sołtys85 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 17700,16684,16686,16688,17511,17769,17766,17763,17772,17658[br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 20:47_________________________________________________?????????? [br]Dopisany: 03 Styczeń 2011, 15:44_________________________________________________mechanik po wstepnym sprawdzeniu obstawia głowice poniewa ubywa płynu chłodniczego, ponoć 1 z cylindrów zały czas jest mokry i że z tąd mozebyć przerywanie i te błedy!>>???? A sprawdzaliście wtryskiwacze benzynowe czy nie lecą bo może paliwem go zalewa i dlatego nie chodzi na wszystkie gary. Jaki dym z rury leci. Przyjrzyj sie dokłądnie wskazaniom sondy.
grucha213 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2011 witajcie tak jak pisałem głowica była peknieta na 2 i 3 cylindrze! po zrobieniu tego i złozeniu samochodu dalej coś przerywa.. po krótkiej jeżdzie jest tylko błąd termostatu!! czy zepsuty elekryczny termostat moze być przyczyną takiego przerywania? tzn samochód do 3 tyś jedzie ok przy trzech przerywa tzn nie szarpie jakoś bardzo tylko poprostu przerywa lekko nagle dostaje zrywu i jedzie i zaraz nowu to samo???
piotrvp Opublikowano 30 Stycznia 2011 Opublikowano 30 Stycznia 2011 -samochód do 3 tyś jedzie ok przy trzech przerywa tzn nie szarpie jakoś bardzo tylko porostu przerywa lekko nagle dostaje zrywu i jedzie i zaraz nowo to samo??? Mam dokładnie to samo. Proszę o pomoc.
Gość igor-s Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 witam, mam podobny problem, wymieniłem kable swiece, kopułkę i teraz wogóle nie pali.
create2fight Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 I to jest właśnie problem 1.8T + LPG. Dodam ze problem praktycznie nie do przejście szczególnie pod dużym obciążeniem silnika:( wysoki bieg i pełne otwarcie przepustnicy) Próbowałem juz różnych ustawień LPG żeby wyeliminować zjawisko szarpania przy ok 3tys obr i nić. Jak nie szarpał to przechodził w tryb awaryjny i był problem:( Spróbuj podjechac do dobrego gazownika moze uda mu sie tak dograc parametry LPG zeby zminimalizować szarpanie, albo omijaj ten zakres obrotów poprostu Aha dodam jeszcze ze zanim pojedziesz do gazownika pasowały by usunąc ze sterownika silnika nastawy adaptacyjne czyli poprostu rozpiąc klemy na kilka minut z akumulatora pozdrawiam
Gość igor-s Opublikowano 5 Lutego 2011 Opublikowano 5 Lutego 2011 witam. wyjasniło się. wymieniałem, swiece, kopułkę, przewody. raz palił raz nie. i okazało się ze palec pod kopułką był już rozwalony do konca. Apropo pływania na obrotach sprawdziłem na odpalony silniku i okazało się że odpowietrzenie chyba mam walnięte. bo po odkręceniu korka wlewu paliwa zasysa powietrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się