Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jakie koszty podniesienia mocy??


szysz4

Rekomendowane odpowiedzi

sam program Ci styknie, i tysiak za program to zdecydowanie za duzo, u mnie robia za 400-600zł i robia za***iście, na ok140 kucy i a4 110ps lata ;p do tego proponuje wyrzucic sobie kata zeby lepszy przedmuch miało :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam program Ci styknie, i tysiak za program to zdecydowanie za duzo, u mnie robia za 400-600zł i robia za***iście, na ok140 kucy i a4 110ps lata ;p do tego proponuje wyrzucic sobie kata zeby lepszy przedmuch miało :naughty:

wszędzie robia za***iście :facepalm: u niektórych daja nawet certyfikaty :gwizdanie:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=187540.0;highlight=afn

W ogóle 400 to jest drogo :gwizdanie: za 15-40zł na alegro jest to samo :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszędzie robia za***iście facepalm u niektórych daja nawet certyfikaty gwizdanie

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=187540.0;highlight=afn

W ogóle 400 to jest drogo gwizdanie za 15-40zł na alegro jest to samo good

:drool: no to przeplaciłem...

tylko niech sie ktos pozniej nie dziwi ze sprzegiełko czy turbo padło...

znam goscia co ma 1.9 TD AAZ i ma 1.4 bara :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dlatego wolałem sie zapytac was chłopaki... Nie raduje mnie fakt wydania kasy na cos co w finale doprowadzi Mnie do jesczze wiekszych kosztów, w Allegro to ja przestałem wierzyc gdy skończyłem 10 lat, w certyfikaty rónież, bo WORDa mam na kompie, kolorowy papier kupie w papierniczym, a pieczątke zrobie sam z ziemniaka i moge miec certyfikat na co tylko moja wyobraźnia pozwoli...

Sam wewnetrznie wiem ze eSki z A4 AFN nie zrobię, a przesiadłem się na to auto z S6 4.2, wczesniej miałem jeszcze Lancie Dedre 2.0T na gratach z delty integrale Evo2 ( dół zrobiony na moc 300KM), wiec jezeli chodzi o przypływ adrenaliny już to miałem w życiu, teraz człowiek wyłysiał i mysli o ekonomi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W v-tech jest promocja.

Za program do Twojego auta zapłacisz 720zł.

Tak jest u mnie w Ciechanowie

Program pisany zdalnie i przesyłany mailem? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgrzeje troche kotleta :)

przyszla ochota na lekkie wzmocnienie fury, jak na poprzednich stronach widac mialem na serii dobry program z Tune Up, 144KM/318Nm na seryjnych gratach. po paru miesiacach umarlo turbo na chorobe wscieklych diesli, wstawilem od razu awx za namowami forumowiczow zeby bylo rozwojowo.

teraz stoje przed dylematem czy warto robic cos dalej i co mozna wyciagnac biorac pod uwage ze mam zdrowy motor, zdrowe turbo AWX. ogolnie interesuje mnie jak najlepszy stosunek wydanych $ do parametrow, dla przykladu nie oplaca mi sie wydac 2tys dla 10 koni :)

prosze o sugestie obeznanych w temacie :)

ps. warto sie zajmowac wydechem? daje to cos? jakis przelot albo cos? pewnie jeszcze tam troche oleju stoi w kacie i tlumikach po ugotowanej turbinie :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzuć wtryski 216stki za 700zl i za 250 moge Ci sprzedać profi program wlasnie dla 216stek i turba awx. jestem z koszalina.

na takim zestawie bedziesz mial wtedy te 155-160 koni.

co do robienia dolotu,to za darmo mozna wyczyscic go ,ale cos wiecej robic to nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm no wolalbym zrobic korekte w tune up, do gotowcow nie mam przekonania :cool1: a te 216 gdzie mozna w tej kasie zanabyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra, nie chcesz to nie ;] szukaj typka olek_wroc na forach passata, on handluje dosc tanimi i pewnymi wtryskami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to sa cale wtryski czy koncowki same w tej cenie?

ogolnie warto robic wydech przelot?

te 155-160 koni udzwignie bez fmic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinając się pod temat ile tak +,- wyciśnie się z AFN'a po założeniu FMIC'a, kolektora AWX, turbo BRD, wtryskach 230 + program? ile mniej więcej to może kosztować? i ile może wypluć KM na takiej konfiguracji?

taki setup ma michał_s87 :wink4: jeśli zdrowa pompa to te 170 złapie, a koszty proste do oszacowania

- 1600 PLN - kompletne hybrydy 230, same końcówki 1350zł http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=332478 raczej taniej nie znajdziesz, jesłi same końcówki to dolicz min 200zł za złozenie u pompiarza

- turbo BRD, załóżmy że to 1300zł http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=turbo+BRD

- kolektor AWX, najtańsza oferta 50zł+KW http://allegro.pl/kolektor-ssacy-sharan-galaxy-alhambra-01-1-9-tdi-i1905305107.html

Do tego dorobienie flanszy drugie tyle albo i więcej

- FMIC, jeśli sam robisz to cooler i koszty materiału, jeśli chinol to z rurkami zmiescisz sie w 500zł :gwizdanie:

http://allegro.pl/intercooler-550x140x65mm-od-fmic-pl-i1918110671.html 325zł +KW

http://allegro.pl/redukcja-silikonowa-57-63mm-lacznik-dolot-fmic-i1871702988.html 30zł x 2

potrzebna na wyjscie FMIC w przypadku chinola

http://allegro.pl/w-wa-kolanko-stal-nierdzewna-50-8-x1-5mm-kwasowka-i1917553852.html conajmniej 4szt po 24zł

- opaski zaciskowe 6szt, po dwie na redukcje i po jednej na strone wyjsciową orurowania 6x5zł

- przyda sie ze 30cm prostej kwasówki

- robocizna, jeśli sam nie spawasz to ze 150zł poleci :gwizdanie: bo to kwasiak

- uszczelki pod kolektor itp 50-70zł na gotowo ze śrubami

Jeśli sam nie składasz

- złożenie tego wszystkie do auta, zamontowanie turbo 100-200zł, wymiana wtrysków pewnie z 50zł skasuje, zabawa w spasowanie FMIC do zderzaka (widzi mi sie mechanika)

- strojenie 1200

Dodatkowe koszty to map sensor + 50zł, ale trzeba robić już dolot z kwasu do samego kolektora wiec koszty materiałowe wieksze i spawanie dochodzi

Ja 1.5m prostej rury wytargałem za 50zł kiedyś, a tyle gdzieś trzeba liczyć wtedy na całosć, plus min. 3 kolanka 90st(jedno na pół co by było 45)

Mozliwe że będziesz miał do zmiany węże gumowe z racji nieszczelnosci, to juz 50-100zł wiecej

Wiec jak nie patrzeć z robotą i strojeniem trzeba mieć 5tys

Po strojeniu zapewne z dnia na dzień poelci sprzęgło, a jak duzy przebieg to warto tez pomysleć o nowym dwumasie, wiec jeszcze do tego doliczysz 1700zł+ robocizna za komplet sprzegło AWX + dwumas :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinając się pod temat ile tak +,- wyciśnie się z AFN'a po założeniu FMIC'a, kolektora AWX, turbo BRD, wtryskach 230 + program? ile mniej więcej to może kosztować? i ile może wypluć KM na takiej konfiguracji?

taki setup ma michał_s87 :wink4: jeśli zdrowa pompa to te 170 złapie, a koszty proste do oszacowania

- 1600 PLN - kompletne hybrydy 230, same końcówki 1350zł http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=332478 raczej taniej nie znajdziesz, jesłi same końcówki to dolicz min 200zł za złozenie u pompiarza

- turbo BRD, załóżmy że to 1300zł http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=turbo+BRD

- kolektor AWX, najtańsza oferta 50zł+KW http://allegro.pl/kolektor-ssacy-sharan-galaxy-alhambra-01-1-9-tdi-i1905305107.html

Do tego dorobienie flanszy drugie tyle albo i więcej

- FMIC, jeśli sam robisz to cooler i koszty materiału, jeśli chinol to z rurkami zmiescisz sie w 500zł :gwizdanie:

http://allegro.pl/intercooler-550x140x65mm-od-fmic-pl-i1918110671.html 325zł +KW

http://allegro.pl/redukcja-silikonowa-57-63mm-lacznik-dolot-fmic-i1871702988.html 30zł x 2

potrzebna na wyjscie FMIC w przypadku chinola

http://allegro.pl/w-wa-kolanko-stal-nierdzewna-50-8-x1-5mm-kwasowka-i1917553852.html conajmniej 4szt po 24zł

- opaski zaciskowe 6szt, po dwie na redukcje i po jednej na strone wyjsciową orurowania 6x5zł

- przyda sie ze 30cm prostej kwasówki

- robocizna, jeśli sam nie spawasz to ze 150zł poleci :gwizdanie: bo to kwasiak

- uszczelki pod kolektor itp 50-70zł na gotowo ze śrubami

Jeśli sam nie składasz

- złożenie tego wszystkie do auta, zamontowanie turbo 100-200zł, wymiana wtrysków pewnie z 50zł skasuje, zabawa w spasowanie FMIC do zderzaka (widzi mi sie mechanika)

- strojenie 1200

Dodatkowe koszty to map sensor + 50zł, ale trzeba robić już dolot z kwasu do samego kolektora wiec koszty materiałowe wieksze i spawanie dochodzi

Ja 1.5m prostej rury wytargałem za 50zł kiedyś, a tyle gdzieś trzeba liczyć wtedy na całosć, plus min. 3 kolanka 90st(jedno na pół co by było 45)

Mozliwe że będziesz miał do zmiany węże gumowe z racji nieszczelnosci, to juz 50-100zł wiecej

Wiec jak nie patrzeć z robotą i strojeniem trzeba mieć 5tys

Po strojeniu zapewne z dnia na dzień poelci sprzęgło, a jak duzy przebieg to warto tez pomysleć o nowym dwumasie, wiec jeszcze do tego doliczysz 1700zł+ robocizna za komplet sprzegło AWX + dwumas :hi:

Dzięki za obszerną odpowiedź :) właśnie jak liczyłem to też coś koło pięciu koła mi wychodziło za takie bjery :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna koszta zredukowac; P wystarczy troche poszukac, kupic wtryski uzywane za 1000zl 230stki , przerobic sobie pompe na tloczek 11mm,koszt 200zl pompa., fmic mozna sobie darować jesli sie nie upala auta, do wcisniecia raz na jakis czas gazu do dechy to smic wystarczy, znam z autopsji, puchnie dopiero przy 3-4 sprintach do setki i wzyż. turbo uzywane brd kupic. i zamiast gonic do tunera to poszukac osoby która rowniez to ogarnia i bez hamowni , zrobic program za 300zl.

i z 5k robi sie 2,5k :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...