Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Bardzo słabe xenony -hid


lukasz2223

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was wszystkich,chcialbym podpytac o bardzo denerwujacą mnie kwestie.otóz rok temu wywaliłem ori lampy valeo na rzecz zespolonych po lifcie czyli z soczekwą.Kupiłem zamiennik podobny bliski ori czyli Depo.Lampy mają oznaczenie H7 / D2S .Więc poleciałem do servisu xenonowego z prosba o załozenie zestawu do tych lamp.No i zalozyli-auto odebrałem i wiadomo pierwszego dnia och i ach ale kolejne dni jak tylko stanałem z kims na skrzyzowaniu badz tez obok moje xenony (hid) nie swiecą wcale, mało tego jak tylko ciut popada i jezdnia zrobi sie czarna to lampy swieca tak słabo,ze jade jak syrenka z zarówkami 20W Sprawdzałem z kolegami,ze znajomymi,z obcymi,stawałem obok i....i tragedia.Doszedłem dopiero dzis to tego,ze w moich lampach zamontowano przetwornice Vertex i zarniki pod H7 ... Przeglądając i czytajac rozne fora w tym nasze doczytałem sie ze może byc róznica w swieceniu lam jezeli mam soczewke pod D2s a załozyl mi gosc zestaw H7 .Powiedzcie mi co moge teraz z tym zrobic i czy będzie jakas róznica.Czy faktycznie moge tam wsadzic palnik D2S i tylko dokupic adapter do podłączenia tej przetwornicy co ma,czy co innego,no i pytanie do fachowców prawdziwych-czy jak zmienie zarnik hid H7 na D2s to czy bedzie róznica,no i jezeli bedzie róznica duza to czy do tych moich przetwornic po zakupie adaptera z koncówka d2s czy moge zakupic ori zarniki D2S np osrama. Mówcie ludziska bo nie daje rady...jest taka lipa,ze żaluje pozbycia sie poczciwych zwykłych lamp..... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czy żarnik jest oryginalny D2S czy dostosowany do H7 nie ma znaczenia w jasności świecenia.

Ważną kwestią jest barwa światła ,powinna być o temp. 4300K jeżeli masz wyższą to światła są niebieskie i wtedy niewiele widać na mokrej drodze.

Tak nawiasem to na Depo tylko pisze że są pod D2S a mają gniazdo tylko na żarówki H7 i żeby założyć D2S musiał byś zastosować adapter ,a tak tylko ładujesz żarnik pod gniazdo H7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem czy tylko H7 -wczoraj jeszcze obejrzalem lampy 3 razy i z przpdu i z tylu i napisane jest na tylnej obudowie ze D2S na drogowej ze H7 i z przodu na soczewce D2S i nizej H7 ,jeszcze dlubiac przy palnikach wlaczylem swiatla i zaczalem wyjmowac palnik lekko do tylu-od razu zaczelo jasniej swiecic,a co do tego czy 4300 czy 6000 to u mnie nie ma zadnej roznicy.nawet w lato w suchą noc,jak stane rowno z innymi kolegami ktorzy rowniez maja HID to moich swiatel nie ma na drodze-NIE MA,dlatego pytam czy dlugosci moze samych baniek palnikow sie roznia czy cos,a D2s wydaje mi sie ze powinno wejsc bez zadnego problemu do mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmien z kims przetwornice, chinskie potrafia platac różne figle ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czy żarnik jest oryginalny D2S czy dostosowany do H7 nie ma znaczenia w jasności świecenia.

Ważną kwestią jest barwa światła ,powinna być o temp. 4300K jeżeli masz wyższą to światła są niebieskie i wtedy niewiele widać na mokrej drodze.

-ważne jest jaki żarnik-przerabiałem kilka i właśnie żarnik-to podstawa(nie ważne jest,czy H7,czy D2S-chodzi o jego jakość)

to samo z temp. koloru-4300-to kompromis pomiędzy 3000,a 5000 ze względu na to,że zółto-białe światło jest łagodniejsze dla oka kierowcy i uwydatnia zielone kolory,które z kolei działają kojąco na oko w warunkach trudnych,jak deszcz ,czy mgła-gdzie wszystko dookoła jest zbliżone do szarości-najefektywniejsza temperatura dla takich warunków jest 3000K,ale ta z kolei nie jest najlepsza do normalnych nocnych warunków-stąd ten kompromis 4300 :wink4:

ja mam 6000 i świeci jaśniutko na biało-nie jakiś niebieski-jesli świeci 6tys na niebiesko-to znaczy,że to nie jest 6 tys,tylko 8, albo jest jakiś chłam,tak jak i w deszcz,tak i w normalną noc-świeci jasno-żarnik ma być dobrej jakości inaczej będzie świecić,jak świeczka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6k nie jest białe :gwizdanie:

białe to jest swiatło w przedziale 3,8-5k, miałem 6k miałem 5k i obecnie mam 4,3k i to swiatło najlepiej oswietla droge :gwizdanie: przy 6k w deszczową noc nie ma widocznosci w porównaniu dla 4,3 :gwizdanie:

8k to w ogóle nie warto brac pod uwage do nocnej jazdy :gwizdanie:

skala%20kelwina.jpg

A najłatwiej zaobserwować to w programach graficznych w funkcji balansu kolorów, jak dodaje sie odcienie żółtego to wyraźnie jest jasniej niz jak sie przesuwa suwak w odcienie niebieskiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z mojego doświadczenia wynika, że 4300 to najlepsza barwa jeżeli chcesz coś widzieć w nocy :) co do słabego świecenia to może zainwestuj w jakiś porządny zestaw, np philips, czy osram - jakiś tani żarnik będzie słabo dawał :) kiedyś u kolegi było takie coś, że żarnik był źle wsadzony (tak jakby do góry nogami), przestawiliśmy go i zaczął dobrze świecić :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6k nie jest białe :gwizdanie:

to postaw obok siebie trzy auta z 4300,6000 i 8000-zobaczysz,które są niebieski,białe,a które żółte :cool1::wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6k nie jest białe :gwizdanie:

to postaw obok siebie trzy auta z 4300,6000 i 8000-zobaczysz,które są niebieski,białe,a które żółte :cool1::wink4:

stawialiśmy 4,3, 5 i 6k obok siebie i najlepsze były 5k jeśłi chodzi o barwe :wink4: ale najlepiej jeżdzi sie na 4,3 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6k nie jest białe :gwizdanie:

to postaw obok siebie trzy auta z 4300,6000 i 8000-zobaczysz,które są niebieski,białe,a które żółte :cool1::wink4:

stawialiśmy 4,3, 5 i 6k obok siebie i najlepsze były 5k jeśłi chodzi o barwe :wink4: ale najlepiej jeżdzi sie na 4,3 :)

Czyzby to wtedy na spocie w Kurowie jesli tak to mam nawet foto chyba :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6k nie jest białe :gwizdanie:

to postaw obok siebie trzy auta z 4300,6000 i 8000-zobaczysz,które są niebieski,białe,a które żółte :cool1::wink4:

stawialiśmy 4,3, 5 i 6k obok siebie i najlepsze były 5k jeśłi chodzi o barwe :wink4: ale najlepiej jeżdzi sie na 4,3 :)

Czyzby to wtedy na spocie w Kurowie jesli tak to mam nawet foto chyba :mysli:

a to też :kox:

DSC03648.jpg

4,3k 6k i 5k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież pisałem że na Depo tylko pisze że pod D2S a gniazda są pod H7 więc żarniki musisz zakładać H7.

Piszesz że jak poruszasz żarnikiem to światło się poprawia tzn. że masz daremne żarniki podmień z jakimś kumplem i sprawdź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest to spowodowane tym że pod D2S trzeba dać adapter żeby żarnik znalazł się w ogniskowej soczewki :rolleyes: W warsztacie jest temat o xenonach poszukaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem,poki co czekam na palniki D2S zeby zobaczyc czy faktycznie wchodzą bez adapterów,bo kolega sprawdzał i mówi ze bez problemu pasują idealnie.jak dojda palniki na wtorek i beda pasowały-to okaze sie czy swiatło sie poprawilo bo naprawde jest tak,jak bym jezdzil z brudnymi lampami.... ledwo co swiecą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to też :kox:

5e825d8c077af9fb.jpg

jeśli to solara to 6 tys-to albo to jest 8tys,lubb więcej(ale nawet pokusiłbym sie o 10 tys)albo jakiś chłam z chin :wink4:

6tys moje -robione dosłownie przed chwilą

364de4db8d5256b4.jpg

mam jeszcze na nie dwa lata gwarancji :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to też :kox:

5e825d8c077af9fb.jpg

jeśli to solara to 6 tys-to albo to jest 8tys,lubb więcej(ale nawet pokusiłbym sie o 10 tys)albo jakiś chłam z chin :wink4:

6tys moje -robione dosłownie przed chwilą

364de4db8d5256b4.jpg

mam jeszcze na nie dwa lata gwarancji :wink4:

bankowo było 6tys, tyle na fotkach to nie ma co porówywać bo każda jest robiona w innym świetle na innych parametrach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie....powiedzcie mi tylko jedno juz.czy najwazniejszy punkt swiecenia w palniku d2s jest w innym miejscu niz w h7 ?? bo jesli tak to jest to jedyna rzecz ktora u mnie jest nie tak,bo przetwornice juz drugie i to samo i palniki h7 drugi raz zmieniane i nadal to samo.wiec zamiast h7 pozostalo mi tylko wsadzic D2S-tak jak na soczewce jest napisane i z tylu i z przodu. Wydaje mi sie ze to bedzie to. a co do barw to 5500 jest faktycznie najlepszym swiatlem zarowno na dzien ( nie kłują w oczy WRD ) jak i na noc slicznie oswietlaja droge-oczywiscie za wyjatkiem mojego auta wyposazonego w nowiutkie lamki depo i 4 zestaw hid ktory nie swieci heheh :) . We wtorek dojda palniki i adapter pod D2S sprobuje wsadzic zamiast h7,i podlacze i zapale,dla porownania jak bedzie pasowalo porobie foty to sie przeżegnacie i zobaczycie czemu tak marudze :) Pozdrowki znad Morza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...