KYLOMC Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 Mam pytanko do was co może być przyczyna przerywania silnika na vagu obroty skaczą 880-910 , parę miesięcy temu aż tak nie telepało buda a teraz no comment ... Dzieje się to na zimnym jak i na ciepłym silniku ...Co to może być? aha dzieje sie to na biegu jałowym?
puertoss Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 może kolego świece masz do wymiany... przewody...
KYLOMC Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 Dodam ze jedyny błąd to podgrzewacz sondy lambda ...
KYLOMC Opublikowano 24 Listopada 2010 Autor Opublikowano 24 Listopada 2010 kurczeee oby nieeee ((( a jak to sprawdzić
puertoss Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 moja propozycja... podmianka na sprawną... oczywiście jak masz taką możliwość. na bank się znajdzie klubowicz który Ci pomoże....
bialy986 Opublikowano 24 Listopada 2010 Opublikowano 24 Listopada 2010 A sprawdzałeś wtryski?Widziałem podobne objawy i winą był walnięty jeden wtrysk.
KYLOMC Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 kurcze nie wiem ;/ Świece , Cewki ,Wtryski jak to wogule sprawdzić
kamilmlody Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Świece najlepiej zmienić ew. wykręcić na chwilę od kumpla. Cewki, hmm. Domowym sposobem tylko na podmianke (mozliwe ze w "sam naprawiam" jest podany sposób sprawdzenia) aczkolwiek wg mnie jaki by on nie był nie jest w stanie wykluczyć przebicia na fajkach zapłonowych (bo tam kabli chyba nie ma) Wtryskiwacze należy wyciągnąć razem z szyną. Powinny dawać mgiełkę w kształcie parasola. Nie może z nich kapać paliwo. Możesz też spróbować wlać do paliwa środek oczyszczający wtryskiwacze. Szkody raczej nie narobi, a niektórym pomaga. Nawet jeśli poprawa była by w śladowym stopniu, to wiadomo w którym kierunku uderzać. Dobrze by było też sprawdzić ciśnienie sprężania, a przy okazji ciśnienie w układzie paliwowym (kazdy mechanik to zrobi za grosze). Czy błąd podgrzewacza sondy powtarza się? Jeśli tak, to też może mieć wpływ na pracę silnika. Obecnie montowane są sondy planarne z drutem oporowym (ot cały podgrzewacz). Sprawdź wskazania sondy lambda w livedata. Sprawdź wszystkie wtyczki, a głównie czujnika halla. Jak posprawdzasz to i nic nie znajdziesz, to bedzie ciezka sprawa..
Buba Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 odlaczaj po kolei i zobaczysz bez ktorej silnik zacznie normalnie pracowac jak nie pomoze to wykrec swiece, wsadz w cewke i sprawdz jaka jest iskra
KYLOMC Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Opublikowano 28 Listopada 2010 Świece juz zamówiłem i tak miałem kupić ;p Cewki będę sprawdzał jutro ,a czy da rade sprawdzić je na kompie ? A z tym ciśnieniem to na dniach sprawdzę jak czas będzie na razie zobaczę jak wymienię te świece.... Z sondą to też po wymianie świec [br]Dopisany: 25 Listopad 2010, 18:42_________________________________________________W piątek wymieniłem filtr paliwa a w sobotę wlałem preparat do czyszczenia wtrysków pojeździłem trochę i co się okazało już nie telepało ) równiutko teraz chodzi . Tak ze jestem zadowolony ze cewki nie będę musiał wymieniać pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się