spetsnaz Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Zabrałem się za wymianę zatartego sprzęgła wiskotycznego. Niestety, śrubę mocującą wisko szlag trafił. Imbus obrócił się w gnieździe i zrobił się problem. Nie ma dojścia, żeby rozwiercić śrubę. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.
lesand Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 miałem taki sam przypadek w AFN, mechanik, który to robił wbił na siłę młotkiem większy imbus( klucz musi być dobrej jakości, bo inaczej pupa ) założył na klucz rurkę żeby była lepsza dźwignia i puściło inną opcją było odkręcenie od bloku silnika podstawy do której mocowane jest wisco i rozwiercanie, tyle że podobno to dużo pracy :confused4:
spetsnaz Opublikowano 5 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2010 Najnowsze wieści z frontu.. niestety mnie odkręcanie wspornika nie ominęło. Zwalałem cały przód i wspornik. Właśnie zdjąłem wisko,więc zrobiłem sobie przerwę na browara. Muszę teraz poszukać w garażu odpowiedniego oringa do połączenia kanału płynu chłodzącego wspornika z blokiem. Kupa roboty, ale już z górki.
karbonek Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Pewnie śruba nie była wymieniona po zamianie wisko albo lipny klucz.
spetsnaz Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 Klucz jest dobry, niestety podejście marne. Nie widać, czy śruba się poddaje i czy jest wykręcana pod dobrym kątem. Niestety po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się że cieknie płyn z łączenia z blokiem, dziś drugie podejście z nowym oringiem.
karbonek Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Ją się nasadką na grzechotce odkręca
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się