Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Przepływomierz przestał działać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czesc

sluchajcie mam powazny problem, oddalem dzisiaj auto do ,,fachowcow" na wyciecie kata. oczywiscie wszystko zrobili ok, lecz wyjechalem z warsztatu i pupa, auto nie jedzie. wrocilem do chaty, zrobilem logi,diagnoza: przeplywomierz nie dziala,tnie dawki. zaczalem kombinowac z wtyczka,ale nic to nie daje, auta jedzie z wlozona wtyczka i bez wlozonej tak samo. nie podmienili go,bo sruby nie ruszone, a rocznik przeplywki ten sam. normalnie umarla... Czy macie moze jkais pomysl jak go sprawdzic? jescze tydzien temu robilem logi, działał az milo. czy jak demontowali puche z filtrem, to mogli go uszkodzic? sam puche filtra pare razy demontowalem i nigdy nie bylo problemu.

jedynie blad 575 wyskakuje.

Opublikowano

Możliwe że masz dziurę w dolocie za przepławką "575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym"

sprawdź rurę która idzie od przepływki do turbiny może rozerwali jak ściągali,,

Opublikowano

jedynie blad 575 wyskakuje.

a widzisz... w przesłanej mi wiadomości PW nie napisałeś nic o tym odczytanym błędzie a to już zmienia postać rzeczy i to co Ci odpisałem : niedomaga Ci turbodoładowanie a to pociąga za sobą niezadowalające wskazania przepływomierza więc proponuję albo wykonać podstawowe logi dynamiczne albo sprawdzić czy dolot został dobrze poskładany i wężyki podciśnienia.

Opublikowano

tak tak, przepraszam, zapomnialem, wrzucam logi trzech grup:

gr 11 http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_29376.html

gr 8 http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_29375.html

gr 3 http://vaglog.rtnet.pl/pawel.szef_29374.html

aktualne logi sa na dole strony .[br]Dopisany: 27 Listopad 2010, 09:57_________________________________________________nowe fakty:

sprawdzilem dolot.szczelny

lecz znalazlem powod tego stanu,mianowicie brak podcisnienia na wezyku do gruszki.wezyki wszystkie szczelne. nie mialem miernika przy sobie zeby napiecie sprawdzic na n75. jakiego napiecia spodziewac sie? oraz jak sprawdzic czy to ta gruszka od podcisnienienia nie zepsula sie?

Opublikowano

Jeśli zdjąłeś wężyk podciśnienia z króćca gruszki na pracującym silniku i przytykając do końca wężyka palec nie wyczuwasz zasysania palca to gruszka siłownika podciśnieniowego jest sprawna. Jeśli chcesz wykluczyć usterkę elektrozaworu N75 to musisz wypiąć wężyk z jego króćca oznaczonego jako VAC i wtedy przyłożyć do końca wężyka palec - jeśli wtedy również nie wyczujesz zasysania palca to musisz szukać dalej nieszczelności lub odpiętego gdzieś wężyka kolejno wypinając wężyki aż do pompy podciśnienia a jeśli podciśnienie będzie na tym wężyku przed N75 to szwankuje N75 - trzeba będzie go wtedy rozebrać i wyczyścić gdyż pod względem elektrycznym jest sprawny bo w przeciwnym razie Vag pokazałby jego błąd.

Opublikowano

Nie przeplywka,nie dziura w dolocie, nie zawor n75, nie gruszki, lecz plastikowy wezyk podcisnienia obok zaworku egr przy scianie grodziowej, przetarl sie. podcisnienie szlo w niebo. dziekuje Sztomel za fachową pomoc. okazała sie bezcenna! a cala sytuacja z wycinka kata, to tylko niefortunny zbieg okolicznosci.

Pewnie chcą żebyś do nich wrócił,ktoś wymyślił kata,po co go usuwać? Co Ci to da?

niechcialbys jezdzic z zalozonym jakims najtanszym zamiennikiem katalizatora. gdyby byl ori, to bym nie ruszal.

mLX3S.jpg

mMJXJ.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...