Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Biały dym, zwiększone spalanie i głośniejsza praca


Gość offshore26

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie szanowne forum. Po dowiedzeniu się jaki silnik siedzi w moim aucie mam kilka pytan odnosnie tego co sie moglo w nim stac. Ostatnio zaczal dymic na bialo przy starcie, wiecej palic i głośniej pracowac. Oprocz tego nie trzyma temperatury. Czekam na jakies sugestie. Dzieki i pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprocz tego nie trzyma temperatury.

Co masz na myśli, nie trzyma tzn ,że nie ma 90, ale ma dużo więcej , czy dużo mniej niż 90????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem podobne objawy, gdy mialem zle ustawiony kat wtrysku.. Poza 1 wyjatkiem.. Temperature ladnie trzymal.. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stały ból w 2.5 to termostat, a żeby go wymienić trzeba zwalać przód. Ciężki dostęp. :confused4:

Jeżeli chodzi o dymienie to się nie wypowiadam, bo rzucałbym domysłami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chodzi o termostat to u mnie jest sytuacja że na desce na wskaźniku jest 90 a w vagu 85?? o co kaman?? czy ta temp. może być czy termostat do wymiany albo czujnik??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdż na AKP, temat mocno tam wałkowali. Kilku klubowiczów na raz borykało się z tym problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj sprawdzić sobie temp n climatronicu, tam jest dokładniej kanał 49. Powinno oczywiście być stale 90 +_ 2 st w przybliżeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chodzi o termostat to u mnie jest sytuacja że na desce na wskaźniku jest 90 a w vagu 85?? o co kaman?? czy ta temp. może być czy termostat do wymiany albo czujnik??

na budziku to masz tylko wskaźnik, a nie urządzenie pomiarowe.

Jesli na vagu masz te 85, to znaczy że termostat już niedomaga, ja bym się nie szczypał i wymienił - to nie jest koszt w Twoim silniku.

Co innego w AKNie (wymiana) - a tego dotyczy temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posłuchaj pre_pl.

On wie co mówi.

A tak na marginesie to podłącz się do VGA, sprawdź i wtedy ewentualnie można dyskutować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sie sprawdza temp na Climatronic'u? Czy to to samo co VAG?

Trzeba użyć szukaczki:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,70/amp/sid,52f724adcefd06ab8739d0f687042c2e.html

Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod.

Wybierz kanał 49 i zatwierdź, na tym kanale wyświetla się temp. płynu . Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niebede zakladal nowego watku do tego tematu wiec,moje pytanie ktory to przycisk recylkulacji na climatronicu.....bo niemam zielonego pojecia a chcialbym sobie sprawdzic temperaturke silnika rzeczywista????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra dzieki bardzo bo powaga niezakumalem o co biega sorki.....ale dzis probowalem tego na wlaczonym silniku i wylaczonym i nic po przytrzymaniu tego przycisku nic sie niewyswietla klima dziala bez zazutu wszystkie jej funkcje takze a zeby sprawdzic te kody nic sie niewyswietla o co moze chodzic??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra dzieki bardzo bo powaga niezakumalem o co biega sorki.....ale dzis probowalem tego na wlaczonym silniku i wylaczonym i nic po przytrzymaniu tego przycisku nic sie niewyswietla klima dziala bez zazutu wszystkie jej funkcje takze a zeby sprawdzic te kody nic sie niewyswietla o co moze chodzic??????

A naciskałeś razem te przyciski? Oba trzeba je chwile potrzymać wciśnięte. Musi działać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naciskalem tylko przycisk recyrkulacji dluzej i nic a potem dopiero przycisk gornego nawiewu recznego i tez nic teraz sproboje oba na raz dzieki wielkie za podpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperaturka silnika to ważna sprawa. Sam się o tym przekonałem. Też mi fiksował wskaźnik w granicach 70-80 stopni (latem było OK) jak spadła temperatura do 2-4 stopni C. Wymieniłem termostat oryginalny OOOO i teraz jest 90 stopni i spala dużo mniej - dużo to aż o 0.8 litra na 100 km :dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...