Maniek_ Opublikowano 24 Października 2007 Opublikowano 24 Października 2007 Witam Proszę o analizę logów bo wydaje mi się, że moje nie idzie tak jak powinno. Jak cos jeszcze trzeba zrobić to piszcie. Z góry dzięki 003 008 011
krzysiogreg Opublikowano 24 Października 2007 Opublikowano 24 Października 2007 hej moim zdaniem N75 do wymiany (albo nie działa albo sprawdz podłączenia ciśnieniowe do niego) i przepływka do czyszczenia...
spanky Opublikowano 25 Października 2007 Opublikowano 25 Października 2007 kiedy wymieniales filtr powietrza ... ?
Maniek_ Opublikowano 25 Października 2007 Autor Opublikowano 25 Października 2007 Filty wszystkie wymieniałem pod koniec sierpnia. Założyłem filtrona jeżeli chodzi o filtr powietrza. Od kiedy ją kupiłem mam wrażenie, że się czasami dławi na chwilę, po czym odzyskuje moc, ale ostatnio jak jechałem doszła do 160 km/h i dalej już nie chciała się prawie rozpędzać (z wielkim bólem łapała kilometry).
kalina Opublikowano 26 Października 2007 Opublikowano 26 Października 2007 Wygląda na niedrożność układu dolot/wylot. Stawiam na katalizator( jeżeli jest). Jak nie ma to przyszła mi na myśl super spiskowa teoria przytykania IC olejem z odmy(musiało by go być naprawdę sporo.
Maniek_ Opublikowano 29 Października 2007 Autor Opublikowano 29 Października 2007 Katalizator jest i to pewnie od tego czasu odkąd wyjechała z fabryki, a na liczniku 156kkm, czyli czy tak czy tak on już nie ma swoich właściwości. Będę wymieniał plecionkę najprawdopodobniej bo przy zimnym silniku tłumik wpada w wibracje i buczy, a jak go docisnę nogą lub trochę zwiększe obroty to sie robi cicho i przy okazji wymiany pozbędę się kata.[br]Dopisany: 27 Październik 2007, 08:40 _________________________________________________Wczoraj przeprowadziłem dokładne oględziny tego jak autko jeździ. Wrzucam mu 2,3,4,5 wciskam gaz to przyspiesza, ale tylko na chwile żeby zaraz mogła stracić moc. Tak jakby coś się odłączało, a gdy puszcze gaz i wcisnę jeszcze raz znowu chwilowe przyspieszenie i znowu brak (przyspiesza, ale o wiele gorzej jakby coś się odcinało). Najbardziej zauważyłem to startując ze skrzyżowania jak wyszedłem pierwszy o połowe samchodu a tu nagle *&%$&* i zaczynam zostawać z tyłu. I z tego co patrzyłem na logi kolegów z forum to ich furki od 1500 do 4300 potrzebują od 13 do 15s. średnio, a moja od 17 do 21 więc rozpiętość jest wielka. Na co mam jeszcze zwrócić uwagę? Ewentualnie jeszcze czego logi mam zarobić, żeby można było coś więcej powiedzieć? Kata jeszcze mam. Z góry dzięki za odpowiedź
spanky Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 odepnij lmm i sie przejedz .... zdaj relacje czy jest jakas roznica ...
Simon Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 Tak turbo dziwnie się kręci....ale to pewnie przez czujnik N75 & przez LMM tak jak napisano powyżej.
Maniek_ Opublikowano 10 Listopada 2007 Autor Opublikowano 10 Listopada 2007 Po dłuższym czasie nie odzywania się zdaje relacje z odpięcia przepływki. Jak ją odpiąłem to auto było zmulone, ale podobne wrażenie uzyskuję jak przy podpiętej jade i na chwilę tracę moc po czym puszczę sprzęgło i je wcisnę to znowu na chwilę ją odzyskam :/ A więc to może wskazywać na padniętą przepływkę. Dolot sprawdziłem i wygląda na ok. Auto z tego co zauważyłem to zaczęło mi jakoś głośniej klekotać jaki może być tego powód? Oprócz tego, że wydech mi buczy (środkowy tłumik) jak jest zimny, a jak ciepły to trochę mniej. W kanale jak złapałem za rurę za plecionką żeby ją usztywnić zrobiło się cicho. Byłem w warsztacie to mi powiedzieli, że plecionka wygląda bardzo dobrze i że to nie przez nią tylko ewentualnie tłumik środkowy do wymiany za 160 a jak zapytałem jak to nie będzie to to co wtedy to powiedzieli, że wtedy to napewno końcowy :/ Drżenie na budzie tez jest. Pozdrawiam
spanky Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 DZIURA w dolocie. skad ten pomysł ... ? Po dłuższym czasie nie odzywania się zdaje relacje z odpięcia przepływki. Jak ją odpiąłem to auto było zmulone, ale podobne wrażenie uzyskuję jak przy podpiętej jade i na chwilę tracę moc po czym puszczę sprzęgło i je wcisnę to znowu na chwilę ją odzyskam :/ A więc to może wskazywać na padniętą przepływkę. no to chyba masz odpowiedz .... [p.s przynajmniej logi tak wskazuja ]
kalina Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 Najlepiej diodę wpiąć i wszystko będzie jasne.
Maniek_ Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Opublikowano 16 Listopada 2007 Dzisiaj zrobiłem jeszcze logi statyczne i wrzucam je także do analizy: 001 003 004 007 013 BS000 BS003 BS004 BS011 Z góry dzięki Pozdrawiam[br]Dopisany: 12 Listopad 2007, 19:50 _________________________________________________Czy jest aż tak źle, że nikt nic nie pisze Troche buczenie zlikwidowałem naprężając tłumik przy uchwytach i będę wymieniał poduszke pod skrzynią bo już jest popękana. Mam nadzieje, że po tym będzie cicho i bez drżenia tak jak kiedyś
baskecior Opublikowano 16 Listopada 2007 Opublikowano 16 Listopada 2007 Pozycz od innego AFN`a sprawną przepływkę i zloguj ponownie 003,008 i 011. W/g mnie pada przepływka ...
Maniek_ Opublikowano 27 Listopada 2007 Autor Opublikowano 27 Listopada 2007 Po czyszczeniu przepływki nie ma jakiejś znaczącej poprawy ;/ Mam do wyboru pierburg'a lub bosch'a (taka jak teraz) w podobnej cenie różnica ~ 20 zł. Którą lepiej wybrać? A czy te cięcia turbo mogą być spowodowane przepływką czy raczej jest to N75? Niestety nie mam od kogo pożyczyć sprawnej przepływki tak jak proponował baskecior, a to byłoby najlepsze rozwiązanie Chcę się już pozbyć tego problemu bo wqur*** mnie już ten brak moczu, ale też nie chcę wymieniać wszystkiego. A czy sam filtr powietrza (filtron) może powodować takie rzeczy? Czy moge go wyjąć i sprawdzić jak jest bez niego? Pozdrawiam
kalina Opublikowano 28 Listopada 2007 Opublikowano 28 Listopada 2007 Pierburg ponoć lepszy, ale kup sobie najpierw diodę za 10 groszy i sprawdz.
Maniek_ Opublikowano 28 Listopada 2007 Autor Opublikowano 28 Listopada 2007 Nie bardzo wiem o co chodzi z tą diodą
kalina Opublikowano 28 Listopada 2007 Opublikowano 28 Listopada 2007 Tu masz wszystko na ten temat - nie zapomnij ZAŚLEPIĆ EGR http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=2683&highlight=diod%B1
Maniek_ Opublikowano 4 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2008 Wczoraj już nie wytrzymałem z tym co się dzieje... Poszedłem do sklepu zamówiłem przepływke BOSCH'a, dzisiaj przyszła. Wymieniłem ją razem z filtrem powietrza (nie był bardzo zasyfiony, ale on kosztuje 10 razy mniej niż LMM więc postanowiłem nie oszczędzać). I co... i teraz nie mogę się pozbyć banana z gęby Niunia wreszcie pokazała na co ją stać dzięki wszystkim za pomoc. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się