Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jakie koszty podniesienia mocy??


szysz4

Rekomendowane odpowiedzi

Tiaaa... Zdjęcie turbo to operacja rzędu 4h jeżeli masz dobre narzędzia i trochę wprawy.Samo czyszczenie nie jest problemem ale ja mając turbo na stole kupiłbym zestaw naprawczy i na własna rękę powymieniał bebechy. Składanie to 3-4 godziny i po sprawie:) Jednak wymaga to już pewnej wprawy i drugiej osoby do pomocy;) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co Ty chcesz samemu tam wymieniac? tam nie ma co wymieniac, czyscisz i skladasz, nie ma nic do wymiany, co najwyzej to uszczelke na wydech : P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tiaaa... Zdjęcie turbo to operacja rzędu 4h jeżeli masz dobre narzędzia i trochę wprawy.Samo czyszczenie nie jest problemem ale ja mając turbo na stole kupiłbym zestaw naprawczy i na własna rękę powymieniał bebechy. Składanie to 3-4 godziny i po sprawie:) Jednak wymaga to już pewnej wprawy i drugiej osoby do pomocy;) Pozdro

A kolega Worf to kiedykolwiek demontował i czyścił turbo? Bo to że potrzebna jest pomoc drugiej osoby to jakaś totalna bzdura. Mając trochę oleju w głowie można to zrobić samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kto mu bedzie piwo podawał jak biedaczyna o suchym pysku bedzie lezal pod autem i splyw oleju od turawki odkręcał? jak niejestes zapalonym majsterkowiczem i niemasz kilku dobrych kluczy i grzechotek to sie za to niebierz. szkoda czasu i nerwow 200zł to nie az tak wiele za tą robotę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kto mu bedzie piwo podawał jak biedaczyna o suchym pysku bedzie lezal pod autem i splyw oleju od turawki odkręcał? jak niejestes zapalonym majsterkowiczem i niemasz kilku dobrych kluczy i grzechotek to sie za to niebierz. szkoda czasu i nerwow 200zł to nie az tak wiele za tą robotę...

Dokładnie jak ktoś nie ma o tym zielonego pojęcia to lepiej się nie dotykać, łatwo się mówi jak się na tym zna :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 18X kuca trzeba z 7tys władować

ale i tak najgorzej było zmienić 1 z przodu na 2 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Panowie nie oszukujmy się jeśli ktoś raz zacznie dłubać to już popłynie szybko:) a mówię na własnym przykładzie.

U mnie zaczęło się o chipa, ze 170KM na 200KM. Tyłek człowieka niestety do dobrego przyzwyczaja się bardzo szybko i po kilku miechach, stwierdziłem ze 200KM to żadna rakieta:) i już jest plan na coś więcej.

Jest tylko jeden mały problem w tym wszystkim - żona:) heehee

Pozdr... wszystkich

IMG_0156.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany co lepiej zmienic wtryski na 216 + soft czy turbawka AWX + soft? Turbo mam zdrowe, swiezo czyszczone, wtryski tez sa ok.Budzet 2k, wiec albo turbo albo wtryski. HELP ME :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany co lepiej zmienic wtryski na 216 + soft czy turbawka AWX + soft? Turbo mam zdrowe, swiezo czyszczone, wtryski tez sa ok.Budzet 2k, wiec albo turbo albo wtryski. HELP ME :decayed:

Jedno i drugie da podobne efekty(ok150km), ja bym chyba wymienił wtryski, w końcu moc z paliwa powstaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jezdziłem na sofcie i dołożyłem wtryski bez korekty, to autko zdecydowanie żwawsze w wyższych obrotach :good:

a dalsze modyfikacje przewidujesz :mysli: bo jesli tak to bym jednak zaczął od wtrysków(najdroższy element), no chyba że jeszcze BRD by wchodziło w role :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko mialo znalesc nowego wlasciciela, ale zapadla inna decyzja, wiec bedzie troszke zywsze. Sam wiesz jak jest, mialo poprostu jezdzic tanio, ale zaczyna brakowac, narazie budzet 2k, a pozniej sie zobaczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wcale nie trza wywalać aż tyle kasy :gwizdanie: turbo regenerowane rok gwarancji awx 600zł oddajesz stare,przejściówka turbo 90zł kolektor ssący awx 60zł przejściówke spawałem sam, wtryski 216 1050zł nowe końcówki, co jakiś czas na forum za 800zł użwki można łyknąć, fmic 180zł od audi a5 rurki,opaski kolanka 200zł plus chip grupowy 700zł co daje 2880zł przy nowych końcówkach fakt że robocizna własna, trza mieć dostęp do kluczy i garażu i troche posiedzieć na forum :decayed: aby ogarnąć co i jak sie robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wcale nie trza wywalać aż tyle kasy :gwizdanie: turbo regenerowane rok gwarancji awx 600zł oddajesz stare,przejściówka turbo 90zł kolektor 60zł przejściówke spawałem sam, wtryski 216 1050zł nowe końcówki, co jakiś czas na forum za 800zł użwki można łyknąć, fmic 180 od audi a5 rurki,opaski kolanka 200zł plus chip grupowy 700zł co daje 2880zł przy nowych końcówkach fakt że robocizna własna, trza mieć dostęp do kluczy i garażu i troche posiedzieć na forum :decayed: aby ogarnąć co i jak sie robi

skończyło sie wsparcie techniczne ze strony producentów turbin wiec regeneracja jest robiona na niewiadomo czym :gwizdanie: z tego co wiem w godnym warsztacie regenerowane turbo to koszt wiekszy niz 600zł, za tyle kupuje sie sprawdzona uzywke AWX :good:

Wtryski bosio 216 obecnie u olek_wroc są za 980zł

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=71902

FMIC to w zaleznosci jak trafisz i czy robisz sam, ale na gotowo trzeba liczyć 500zł :wink4:

chip grupowy nie obejmuje takiej rzeźby, tyczy sie tylko aut seryjnych + seria z wtryskami :wink4: wiec cena bedzie większa uzgadniana indywidualnie :wink4:

w miedzy czasie moze dosjsc jeszcze przepływomierz i inne cuda niewidy, koszty nie przewidziane np przeładowanie turbo, kulejąca pompa i 100% sprzegło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wcale nie trza wywalać aż tyle kasy :gwizdanie: turbo regenerowane rok gwarancji awx 600zł oddajesz stare,przejściówka turbo 90zł kolektor ssący awx 60zł przejściówke spawałem sam, wtryski 216 1050zł nowe końcówki, co jakiś czas na forum za 800zł użwki można łyknąć, fmic 180zł od audi a5 rurki,opaski kolanka 200zł plus chip grupowy 700zł co daje 2880zł przy nowych końcówkach fakt że robocizna własna, trza mieć dostęp do kluczy i garażu i troche posiedzieć na forum :decayed: aby ogarnąć co i jak sie robi

Przypomniał mi się taki jeden, który w AFNie za 3k zł chce zrobić 220KM :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma byc bezpiecznie 15x zrebakow, bo 2mas juz nie jest taki tegi. Poza tym wtedy odchodzi grzebanie z fmicem, tylko nadkole od ski i jest ok. Z tym ze caly czas sie zastanawiam AWX czy wtryski? Turbawke mam zdrowa, bez zadnych luzow, dlatego chyba zdecyduje sie na wtryski z niemcowni i program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniał mi się taki jeden, który w AFNie za 3k zł chce zrobić 220KM :>

pisze co robiłem u siebie i za ile co do turbo to racja ale jak miałem kupić za 600 niewiadomo jaką używke ,wolałem regenerowaną z gwarancją. Jeżdze półtora roku i narazie git a i tak w planach wymiana na brd. a fmic zamknąłem sie w 400 na gotowo a robiłem tydzień temu, co do chipu to na grupówce ogarneli mi w dynosofcie jak miałem wtryski216 turbo awx, kolektor awx bez dopłaty ale było to półtora roku temu i grupówka 900zł a co do kulejących gratów coś może sie posypać ja miałem problem tylko z przepływką[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2011, 16:31_________________________________________________

Ma byc bezpiecznie 15x zrebakow, bo 2mas juz nie jest taki tegi. Poza tym wtedy odchodzi grzebanie z fmicem, tylko nadkole od ski i jest ok. Z tym ze caly czas sie zastanawiam AWX czy wtryski? Turbawke mam zdrowa, bez zadnych luzow, dlatego chyba zdecyduje sie na wtryski z niemcowni i program.

Pozbieraj graty i rób naraz turbo z wtryskami to będzie te 15x i zobaczysz jak szybko będzie ci brakować mocy też myślałem że turbo awx mi starczy a już rozglądam sie za pompą 11 i turbo brd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz wybierac medzy turbo awx ,a 216 to bierz wtryski. swoim afn te 1,2-1,3 dmuchniesz;) jak sie wysra, to kupisz awx:0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoją nieregenerowaną turbinę AWX kupiłem w podobnej cenie, z gwarancją.

Zgadzam się z Twoimi cenami.

Chodziło mi o coś innego:

Na forum jest wielu teoretyków, którzy nie do końca nie wiedzą o co chodzi, co ile kosztuje a się mądrzą (nie mówię o Tobie).

Moc to niestety masa wydatków, często nieplanowanych. Dlatego budżet powinien być większy, tak na wszelki wypadek. Tu się nie oszczędza bo oszczędzanie w tuningu nie zawsze dobrze się kończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...