Gość Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Mam nadzieję, że wybrałem dobry dział. Patrzę na dane techniczne A4 B6 1.8 T Q. Przyspieszenie do setki mają podobne, bo różnica 0,3s dla mnie nie istnieje. Jak to się ma do elastyczności? Czy różnica 30Nm będzie zauważalna? Czy jest sens na siłę szukać wersji 190KM czy raczej szukać tego co będzie w lepszym stanie?
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 dobrze jest znalesc BEX-a, ale sa drogie, tez szukam od dluzszego czasu z marnym skutkiem. Szukaj auto w jak najlepszym stanie, nie wazne z jaka moca. Bo i to mozna podniesc. Bierz auto z Q, warto. Ja bez Q juz nie kupie.
Buba Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 tylko znalezienie BEXa nie jest takie latwe a jak jest to cena zaporowa
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 :polew: wiem dokladnie, tez szukam. Ostatnio pojechalem do CH szukac BEX-a a wrocilem z AJL-em
Łukasz 23 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Znalezienie BEX-a z Q to jak szukanie igły w stogu siana , mi się udało to zrobić tylko połowicznie
Zaleczeq Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 No to prawda BEX z Q to jak sie znajdzie to albo padlina albo cena jak za zboze
Waters Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Ja za swojego w czerwcu dałem 12 tys. euro
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 niestety za zdrowego BEX-a trzeba tyle wylozyc. A nawet wiecej.
Zaleczeq Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Ja za swojego w czerwcu dałem 12 tys. euro no to dawaj wątek moja a4 na co jeszcze czekasz ale prawda jest taka jak devastation napisał taka jest cena za zdrowego BEXa
xaan Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Cytuję autora: "Przyspieszenie do setki mają podobne, bo różnica 0,3s dla mnie nie istnieje." Załóżmy, że ścigamy się do setki i ja mam te twoje "nieistniejące" 0,3 szybsze auto. Sytuacja wygląda następująco: jadąc 100km/h robię w ciągu sekundy 30 metrów więc w ciągu 0,3 sekundy robię prawie 10 metrów a to oznacza, że mijam metę o dwie długości auta przed Tobą. Dla mnie 0,3 sekundy w przyspieszeniu to bardzo dużo. Przemyśl to. Odnośnie szukania dobrej jakości: jeśli upierasz się na Quattro to zacznij od rzetelnego sprawdzenia napędu w serwisie. Na oko i ucho wszystko może być OK a potem okaże się, że lekko krzywy wał, albo podpora wału padnięta albo tylne półosie zużyte albo wycieki na torsenie itd. Ja to przeżyłem i wiem ile kosztują oryginały a zamienników do Q nie ma bo stanowią margines rynku. Teraz jest zima i śmieję się z wszystkich dookoła ale jak miałem zapłacić w serwisie za nowy wał 4000zł to zacząłem się zastanawiać na co mi te quattro?
tjk Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Mnie odrobinę BEX rozczarował jeśli idzie o przyspieszenie do 100km/h i faktycznie różnica nie jest mocno odczuwalna w porównaniu do zwykłego 1,8t, za to od 150km/h w górę to już inna bajka
czaki22 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Opublikowano 22 Grudnia 2010 jak miales tdi to kazda benzyna rozczaruje, za to ciagnie non stop i idzie pieknie, w starcie nie ma duzej roznicy prawie wogole jej nie widac ale po chwili juz odochodzi, w sumie avj mozna potraktowac porgramem i bexa tez
Nosfer Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Jest jakaś zasadnicza różnica między BEX, a AMB ?
Thom4s Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Jest jakaś zasadnicza różnica między BEX, a AMB ? Jest, AMB to zwykłe AVJ z większym ciśnieniem doładowania (0,8 Bar chyba) montowane na rynek USA. BEX ma K03s drugi cooler po stronie pasażera i wydajniejsze wtryski (320cc o ile pamiętam).
Nosfer Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Jest jakaś zasadnicza różnica między BEX, a AMB ? Jest, AMB to zwykłe AVJ z większym ciśnieniem doładowania (0,8 Bar chyba) montowane na rynek USA. BEX ma K03s drugi cooler po stronie pasażera i wydajniejsze wtryski (320cc o ile pamiętam). Jesteś pewny, że 0,8 bar ? - wydawało mi się, że ma 0,6 1
Thom4s Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Jest jakaś zasadnicza różnica między BEX, a AMB ? Jest, AMB to zwykłe AVJ z większym ciśnieniem doładowania (0,8 Bar chyba) montowane na rynek USA. BEX ma K03s drugi cooler po stronie pasażera i wydajniejsze wtryski (320cc o ile pamiętam). Jesteś pewny, że 0,8 bar ? - wydawało mi się, że ma 0,6 Tyle miałem jak mi diagnosta mierzył VAGiem. Zresztą był już chyba temat o tym. 0,6 Bar ma AVJ w serii, a technicznie to te same silniki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się