzilem S3 w sportbacku bo przez chwile zastanawialem sie nad kupnem , i owszem w zmiemie daje to rade na ale na suchym i mokrym jedzie jak oska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-żółw 1 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 turdzi nie piardol Audi RS 3 DRIFT must see!! a dzwięk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się