Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Stuknięcie przy przyspieszaniu


belcho99

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie, przewałkowałem już w swojej a4 chyba cały przedni zawias i jeszcze nie jestem w pełni happy bo niby nigdzie nie ma luzu wszystko ścisło a przy zmianie np. z 1 na 2 i szybszym puszczeniu sprzęgła słychac bardzo wyraźnie puknięcie z prawej strony. Nie mam już pomysłów bo wcześniej coś stukało na dołach i przy bujnięciu karoserią okazało się ze winny był mc Pherson rozkręcił się czy coś tam, założyłem cąły drugi używany i przestało ale pozostało jeszcze te pukanie przy zmianie biegów. Od razu mówię, że mam już słabą prawą poduszkę pod silnikiem i właśnie prawy przegub przy maksymalnym skręcie czasem się odezwie chociaż guma na nim nie jest pęknięta ani spróchniała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to w sumie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie ;)

Ja bym stawiał na tę poduszkę, jak gwałtowniej puszczasz sprzęgło i silnik bujnie - to puka.

Ale może się nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niekoniecznie

u mnie to była wina wahacza prawego górnego przedniego a potem prawego dolnego tylnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to bedzie poducha bo wahacze mam ściślutkie sprawdzalem z tydzien temu jak wymienialem amora

No, wymienisz, i się okaże.

Jak już zamówiłeś, to wymień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uuuuu

u mnie na ręcznym sprawdzaniu jakoś nic nie zauważyłem ale na szarpaku wyszło co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja ci powiem kolego tak ,że jeśli wymieniłeś wahacze na nowe i mc persona na używanego i wszystkie wahy ciasno weszły, nic nie stuka na dołkach ,natomiast gwałtowne ruszanie daje jakieś stukanie to na 100% pewność że to poducha :cool1: natomiast jeśli wymieniasz poduszki wymień wszystkie i będziesz miał święty spokuj :notworthy:[br]Dopisany: 01 Grudzień 2010, 10:36_________________________________________________a co do przegłubu to powiem ci ,że gwałtowne ruszanie na skręconych maksymalnie kołach potrafi go obrobić,więc powinno się tego manewru unikać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego to jest wina przegubu wewnetrznego to samo przechodziłem przegub srodkowy pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co to było w końcu?? bo mi też tak postukuje przy przyśpieszaniu i nie wiem za co się zabrać za poduchy pod silnikiem czy przeguby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...