Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jakie koszty podniesienia mocy??


szysz4

Rekomendowane odpowiedzi

też sie z tobą zgadzam naczytałem sie kiedyś że turbo awx, kolektor awx, wtryski 216 i będzie 170 kucy :decayed::polew: pojechałem na wirusa i mi powiedzieli że więcej niż 15x w moim wypadku 3 nie wyciągną bo gotuje sie w dolocie i jak chce coś więcej walczyć to fmic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie sam soft na serii dal 144KM przy doladowaniu 1,15

to świadczy tylko o tym że miałes zdrowy silnik albo soft jest mocny :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

soft nie jest mocny, mozna bylo dmuchac 1.2 i pewnie jeszcze by pare koni doszlo a chcialem miec bezpiecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

soft nie jest mocny, mozna bylo dmuchac 1.2 i pewnie jeszcze by pare koni doszlo a chcialem miec bezpiecznie.

to miałes zdrową serie bo zwykle AFN/AVG robi sie na ok 140km i ok 300nm bezpiecznie :wink4: tzn wtedy masz płaski moment

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdrowiutka motorownia :oklaski: :oklaski: u niektórych niewiele wiecej z 216 wychodziło :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz po chipie jest niebo a ziemia, czuc moment na plecach :good:

do czasu :naughty: chwila i sie przyzwyczaisz, zrobi sie cieplej i nawet będziesz twierdził ze to nie jedzie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi nie chodzi o to ze jedzie, bo nie jedzie jesli chodzi o moc, to moj dupowoz codzienny i chodzi o sama przyjemnosc zwawego jezdzenia nie przekraczajac 2tys obr. czyli moment i elastycznosc ktore mnie teraz satysfakcjonuja :) do zabaw mam cos szybszego, a tutaj chip zagoscil zeby po prostu sie to auto tak nie męczylo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladnie, dobry wynik. Ale jazda do 2 tys to ledwo turbo sie zalaczy a juz konczy swoja prace ;d pociagnij troszke lepiej heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widac pieknie, ze wystarczy do 2,5tys, bo niutek juz idzie wysoko i nie widze sensu przy normalnej jezdzie butowac go bardziej :) Jakby mi miala taka seria po czipsie wyjsc to bym nie zastanawial sie nad dodatkowymi kosztami typu turbawka czy wtryski heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladnie, dobry wynik. Ale jazda do 2 tys to ledwo turbo sie zalaczy a juz konczy swoja prace ;d pociagnij troszke lepiej heh

od 1800 mam juz 300 niutonow a przy 1600 mam juz moment MAKSYMALNY serii. zeby jezdzic zwawo i ekonomicznie 2tys nie trzeba przekraczac :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ladnie, dobry wynik. Ale jazda do 2 tys to ledwo turbo sie zalaczy a juz konczy swoja prace ;d pociagnij troszke lepiej heh

od 1800 mam juz 300 niutonow a przy 1600 mam juz moment MAKSYMALNY serii. zeby jezdzic zwawo i ekonomicznie 2tys nie trzeba przekraczac :good:

Nie samym niutonem się żyje, sprężarka niedługo się upomni o wyższe obroty :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam pytanie . mozna same turbo i program i bedzie ok 150 km ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam pytanie . mozna same turbo i program i bedzie ok 150 km ?

o jakie turbo Ci chodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam pytanie . mozna same turbo i program i bedzie ok 150 km ?

będzie ok 150

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z czasem i 150 będzie mało :decayed:

ech, zawsze coś ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...