oncik67 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 witam u mnie w mojej A4 mam jednak dziwny problem z odpaleniem,kurcze sprawdziłem swiece jedna padnieta i cos w bezpiecznikach tez wymienili mi,,,,ale miałem nadzieje ze rano jak podgrzeje to strzał i cyka filtr dodatki do paliwa niby wszystko super a rano przy minus ok 12st. długo musze krecic i tak dopiero za trzecim razem zaczyna łapac pomagam mu wciskajac gaz kilkakrotnie uderzam w pedał gazu odpali nierówno pózniej po chwili juz idealnie pracuje ,kontrolka od swiec szybko gasnie i zaraz po ok.5 sek słychac pikniecie w przekazniku moze za szybko i swiece słabo[za krótko]podgrzewaja komora zimna i trudny rozruch,a moze cos z tym zaworkiem przy pompie -moze nie trzyma i paliwo schodzi,co radzicie abym zrobił w celu poprawy w odpalaniu.[br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 08:51_________________________________________________Latem i jesienia po małych makijarzach tylko strzał i równa praca natychmiast[br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 08:53_________________________________________________Nawet tak do minus ok. 6-8st takze ok...[br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 08:53_________________________________________________Powyzej -10st zaczyna sie problem..[br]Dopisany: 04 Grudzień 2010, 08:54_________________________________________________Witam a co myslicie o wymianie zaworeka zwrotnego ,jesli tak długo trzeba krecic to moze faktycznie jest cos z paliwem ze schodzi ,nastepnie zanim zapoda to sie lekko zapowietrzy i jest problem[skoro swiecefiltry aku sa ok].
ALBINEK Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Przyczyn może być wiele, najprościej zacznij od tego zaworu zwrotnego o którym piszesz. Wymień spalone świece żarowe, sprawdż ciśnienie na cylindrach.
oncik67 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 Swiece sa ok...cisnienie w cylindrach takze w normie...a czy lepiej odpalac po zgasnieciu swiec czy az przekaznik rozłaczy swiece lub ewnt dwa razy grzac moze..
pepik Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Zawsze odpalam jak przekaznik "pyknie" i pali dobrze, w tamtym roku miałem podobny problem jednak po wymianie świec jak ręką odjął
paput Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 ja mam podobnie jak kolega i pojechałem na ustawianie kąta wtrysku i jeszcze obadam rozrusznik
ALBINEK Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Rozrusznik sprawdż go może duży opór.Najlepiej sprawdzić go u elektryka lub tam gdzie sprzedają akumulatory.
paput Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Kurcze właśnie nie wiem co jest już aku mam nowy, świece nowe, kąt ustawiony a czasem jak mróz przyciśnie musi ze 3 razy zakręcić i kręci słąbo
aruś12 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Dobrze piszą co nie którzy i sam to pisałeś sprawdź ten zaworek zwrotny Bo podejrzewam że jak go odpalisz i zgasisz zaraz i ponownie odpalisz już za pierwszym strzałem
vikis4 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Na ile masz ustawiony kąt? Wg mnie jeśli problemu nie ma np. przy -6 a jest przy -10 to problemem nie jest raczej zaworek-gdyby tak było problem z paleniem miałbyś cały czas! Sprawdz jeszcze czujnik temp. i bezpiecznik od świec czy przypadkiem nie jest nadtopiony. Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się