Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jakie koszty podniesienia mocy??


szysz4

Rekomendowane odpowiedzi

cenę korekty strzeliłem z głowy, jeśli mnie pamięć nie myli to właśnie tyle Wojtek powiedział za ewentualną korektę mojego paścia :mysli:

chociaż każdy tuner podchodzi do tego indywidualnie, dlatego najlepiej zapytać bezpośrednio u źródła

Bosio to przyzwoite wtryski, nie masz się czego obawiać :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok zasiegnalem u zrodla, korekta 200zl. pozostaje temat wtryskow, ile seria afn warta? :)

250zł, za tyle mnij wiecej idzie odsprzedać używki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzycho, wyslij swoje, zrob koncowki na swoich za 750 i czip i za 1k masz elegancko moc http://allegro.pl/sportowe-wtryski-216-fratelli-bosio-1-9-tdi-tuning-i1925202017.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki ale prosze doinformujcie Mnie o co kaman

"Wtryski możemy ustawić na ustalone ciśnienia

190/300 bar lub 220/300 bar"

jak dam wieksze ciśnienie to spłonie mi tłok ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic Ci nie spłonie.

napisal Olek_wroc:

190bar pracują troszkę ciszej i bardziej miękko niż na wyższym ciśnieniu i jest to słyszalna różnica.

Ale dla ekologi to wprowadzono 220bar które miało pomóc przy spełnieniu kolejnej normy emisji spalin, a to w skutek uzyskania mniejszej kropli przy wyższym ciśnieniu. W praktyce jednak wygląda to tak że gdyby włożyć do tego samego auta 190/300, a później 220/300bar to i tak nie zauważyli byśmy różnicy w zadymieniu;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli bardziej opłaca sie ustawienie 190/300... po pierwsze jest ciszej a po drugie pier**lic ekologie.... :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wrzucisz do afna z cisnieniem 220 to bedziesz musial korygowac kąt wtrysku, poniewaz opóźni sie znacząco,bedzie problem z odpalaniem.. gdy wrzucisz 190, nie trzeba bedzie nic ruszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wrzucisz do afna z cisnieniem 220 to bedziesz musial korygowac kąt wtrysku, poniewaz opóźni sie znacząco,bedzie problem z odpalaniem.. gdy wrzucisz 190, nie trzeba bedzie nic ruszać.

ja mam 220 i nic takiego nie miałem, a wrzucane były na auto po samym programie, jeżdziłem z tym ok 2 miesiace
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czym te z aukcji roznia sie od tych: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=332478 poza cena? brac 190/300 tak bedzie lepiej rozumiem? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czym te z aukcji roznia sie od tych: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=332478 poza cena? brac 190/300 tak bedzie lepiej rozumiem? :)

niczym sie nie różnią, w jednej i drugiej opcji masz produkt fratelli :gwizdanie: tylko cenowo inaczej, co do cowboya polecam, dawno temu od niego brałem boshe :good: składa je u pewnego pompiarza :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, tylko za to samo chce 200zl wiecej w takim razie :)

widocznie ma droższe źródło :gwizdanie: bierz od olka, zawsze masz blizej i w tym wypadku taniej, bo produkt cowboya idzie z wawy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiego olka? :)

a jeszcze jedna kwestia, po chorobie szalonych diesli mam pewnie uwalony ostro katalizator, sa jakies gotowe zamienniki zeby podmienic p`n`p bez spawania? ogolnie jest sens sie bawic w odtykanie wydechu, jakies przelotowe tlumiki, czy w tdi moze nie jest to specjalnie odczuwalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiego olka? :)

a jeszcze jedna kwestia, po chorobie szalonych diesli mam pewnie uwalony ostro katalizator, sa jakies gotowe zamienniki zeby podmienic p`n`p bez spawania? ogolnie jest sens sie bawic w odtykanie wydechu, jakies przelotowe tlumiki, czy w tdi moze nie jest to specjalnie odczuwalne?

co byś tam nie chciałzrobić musisz spawać, wiec polecam wyjac kata wspawać w niego rurke o tej samej średnicy co wydech i bedzie OK, robienie przelotu nie daje jakis super efektów przy tych mocach :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi, przestawia sie kąt wtrysku. np u mnie z 45 w BS, na okolice 30. efektem czego slabo odpalal na zimnym.

Krzycho, podjedz do Czekaja w koszalinie, robota trwa gdzies z pol godziny maks, cena gdzies kolo 100zl, wytnie kata, wspawa rure. a kata sobie sprzedaz za 200zl na allegro czy gdzies kto skupuje katalizatory. nie ma sensu bawic sie w zostawianie rurek. robie przeglad na batalionow chlopskich w koszalinie i pewnie sam wiesz ,ze tam sie wszystkiego czepiaja, nawet spalin, nic na analizatorze nie wyszlo, a gosc pewnie nawet nie widzial,ze kata nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obie przeglad na batalionow chlopskich w koszalinie i pewnie sam wiesz ,ze tam sie wszystkiego czepiaja, nawet spalin, nic na analizatorze nie wyszlo, a gosc pewnie nawet nie widzial,ze kata nie ma.

to sobie zmien stacje :kox:

u mnie pełny przelot, brak egr, HID 5K i wiele innych i przechodzi :wink4:

BTW wydech w TDI nic nie daje. jedynie wyrcy :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...