Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jakie koszty podniesienia mocy??


szysz4

Rekomendowane odpowiedzi

mozna koszta zredukowac; P wystarczy troche poszukac, kupic wtryski uzywane za 1000zl 230stki , przerobic sobie pompe na tloczek 11mm,koszt 200zl pompa., fmic mozna sobie darować jesli sie nie upala auta, do wcisniecia raz na jakis czas gazu do dechy to smic wystarczy, znam z autopsji, puchnie dopiero przy 3-4 sprintach do setki i wzyż. turbo uzywane brd kupic. i zamiast gonic do tunera to poszukac osoby która rowniez to ogarnia i bez hamowni , zrobic program za 300zl.

i z 5k robi sie 2,5k :)

to wszystko tak pieknie tylko wyglada jak piszesz, tłoczek mozesz przerobić owszem(dystrybutor na forum passata), ale nie kazdy jest sobie go sam w stanie zmienić, wtryski uzywki troche czasu bedziesz szukał tym bardziej 230ki, a brak fmic tylko nasili dymienie :gwizdanie:

Jak robić to robić raz a porządnie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom tak, mialem na mysli, jesli sie robi samemu wszystko ,bo jak ma to robic wszystko mechanik,to raczej bez sensu to wszystko.

na przeslanych swoich wtryskach, za 1060 olek zaklada nowe koncowki bosio 230. za 1250zl masz gotowe do montazu.

brd tez u niego sa do nabycia po 1250zl.

tloczek 11mm z glowica jest do kupienia za 200zl

program 300zl.

a fmic, to mozna sobie z czasem dolozyc ;) fmic z a5 pasuje dosc dobrze, kosztuje w dobym stanie 200zl, kolejne 200zl na laczniki i rurki i za 400zl jest fmic ;)

mozna wtedy atakowac w moc kolo 190koni.

jak sie samemu robi mozna sie w 3,5k zmiescic. [br]Dopisany: 10 Listopad 2011, 21:49_________________________________________________edit

albo jak sie nie chcesz bawic to mozna tak :

http://allegro.pl/zestaw-tuning-200-215km-do-1-9tdi-vw-audi-skoda-i1917879526.html

200koni pęka bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program za 300zł to ja dziekuje, masz mały wpływ na redukcje dymienia, później auto kopci, wiem po sobie, 2 programy miałem strojone na "ulicy" 3 raz doczekałem sie hamowni 4x4, poprostu tego nie widać przy strojeniu co sie dzieje za autem... Druga sprawa wynik z takiego strojenia to masz do oszacowania, często rozbieznosci są spore, ponieważ idziesz na słowo wgrywajacego :gwizdanie: drugie moje strojenie miało być 160km, tylko miało.. bo było 10km mniej :gwizdanie: jak sie okazało na 3 strojeniu.

za 1250zł masz kompletne wtryski 230 :mysli: nie wierze, olek_wroc sprzedaje na alegro bosh 216 za 1540zł :tongue4: a bosio 230 jest prawie w tej samej cenie co bosh216 :decayed:

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=2621047

http://allegro.pl/tuning-sportowe-wtryski-230-bosio-1-9tdi-paragon-i1918288276.html

[br]Dopisany: 10 Listopad 2011, 21:58_________________________________________________

albo jak sie nie chcesz bawic to mozna tak :

http://allegro.pl/zestaw-tuning-200-215km-do-1-9tdi-vw-audi-skoda-i1917879526.html

200koni pęka bez problemu.

taki pakiet chyba najlepiej kupić, jeszcze do tego sprzegło i spokój, tylko póxniej strach takim autem deptać gdzieś na trasie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra, z programem to jak kto woli, dla mnie 1.9 na pompie jest tak latwym w tuningowaniu i czipowaniu silnikiem,ze tam nie mozna nic zepsuć, faktycznie robi sie pod górke jesli ma sie korekty robic, i wrzucac kolejne kosci do ecu(jesli nie ma mozliwosci po kablu).

Trzeba tez miec ogarnietego tunera oraz samemu ogarniac conieco;)

za swoje strojenia musialeś oddzielnie płacić?

co do wtrysków, to zobacz co ma napisane w swoim ogloszeniu:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/71902-TUNING!-Hybrydowe-wtryski-BOSIO-216-tki-230-tki-RACE-NOWE-ko%C5%84c%C3%B3wki-216-230-RACE

jesli nie mozesz otworzyc to napisał Olek:

-WTRYSKI HYBRYDOWE 230TKI FRATELLI BOSIO GOTOWE DO MONTAŻU KPL. 4SZT. - 1250ZŁ

-KOŃCÓWKI WTRYSKÓW 230TKI BOSIO KPL. 4SZT. - 910ZŁ

- WYMIANA KOŃCÓWEK NA PRZESŁANYCH DO MNIE WTRYSKACH 1060zł!!

CIŚNIENIA WTRYSKÓW SĄ REGULOWANE NA UZGODNIONE CIŚNIENIA 190/300 LUB 220/300 BAR.

a o bosio 216 tak napisal

- CAŁE WTRYSKI NA GOTOWE DO MONTAŻU ZA 980ZŁ!!!

- KOŃCÓWKI WTRYSKÓW BOSIO 216 580ZŁ KPL (4SZT)

- WYMIANA KOŃCÓWEK NA PRZESŁANYCH DO MNIE WTRYSKACH 780zł!!

[br]Dopisany: 10 Listopad 2011, 22:07_________________________________________________inny, rowniez polecany sprzedawca:

http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=1462412

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korekta tak naprawde jest nowym softem, a nie edycją starego, ale mniejsza o to, chodziło mi o to że robienie programu na kolanie podczas jazdy nie daje tylu mozliwosci co na hamowni pod względem redukcji dymienia. Wyciagam takie wnioski po 3 strojeniach mojego padła u tego samego tunera, jak i w innych autakch z którymi mam stycznosć :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[br]Dopisany: 10 Listopad 2011, 21:58_________________________________________________

albo jak sie nie chcesz bawic to mozna tak :

http://allegro.pl/zestaw-tuning-200-215km-do-1-9tdi-vw-audi-skoda-i1917879526.html

200koni pęka bez problemu.

taki pakiet chyba najlepiej kupić, jeszcze do tego sprzegło i spokój, tylko póxniej strach takim autem deptać gdzieś na trasie :decayed:

hmm zestaw 4700

nawet jak złożysz sam do AFNa to jeszcze dojdzie roztoczenie łapy pod pompe, jakies pierdołki uszczelki czyli graty 5000

sprzegło jak ktos napisał 1700

strojenie na takim setupie pewnie z 1300 nawet na grupowym

razem 8000 PLN ;)

no ale teraz jeszcze przydałoby sie zrobic hamulce 312/25 zeby to jakos wyhamować, jakies lepsze amory, dobra opona i nagle sie okazuje ze trzeba wpakować w starego AFNa prawie 10 kPLN :) jest sens - IMO nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat roztaczac do audi nie ma potrzeby, bo 107j wlasnie jest z audi

ale jak mowisz koszta sa. lepiej sobie darowac i kupic s4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat roztaczac do audi nie ma potrzeby, bo 107j wlasnie jest z audi

ale jak mowisz koszta sa. lepiej sobie darowac i kupic s4.

to AFN w A4 ma regulację kąta wtrysku na kółku pompy ? czy sie przesuwa całą pompe ?

no własnie lepiej kupić S4 w serii 265KM, dobre heble i lac paliwo i jezdzic, bo taki AFN nawet zrobiony na 230KM i tak bedzie wolniejszy, a i łatwo zakatowac taki silnik jak ktos ma ciężką nogę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat roztaczac do audi nie ma potrzeby, bo 107j wlasnie jest z audi

ale jak mowisz koszta sa. lepiej sobie darowac i kupic s4.

to AFN w A4 ma regulację kąta wtrysku na kółku pompy ? czy sie przesuwa całą pompe ?

no własnie lepiej kupić S4 w serii 265KM, dobre heble i lac paliwo i jezdzic, bo taki AFN nawet zrobiony na 230KM i tak bedzie wolniejszy, a i łatwo zakatowac taki silnik jak ktos ma ciężką nogę ;)

Głupoty wypisujesz 230 konny TDI w A4 B5 będzie szybszy od seryjnej S4 B5. S4 waży ponad 300Kg więcej od A4 z 1,9 TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osoboiscie bał bym sie takim 230konnym AFNem jechac w trasy wakacyjne :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie :decayed::naughty:

Jadąc swoim zadbanym, stale diagnozowanym autem przynajmniej wiadomo co może się popsuć i jak to naprawić (albo co zrobić żeby dało się jechać dalej) :cool1:

Wiesz jakie ma bolączki i czego można się spodziewać :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie :decayed::naughty:

Jadąc swoim zadbanym, stale diagnozowanym autem przynajmniej wiadomo co może się popsuć i jak to naprawić (albo co zrobić żeby dało się jechać dalej) :cool1:

Wiesz jakie ma bolączki i czego można się spodziewać :wink4:

adaś 170 to nie 230 :wink4: przy tej mocy to juz mozesz wiele wiecej wysrać, a jak jezdzisz co róz z pedałem w podłodze to tym bardziej, nie bez przyczyny zmienają dół silnika na mocniejszy w takich projektach :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakładam, że wszystko robi się z głową.

I jeśli te 230KM wymaga zmiany dołu silnika to trzeba go zmienić.

Dobrze wiesz, że jeśli ktoś się decyduje na modyfikacje mechaniczne to musi zdawać sobie sprawę, że tu nie ma miejsca na oszczędności. Każda pseudo oszczędność prawdopodobnie wyjdzie bokiem.

Bałbym się jechać w daleką trasę "grubo modząc po taniości":

- ee tam sprzegła zmieniać nie trzeba

- po co mi fmic?

- syntetyk? pf szkoda $$, zmieniać olej co 10k km? dobre :polew:

- strojenie? nieee kupię chipa z allegro

- samochód nie jedzie jak seria - trzeba zrobić chipa

- pompa umiera - zrobimy chipa

- zbliża się wymiana rozrządu - szkoda kasy, wymienię tylko pasek :decayed:

etc etc etc :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co jak co ale 10-15 letni silnik z moca 100% wieksza niz seria. No sorry ale to kiedy musi sie wysrac.

pamietajmy to jest tylko 1.9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat roztaczac do audi nie ma potrzeby, bo 107j wlasnie jest z audi

ale jak mowisz koszta sa. lepiej sobie darowac i kupic s4.

to AFN w A4 ma regulację kąta wtrysku na kółku pompy ? czy sie przesuwa całą pompe ?

no własnie lepiej kupić S4 w serii 265KM, dobre heble i lac paliwo i jezdzic, bo taki AFN nawet zrobiony na 230KM i tak bedzie wolniejszy, a i łatwo zakatowac taki silnik jak ktos ma ciężką nogę ;)

Głupoty wypisujesz 230 konny TDI w A4 B5 będzie szybszy od seryjnej S4 B5. S4 waży ponad 300Kg więcej od A4 z 1,9 TDI

gdzie bedzie szybszy - na cwiartke ?

a moze jakas pojażdzawka po torze lub po ulicach

na starcie S4 zleje takie FWD TDI niemiłosirenie do 100 km/h, potem powiedzmy ze bedzie równo ale powyżej 180 to juz TDI bedzie puchnąć

ja rozumiem ze mozna byc fanem TDI i ze TDI jedzie lepiej od wolnossącej benzyny o tej samej mocy ale nie róbmy sobie jaj ;)

edit: zrób kilkanascie wyscigów do Vmax takiego TDI vs S4 i ostre hamowania, po 10 razie takie TDI bedzie juz zagotowane na maksa ;) nie mówiąc juz ze samych chipem mozesz miec w S4 okolice +300KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem zdania.... zadne tdi ( afn ) nie bedzie lepsze od S4...

Mówie to pod wzgledem wielu aspektów

Dam tylko kilka przykładów:

Moc wieksza o 100%... nie ma ch*** we wsi... musi cos jebnąc... i błagam was nie mówcie że kilku kolesi którzy dostali klucze od cioci pod choinkę zrobi lepiej auto tzn. poprawi fabrykę i będą lepsi od tysięcy inżynierów z fabryki audi... Nie uwierzę w to... :gwizdanie:

następna sprawa sam dzwięk akustyczny, melodia dla uszu... no sorki ale tez tutaj wolę S4... dzwięk tego motoru 2.7BiT koi moje uszy, Mnie bardziej uspokaja niż Bethoveen...

fakt można zrobic TDI-ka że na ćwiarę wyrucha zwykłe S4 2.7BiT... ale to będzie raz a nie codzienna eksploatacja auta w różnych warunkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat roztaczac do audi nie ma potrzeby, bo 107j wlasnie jest z audi

ale jak mowisz koszta sa. lepiej sobie darowac i kupic s4.

to AFN w A4 ma regulację kąta wtrysku na kółku pompy ? czy sie przesuwa całą pompe ?

no własnie lepiej kupić S4 w serii 265KM, dobre heble i lac paliwo i jezdzic, bo taki AFN nawet zrobiony na 230KM i tak bedzie wolniejszy, a i łatwo zakatowac taki silnik jak ktos ma ciężką nogę ;)

Głupoty wypisujesz 230 konny TDI w A4 B5 będzie szybszy od seryjnej S4 B5. S4 waży ponad 300Kg więcej od A4 z 1,9 TDI

gdzie bedzie szybszy - na cwiartke ?

a moze jakas pojażdzawka po torze lub po ulicach

na starcie S4 zleje takie FWD TDI niemiłosirenie do 100 km/h, potem powiedzmy ze bedzie równo ale powyżej 180 to juz TDI bedzie puchnąć

ja rozumiem ze mozna byc fanem TDI i ze TDI jedzie lepiej od wolnossącej benzyny o tej samej mocy ale nie róbmy sobie jaj ;)

edit: zrób kilkanascie wyscigów do Vmax takiego TDI vs S4 i ostre hamowania, po 10 razie takie TDI bedzie juz zagotowane na maksa ;) nie mówiąc juz ze samych chipem mozesz miec w S4 okolice +300KM

Dokładnie na 1/4 będzie TDI bedzie szybsze jak i w zwykłej jeżdzie po ulicach, przy wyprzedazaniu itp.

Widze że chyba nigdy nie jechałes S4 ani też bardzo mocno pomodzonym TDi, bo Golf którego miałeś do takich zaliczyć nie można.

Ja nie pisze który auto bedzie mniej awaryjne, które szybciej się wysra, będzie miało lepszy dźwiek, bedzie bardziej oszczędne, który można 10 razy się ścigać i się nie zagotuje ( nie wiem po jaką cholerę 10 razy ścigac się pod rząd??) ale chodzi mi tylko i wyłącznie o to które będzie szybsze i uwierz mi że 230 konny TDI w budzie A4 B5 będzie lepiej jechał od seryjnej S4 B5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...