Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] 1.8 T Różnice w przyspieszeniu


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieję, że wybrałem dobry dział.

Patrzę na dane techniczne A4 B6 1.8 T Q.

Przyspieszenie do setki mają podobne, bo różnica 0,3s dla mnie nie istnieje. Jak to się ma do elastyczności? Czy różnica 30Nm będzie zauważalna?

Czy jest sens na siłę szukać wersji 190KM czy raczej szukać tego co będzie w lepszym stanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze jest znalesc BEX-a, ale sa drogie, tez szukam od dluzszego czasu z marnym skutkiem. Szukaj auto w jak najlepszym stanie, nie wazne z jaka moca. Bo i to mozna podniesc.

Bierz auto z Q, warto. Ja bez Q juz nie kupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko znalezienie BEXa nie jest takie latwe a jak jest to cena zaporowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew: :polew: wiem dokladnie, tez szukam. Ostatnio pojechalem do CH szukac BEX-a a wrocilem z AJL-em
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalezienie BEX-a z Q to jak szukanie igły w stogu siana , mi się udało to zrobić tylko połowicznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to prawda BEX z Q to jak sie znajdzie to albo padlina albo cena jak za zboze :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety za zdrowego BEX-a trzeba tyle wylozyc. A nawet wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za swojego w czerwcu dałem 12 tys. euro

no to dawaj wątek moja a4 :naughty::decayed: na co jeszcze czekasz :kox:

ale prawda jest taka jak devastation napisał :) taka jest cena za zdrowego BEXa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytuję autora: "Przyspieszenie do setki mają podobne, bo różnica 0,3s dla mnie nie istnieje."

Załóżmy, że ścigamy się do setki i ja mam te twoje "nieistniejące" 0,3 szybsze auto. Sytuacja wygląda następująco: jadąc 100km/h robię w ciągu sekundy 30 metrów więc w ciągu 0,3 sekundy robię prawie 10 metrów a to oznacza, że mijam metę o dwie długości auta przed Tobą.

Dla mnie 0,3 sekundy w przyspieszeniu to bardzo dużo.

Przemyśl to.

Odnośnie szukania dobrej jakości: jeśli upierasz się na Quattro to zacznij od rzetelnego sprawdzenia napędu w serwisie. Na oko i ucho wszystko może być OK a potem okaże się, że lekko krzywy wał, albo podpora wału padnięta albo tylne półosie zużyte albo wycieki na torsenie itd. Ja to przeżyłem i wiem ile kosztują oryginały a zamienników do Q nie ma bo stanowią margines rynku.

Teraz jest zima i śmieję się z wszystkich dookoła ale jak miałem zapłacić w serwisie za nowy wał 4000zł to zacząłem się zastanawiać na co mi te quattro?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie odrobinę BEX rozczarował jeśli idzie o przyspieszenie do 100km/h i faktycznie różnica nie jest mocno odczuwalna w porównaniu do zwykłego 1,8t, za to od 150km/h w górę to już inna bajka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak miales tdi to kazda benzyna rozczaruje, za to ciagnie non stop i idzie pieknie, w starcie nie ma duzej roznicy prawie wogole jej nie widac ale po chwili juz odochodzi, w sumie avj mozna potraktowac porgramem i bexa tez :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakaś zasadnicza różnica między BEX, a AMB ?

Jest, AMB to zwykłe AVJ z większym ciśnieniem doładowania (0,8 Bar chyba) montowane na rynek USA. BEX ma K03s drugi cooler po stronie pasażera i wydajniejsze wtryski (320cc o ile pamiętam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakaś zasadnicza różnica między BEX, a AMB ?

Jest, AMB to zwykłe AVJ z większym ciśnieniem doładowania (0,8 Bar chyba) montowane na rynek USA. BEX ma K03s drugi cooler po stronie pasażera i wydajniejsze wtryski (320cc o ile pamiętam).

Jesteś pewny, że 0,8 bar ? - wydawało mi się, że ma 0,6 :mysli:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakaś zasadnicza różnica między BEX, a AMB ?

Jest, AMB to zwykłe AVJ z większym ciśnieniem doładowania (0,8 Bar chyba) montowane na rynek USA. BEX ma K03s drugi cooler po stronie pasażera i wydajniejsze wtryski (320cc o ile pamiętam).

Jesteś pewny, że 0,8 bar ? - wydawało mi się, że ma 0,6 :mysli:

Tyle miałem jak mi diagnosta mierzył VAGiem. Zresztą był już chyba temat o tym. 0,6 Bar ma AVJ w serii, a technicznie to te same silniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...