boberek 4 Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 No mam takie pytanie gdzie w AVF jest czujnik cieczy chłodzącej bo mi czasem temperatury silnika nie pokazuje i chce zobaczyć czy nie łaczy kostka czy trzeba kupic grgi czujnik ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 25 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2007 Zapewne jak w większości silników z tej rodziny w tylnej jego części - jedyny dostęp to od strony katalizatora nieco wyżej i od tyłu silnika pomiędzy grodzią. Czujnik czteropinowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Zapewne jak w większości silników z tej rodziny w tylnej jego części - jedyny dostęp to od strony katalizatora nieco wyżej i od tyłu silnika pomiędzy grodzią. Czujnik czteropinowy. Adadur, a to czasem nie jest ten czujnik tzw. podwójny ?? (numer 059 919 501 A) ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 nie mam ETKi by to sprawdzić na 100% ale z podanego numeru: czujnik temperatury wody OCT (zielony) 059 919 501A czujnik temperatury wody OCT (niebieski) 059 919 501 wiec tak jak nie razu już pisalem - mieć baczność na kolor czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lyku23 0 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 wymieniłem czujnik g62 oraz termostat i mam problem ze wskazaniem temperatury na desce rozdzielczej VAG pokazuje prawidłową temperaturę w bloku 007 silnika, natomiast w bloku 003 deski pokazuje o wiele niższą. wiem, że za to odpowiada czujnik g2. Mam pytanie czy czujnik temperatury cieczy chłodzącej w moim AVF to takie 2 w 1, czyli w czujniku o nr 059 919 501 A znajduje się czujnik g62 oraz g2 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 a ten czujnik co wymieniłeś ile miał pinów ? jeśli 4 to był to zespolony czujnik G62/G2 ps. swoją drogą żeś kotleta odgrzał :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lyku23 0 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 4 piny zielony, czyli nowy oryginalny czujnik jest walnięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 4 piny zielony, czyli nowy oryginalny czujnik jest walnięty raczej czujnik jest OK a masz gdzieś przerwę w przewodach wychodzących z pinu 2 lub 4 tego czujnika, sprawdź wiązkę oraz spryskaj kontaktspray'em gniazda na piny we wtyczce - w instalacji będzie wina usterki a nie w czujniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lyku23 0 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 hmmm... co do pinów to sprawdzałem je oraz konserwowałem zanim podjąłem decyzję o wymianie. Wtedy wywalał mi błąd czujnika G62, mimo błędu na starym czujniku vag wskazywał prawidłowe parametry temperatury, a na tym (zimny silnik): przy temperaturze powietrza -9 st. wskazania z bloku 007 9 st. ( na plusie), czyli jednak też nie prawidłowo, w bloku 003 wskaźników -100 st., temperatura paliwa -7,9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prodi5 0 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 u mnie dobrze pokazuje temp ale niestety ma klopoty ze szczelnoscia dzisiaj zauwazylem ze chyba jakas uszczelka poszla bo czujnik caly w plynie he he cale szczescie bo myslalem ze to uszczelka pod glowica czy da sie jakos to uszczelnic czy wymiana czujnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 u mnie dobrze pokazuje temp ale niestety ma klopoty ze szczelnoscia dzisiaj zauwazylem ze chyba jakas uszczelka poszla bo czujnik caly w plynie he he cale szczescie bo myslalem ze to uszczelka pod glowica czy da sie jakos to uszczelnic czy wymiana czujnika? pod czujnikiem jest gumowy oring i pewnie on przepuszcza, najlepiej byloby wyjac czujnik i sprawdzic czy oring dobrze lezy, a jak jest uszkodzony to go wymienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prodi5 0 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Dzieki wielkie dzisiaj zajrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korleone 0 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 od wskaźnika temaperatury na desce rozdzielczej jest czujnik z prawej strony silnika (ciężki dostęp), w moim przypadku wskaźnik czasami opadał z 90 na 50 stopni - wymiana rozwiązała problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 hmmm... co do pinów to sprawdzałem je oraz konserwowałem zanim podjąłem decyzję o wymianie. Wtedy wywalał mi błąd czujnika G62, mimo błędu na starym czujniku vag wskazywał prawidłowe parametry temperatury, a na tym (zimny silnik): przy temperaturze powietrza -9 st. wskazania z bloku 007 9 st. ( na plusie), czyli jednak też nie prawidłowo, w bloku 003 wskaźników -100 st., temperatura paliwa -7,9 Poszukaj na forum lub zwróć się do kogoś z ELSA by wrzucił charakterystyki dla czujników G2 i G62 - następnie przyrządy w łapki i pomierzyć go czy trzyma charakterystykę. To samo możesz zlecić tym co go montowali lub w ASO - tyle że kasa popłynie. Jak wskazania poza charakterystyką to do sprzedawcy co za gówno sprzedał. Podepnij VAG dla jasności czy nie ma jakiś błędów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 tu jest przykładowy zakres temperatur przy odpowiedniej rezystancji czujnika : http://images28.fotosik.pl/279/02ccd197d388afc3.jpg najlepszym sprawdzeniem samego czujnika G62/G2 będzie zakup w sklepie z częściami elektronicznymi rezystora nastawnego (suwakowego) pracującego w zakresie obejmującym rezystancję od tych 5000 ohm do 100 ohm na napięcie znamionowe 12V oczywiście i wpinasz się wtedy tym rezystorem szeregowo najpierw w piny 1 i 3 a potem 2 i 4 i zmieniasz wartość rezystancji suwakiem podglądając jednocześnie wartości temperatur Vagiem i jeśli wartości temperatury w tych samych położeniach suwaka rezystora będą różne dla czujnika G62 jak dla G2 to winny jest czujnik G62/G2 ale jeśli wskazania będą nadal takie "dzikie" jak masz teraz to znakiem tego rezystacja zmienia się z powodu zwarć na instalacji elektrycznej pomiędzy czujnikami a sterownikiem silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prodi5 0 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 no z temp na desce nie ma problemu trzyma 90 rowno tylko ten wyciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lyku23 0 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 dzięki wielkie za fotkę niestety nie zrobię pomiarów bo wysłałem czujnik do reklamacji. Na kompie był błąd czujnika G2. Po zamontowaniu starego jest tak jak było wcześniej, wskazania temperatury prawidłowe, jednak przy pewnym zakresie temperatury robi się zwarcie i wywala błąd czujnika G62, pomimo tego wskazania temperatury są nadal prawidłowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniooo 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Witam! chciałbym sie podpiąc pod temat. Mam problem z temperatura silnika, zle wzkazuje mi temp na konsoli, termostat wymienialem 2 miesiace temu na ori, teraz problem powrocil ale w innej postacji troche, mianowicie jak jade po tracie mam tem 50-55 stopni, a jak stoje dluzej na swiatlach lub w korku to rosnie do 70-90. Czy to wina czujnika jakiegos? Czy moge jezdzic normalnie autem i nic sie nie stanie? Wazne jest to dla mnie bo kursuje Kutno-Poznan (ok 200km) prosze o opinie i porady co zrobic? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orange 2 Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 miałem podobnie, wymieniłem termostat i sie uspokoiło trochę ale dalej nie osiągało 90. po sprawdzeniu vagiem wskazań, okazało sie ze czujnik do wymiany, teraz trzyma równo 90 i ani drgnie tu masz jak sprawdzić czujnik http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 prosze o opinie i porady co zrobic? skoro na blacie na wskaźniku pokazuje Ci taką niską temperaturę to weź Vaga i sprawdź wskazania z czujnika G62 w 01 Engine, 08 Meas Block, grupa 007, 4 pole od lewej i porównaj je od razu ze wskazaniami z czujnika G2 (pokazującego wartość temperatury na zegarach) w 17 Instruments, Meas Block 08, grupa 003, 1 pole od lewej, jeśli wskazania z G62 będą wskazywać poprawną temperaturę rozgrzanego silnika w zakresie od 80 do 110*C a G2 będzie w tym samym czasie wskazywać grubo poniżej to jest uszkodzony czujnik G2 i należy go wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się