Krzysztof Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam, Dziś stała się dziwna rzecz. Rano odpalam auto wszystko gra. Przejechałem 100km po trasie bez wariacji bo droga niepewna po czym zatrzymuję się na parkingu żeby wystudzić turbo i czuję na jałowym biegu wibrowanie budy! Po dodaniu gazu w okolice 1300 obrotów wibracje ustają. W czasie jazdy wibracje są nieodczuwalne ponad to jak pracuje normalnie silnik Diesla. Żadnego ubytku mocy czy jakichkolwiek zmian w czasie jazdy nie ma. Nie trzęsie budą podczas gaszenia jak i zapalania silnika. Poniżej logi BS i Static: Statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_29390.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_29384.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_29387.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_29391.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_29389.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_29385.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_29388.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_29383.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_29386.html BasicSettings: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_29400.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_29401.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_29399.html Według mnie pompki ok, obroty jałowego ok, kąt synchro lekko rozjechany ale w normie.. Proszę o sugestie
michcio1985 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 fiuuu,pompki padziocha (blok 23)
Krzysztof Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 Właśnie poczytałem nieco i widzę, że te bipy są niepokojące.. dodam, że przelot auta to >270kkm Doczytałem też, że to może być problem z listwą elektryczną zasilającą pompki
virus Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Zrób jeszcze tak odpal auto nagrzej do 90 stopni i zostaw niech pochodzi na jałowym biegu z 20 min i po tym czasie zapnij vaga i zrób logi kanału 013, 018, 023 i prześlij Nie dodawaj gazu żeby przez ten czas 20min chodził na tych samych obrotach.
Krzysztof Opublikowano 27 Listopada 2010 Autor Opublikowano 27 Listopada 2010 A co ewentualnie mogło by to dać?
virus Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 Miałem taki przypadek w b7 że jak dłużej postał na jałowym to parametry się zmieniały na gorsze, bardziej budą telepało i zaczynał kopcić na siwo. Podczas jazdy było ok nic nie telepało tylko na jałowym tak jak u ciebie :gwizdanie:
przemik Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 jedna pompka odstaje reszta trzyma sie kupy... stad pewnie ta wibracja. Sprawdz najpierw kabelkologie do PD.
Krzysztof Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 Zdjąłem tą plastikową osłonę ale kabelków nie widzę żadnych. Pewnie są pod tym deklem.. Dziś zalałem do pełna i wlałem STP do czyszczenia wtrysków. Po odstaniu 12h na 14*C mrozie odpalił od strzała.. te wibracje mnie zaczynają denerwować [br]Dopisany: 30 Listopad 2010, 19:47_________________________________________________A jeszcze takie pytanko czy te wibracje mogą mieć związek ze świecami żarowymi i z białym dymem? Choć z drugiej strony to dziś 3/4 aut dymiło na biało(para wodna?) a wibracje nie przechodzą po przejechaniu kilkudziesięciu km więc pewnie to jednak pompki..
virus Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 miałem tak samo w b7 dymił na biało po wymianie PD przestał dymić A co do świec żarowych to na pewno nie będzie ich wina odpowiadają tylko za rozruch silnika
Krzysztof Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 Mam małą zagwozdkę bo dzwoniłem do jednego ogarniętego machera i powiedział mi, że przy takich logach niekoniecznie musi być to padający PD a może być problem z kołem dwumasowym. Co myślicie?
virus Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 pisałeś że dymi na biało a z tego co mi wiadomo przez dwumas nie dymi
Krzysztof Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 pisałeś że dymi na biało a z tego co mi wiadomo przez dwumas nie dymi Tak to prawda.. Najciekawsze jest to, że jak porównałem te logi z pierwszymi jakie wykonałem w tym aucie to nie różnią się one niczym znacznym jeśli chodzi o grupy 013 i 023. To jest najciekawsze. Póki co nie ma mnie w domu i nie jeździłem parę dni ale w te mrozy największe auto paliło i jeździło ok - moc jest, szarpania nie ma. Tylko te wibracje na jałowym. Nie nasilają się, nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny. Dzięki za zainteresowanie
Daimos Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 a plecionkę układu wydechowego w jakim masz stanie? też może być przyczyną drgań
ROBERT Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 A ja na dzień dobry poprawiłbym kąt synchronizacji
Krzysztof Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 a plecionkę układu wydechowego w jakim masz stanie? też może być przyczyną drgań Oglądałem plecionkę ale trudno mi stwierdzić czy jest dobra czy nie. Widocznych uszkodzeń nie widać, nic nie buczy w aucie(przy przyspieszaniu też nie). W czasie jazdy w obrotach >1300 nie ma żadnych wibracji. A ja na dzień dobry poprawiłbym kąt synchronizacji Przeglądałem to fotostory: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=74986.0 ale zastanawiam się czy ruszać ten kąt jak pali dobrze i wielkiej odchyłki od normy nie ma Po dogłębnym przeanalizowaniu forum dochodzę powoli do wniosków początkowych czyli jednak PD daje w tyłek ; / Trzeba chyba będzie się szykować do wymiany virus01 :gwizdanie:
ROBERT Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Przeglądałem to fotostory: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=74986.0 ale zastanawiam się czy ruszać ten kąt jak pali dobrze i wielkiej odchyłki od normy nie ma Wielkiej nie ma ... ale jest , ja miałem ~ 0.6-1.2 i jak ustawiłem na 0.0 to od razu "kultura" pracy na wolnych obrotach się poprawiła To jest góra 15-20 minut roboty ...
Krzysztof Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 Przeglądałem to fotostory: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=74986.0 ale zastanawiam się czy ruszać ten kąt jak pali dobrze i wielkiej odchyłki od normy nie ma Wielkiej nie ma ... ale jest , ja miałem ~ 0.6-1.2 i jak ustawiłem na 0.0 to od razu "kultura" pracy na wolnych obrotach się poprawiła To jest góra 15-20 minut roboty ... Przekonałeś mnie.. myślę, że sobie z tym poradzę
virus Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 poradzisz sobie spokojnie, jak będziesz ustawiał to przesuń minimalnie i sprawdź
Krzysztof Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 Po regulacji kąta synchronizacji wyszły takie logi: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_29987.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_29988.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_29989.html Podczas logowania auto już nieco ostygło i miało według VAG'a temperaturę 83*C Niestety wibracje nie ustąpiły. Dodam, że nie jest to jakoś strasznie męczące. Zrobiłem dziś ślepy test z bratem - nie wiedział, że auto wibruje i nie zauważył, że coś jest nie tak. Sam jeździ a4 1Z ; ] Póki co chyba czekam do wiosny na rozwój sytuacji..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się