Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Proszę o analizę logów bo wydaje mi się, że moje :a4fan: nie idzie tak jak powinno. Jak cos jeszcze trzeba zrobić to piszcie.

Z góry dzięki

003

003gy3.th.jpg

008

008cu7.th.jpg

011

011lm2.th.jpg

Opublikowano

kiedy wymieniales filtr powietrza ... ?

Opublikowano

Filty wszystkie wymieniałem pod koniec sierpnia. Założyłem filtrona jeżeli chodzi o filtr powietrza. Od kiedy ją kupiłem mam wrażenie, że się czasami dławi na chwilę, po czym odzyskuje moc, ale ostatnio jak jechałem doszła do 160 km/h i dalej już nie chciała się prawie rozpędzać (z wielkim bólem łapała kilometry).

Opublikowano

Wygląda na niedrożność układu dolot/wylot. Stawiam na katalizator( jeżeli jest). Jak nie ma to przyszła mi na myśl super spiskowa teoria przytykania IC olejem z odmy(musiało by go być naprawdę sporo.

Opublikowano

Katalizator jest i to pewnie od tego czasu odkąd wyjechała z fabryki, a na liczniku 156kkm, czyli czy tak czy tak on już nie ma swoich właściwości. Będę wymieniał plecionkę najprawdopodobniej bo przy zimnym silniku tłumik wpada w wibracje i buczy, a jak go docisnę nogą lub trochę zwiększe obroty to sie robi cicho i przy okazji wymiany pozbędę się kata.[br]Dopisany: 27 Październik 2007, 08:40 _________________________________________________Wczoraj przeprowadziłem dokładne oględziny tego jak autko jeździ. Wrzucam mu 2,3,4,5 wciskam gaz to przyspiesza, ale tylko na chwile żeby zaraz mogła stracić moc. Tak jakby coś się odłączało, a gdy puszcze gaz i wcisnę jeszcze raz znowu chwilowe przyspieszenie i znowu brak (przyspiesza, ale o wiele gorzej jakby coś się odcinało). Najbardziej zauważyłem to startując ze skrzyżowania jak wyszedłem pierwszy o połowe samchodu a tu nagle *&%$&* i zaczynam zostawać z tyłu. I z tego co patrzyłem na logi kolegów z forum to ich furki od 1500 do 4300 potrzebują od 13 do 15s. średnio, a moja od 17 do 21 więc rozpiętość jest wielka. Na co mam jeszcze zwrócić uwagę? Ewentualnie jeszcze czego logi mam zarobić, żeby można było coś więcej powiedzieć? Kata jeszcze mam.

Z góry dzięki za odpowiedź

Opublikowano

odepnij lmm i sie przejedz .... zdaj relacje czy jest jakas roznica ... ;)

Opublikowano

Tak turbo dziwnie się kręci....ale to pewnie przez czujnik N75 & przez LMM tak jak napisano powyżej.

Opublikowano

Po dłuższym czasie nie odzywania się zdaje relacje z odpięcia przepływki. Jak ją odpiąłem to auto było zmulone, ale podobne wrażenie uzyskuję jak przy podpiętej jade i na chwilę tracę moc po czym puszczę sprzęgło i je wcisnę to znowu na chwilę ją odzyskam :/ A więc to może wskazywać na padniętą przepływkę. Dolot sprawdziłem i wygląda na ok. Auto z tego co zauważyłem to zaczęło mi jakoś głośniej klekotać jaki może być tego powód? Oprócz tego, że wydech mi buczy (środkowy tłumik) jak jest zimny, a jak ciepły to trochę mniej. W kanale jak złapałem za rurę za plecionką żeby ją usztywnić zrobiło się cicho. Byłem w warsztacie to mi powiedzieli, że plecionka wygląda bardzo dobrze i że to nie przez nią tylko ewentualnie tłumik środkowy do wymiany za 160 a jak zapytałem jak to nie będzie to to co wtedy to powiedzieli, że wtedy to napewno końcowy :/ Drżenie na budzie tez jest.

Pozdrawiam

Opublikowano

DZIURA w dolocie.

skad ten pomysł ... ?

Po dłuższym czasie nie odzywania się zdaje relacje z odpięcia przepływki. Jak ją odpiąłem to auto było zmulone, ale podobne wrażenie uzyskuję jak przy podpiętej jade i na chwilę tracę moc po czym puszczę sprzęgło i je wcisnę to znowu na chwilę ją odzyskam :/ A więc to może wskazywać na padniętą przepływkę.

no to chyba masz odpowiedz .... ;)

[p.s przynajmniej logi tak wskazuja ;) ]

Opublikowano

Dzisiaj zrobiłem jeszcze logi statyczne i wrzucam je także do analizy:

001

s001jk8.th.jpg

003

s003wj0.th.jpg

004

s004eq7.th.jpg

007

s007he6.th.jpg

013

s013py3.th.jpg

BS000

000an1.th.jpg

BS003

bs003uj3.th.jpg

BS004

bs004ym4.th.jpg

BS011

bs011cg4.th.jpg

Z góry dzięki

Pozdrawiam[br]Dopisany: 12 Listopad 2007, 19:50 _________________________________________________Czy jest aż tak źle, że nikt nic nie pisze :kwasny: Troche buczenie zlikwidowałem naprężając tłumik przy uchwytach i będę wymieniał poduszke pod skrzynią bo już jest popękana. Mam nadzieje, że po tym będzie cicho i bez drżenia tak jak kiedyś :a4fan:

Opublikowano

Po czyszczeniu przepływki nie ma jakiejś znaczącej poprawy ;/ Mam do wyboru pierburg'a lub bosch'a (taka jak teraz) w podobnej cenie różnica ~ 20 zł. Którą lepiej wybrać? A czy te cięcia turbo mogą być spowodowane przepływką czy raczej jest to N75? Niestety nie mam od kogo pożyczyć sprawnej przepływki tak jak proponował baskecior, a to byłoby najlepsze rozwiązanie :confused4: Chcę się już pozbyć tego problemu bo wqur*** mnie już ten brak moczu, ale też nie chcę wymieniać wszystkiego. A czy sam filtr powietrza (filtron) może powodować takie rzeczy? Czy moge go wyjąć i sprawdzić jak jest bez niego?

Pozdrawiam

Opublikowano

Wczoraj już nie wytrzymałem z tym co się dzieje... Poszedłem do sklepu zamówiłem przepływke BOSCH'a, dzisiaj przyszła. Wymieniłem ją razem z filtrem powietrza (nie był bardzo zasyfiony, ale on kosztuje 10 razy mniej niż LMM więc postanowiłem nie oszczędzać). I co... i teraz nie mogę się pozbyć banana z gęby :D Niunia wreszcie pokazała na co ją stać :) dzięki wszystkim za pomoc. Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...