Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jakie koszty podniesienia mocy??


szysz4

Rekomendowane odpowiedzi

taaak... to teraz sobie policz to... za wydana kase na zrobienie z AFN-a 230konnego potwora zakup graty do S4... zobaczysz wtedy który będzie szybszy

nie ma sensu grzebac w gównie bo i tak cukierków z tego nie zrobisz.... Całe życie zastanawiam się nad takimi ludzmi... wywalają kasę tutaj dobry przykład na poprawianie fabryki 110km TDI żeby przegonic S4 2.7BiT.... serio za ta kase kupisz pożądne już S4 i będziesz go tylko sobie tankował...[br]Dopisany: 13 Listopad 2011, 13:17_________________________________________________Kowi super film.... c**ja wida i c**ja nie wiem który to który.... i specjalnie nawet dzwiek sobie wyłączyłem....

jak postawisz schorowane S4 to i zwykłe standardowe TDI wkońcu go przegoni....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jeszcze drugi film S4 vs A4 TDi

Z tego co pamiętam były trzy przejazdy i za każdym razem TDi było sporo do przodu. No i nie miało 230Km tylko w okolicach 200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta S4 nie do końca była sprawna, auto było użytkownika Adikrakow czy jakos tak :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi super film.... ch*** wida i ch*** nie wiem który to który.... i specjalnie nawet dzwiek sobie wyłączyłem....

TDi to ten pistacjowy sedan :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macie dla porównania... takie coś.... bo i tak temat powoli odchodzi od tematu głównego

jeżeli chodzi o dwa pierwsze filmy.... to głównym czynnikiem jest waga...

a jeżeli chodzi o ostatni film.... zobaczcie przed startem jak przygotowują audi.... a viperek sobie poprostu podjechal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odbiegliście kompletnie od tematu :gwizdanie:

co do viperka wcale sobie poprostu nie podjechał, bo na samym poczatku widać że rozgrzewa gumy :wink4: co i tak mu za wiele nie pomogło

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki wracamy do tematu.... jeżeli chodzi o samego chipsa.... tak ma to jakis sens jezeli chodzi o TDI-ka....

ale pchac sie pod moce 230KM ze stand 110KM.... sorki ale to jest dążenie do S4....żeby je pokonac... standardowe S4... a co bedzie jak ta kasę wsadzisz w S4.... to juz TDI zrezany mu nie podskoczy.....

Dla Mnie wole miec standardowe TDi 110KM, a za zaoszczedzone pieniążki jakie bym przeznaczył w tuning mechaniczny a później w wymiane materiałów eksploatacyjnych i etc... wole zakupic S4 jako auto do odstrsowania się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki wracamy do tematu.... jeżeli chodzi o samego chipsa.... tak ma to jakis sens jezeli chodzi o TDI-ka....

ale pchac sie pod moce 230KM ze stand 110KM.... sorki ale to jest dążenie do S4....żeby je pokonac... standardowe S4... a co bedzie jak ta kasę wsadzisz w S4.... to juz TDI zrezany mu nie podskoczy.....

Dla Mnie wole miec standardowe TDi 110KM, a za zaoszczedzone pieniążki jakie bym przeznaczył w tuning mechaniczny a później w wymiane materiałów eksploatacyjnych i etc... wole zakupic S4 jako auto do odstrsowania się.

Za 5tys duzo w S4 nie powyczyniasz :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekaj czekaj... dawales linkersa na zestaw za 4700pln ?? przeciez do tego trzeba dołożyc koszty ingerencji w ECU ... prawda ??

czy moze sie mylę.... zakładam tylko ten zestaw za 4.7k i mam 200KM??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekaj czekaj... dawales linkersa na zestaw za 4700pln ?? przeciez do tego trzeba dołożyc koszty ingerencji w ECU ... prawda ??

czy moze sie mylę.... zakładam tylko ten zestaw za 4.7k i mam 200KM??

Nie do tego trzeba doliczuc 1000 za program i kolo 2000 za wydjniejsze hamulce. Wiec w sumie trzeba wydac kolo 8000zl. Jesli sprzego to wytrzyma to wtedy masz 200km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odezwałem sie do kumpla co modzi swoje S4 i napisze mi co w S4 zrobic mozna za 5k pln i z jakim wynikiem z hamowni auto wtedy wyjedzie...

WOW no właśnie rosną koszty rosną... już jest 8k pln...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem szczerze ze jak bym mial modzic AFNa na 200km to zaczał bym od swapa na AVFa ze skrzynią do tego turbo BRD, FMIC i mozna atakowac 200km i mysle ze da sie zmiescic w 10k zł. Tak zrobiony silnik nie bedzie dużo nardziej awaryjny od serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie o to chodzi rozumiem wgrac wirusa i dac se spokoj... bo im dalej w las tym wiecej drzewa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odezwałem sie do kumpla co modzi swoje S4 i napisze mi co w S4 zrobic mozna za 5k pln i z jakim wynikiem z hamowni auto wtedy wyjedzie...

FMIC se mozna zrobic :good: i zostanie troche na paliwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ktos chce miec oszczedne i w miare szybkie auto wybiera TDI+.

jak szybkie turbo benzyne.

amen :good:

Nie bardzo kumam po co porównywać modzonego diesla do seryjnej eSki :mysli:

eSka nigdy nie będzie paliła jak diesel, a diesel nigdy nie będzie jeździł jak 2,7TT - a co się komu opłaca, to już całkiem subiektywna ocena...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozwole sobię zabrać słowo w tym temacie....Jarol te filmy co wklejasz z YT co mają 100 lat są totalnie z ch*** i niemają prawa bytu....Ta S4 na bank była jakaś chora....Miałem S4 serie i łapałem sie z golfem 3 z PDkiem 230 konnym budowanym przezemnie, z rolki go dymałem, fakt ze duzo nie odjeżdzałem ale jednak, ze startu była juz przepaść....a jak zrobiłem soft to juz wooogole wyścig był bez sensu....

FMIC se mozna zrobic good i zostanie troche na paliwo

Jak czytam takie brednie to mnie szlag trafia.....za 5 koła robisz fmic, "luzujesz" wydech i robisz profi strojenie z LC, Flat shiftem i innymi cudami na kiju, i jeszcze zostaje z 500 zł na wache.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat roztaczac do audi nie ma potrzeby, bo 107j wlasnie jest z audi

ale jak mowisz koszta sa. lepiej sobie darowac i kupic s4.

to AFN w A4 ma regulację kąta wtrysku na kółku pompy ? czy sie przesuwa całą pompe ?

no własnie lepiej kupić S4 w serii 265KM, dobre heble i lac paliwo i jezdzic, bo taki AFN nawet zrobiony na 230KM i tak bedzie wolniejszy, a i łatwo zakatowac taki silnik jak ktos ma ciężką nogę ;)

Głupoty wypisujesz 230 konny TDI w A4 B5 będzie szybszy od seryjnej S4 B5. S4 waży ponad 300Kg więcej od A4 z 1,9 TDI

gdzie bedzie szybszy - na cwiartke ?

a moze jakas pojażdzawka po torze lub po ulicach

na starcie S4 zleje takie FWD TDI niemiłosirenie do 100 km/h, potem powiedzmy ze bedzie równo ale powyżej 180 to juz TDI bedzie puchnąć

ja rozumiem ze mozna byc fanem TDI i ze TDI jedzie lepiej od wolnossącej benzyny o tej samej mocy ale nie róbmy sobie jaj ;)

edit: zrób kilkanascie wyscigów do Vmax takiego TDI vs S4 i ostre hamowania, po 10 razie takie TDI bedzie juz zagotowane na maksa ;) nie mówiąc juz ze samych chipem mozesz miec w S4 okolice +300KM

Dokładnie na 1/4 będzie TDI bedzie szybsze jak i w zwykłej jeżdzie po ulicach, przy wyprzedazaniu itp.

Widze że chyba nigdy nie jechałes S4 ani też bardzo mocno pomodzonym TDi, bo Golf którego miałeś do takich zaliczyć nie można.

Ja nie pisze który auto bedzie mniej awaryjne, które szybciej się wysra, będzie miało lepszy dźwiek, bedzie bardziej oszczędne, który można 10 razy się ścigać i się nie zagotuje ( nie wiem po jaką cholerę 10 razy ścigac się pod rząd??) ale chodzi mi tylko i wyłącznie o to które będzie szybsze i uwierz mi że 230 konny TDI w budzie A4 B5 będzie lepiej jechał od seryjnej S4 B5.

załóżmy ze S4 robi 14,1-14,2 na cwiartke...to takie TDI musiałoby klepać wysokie 13 !!

piszemy o seryjnych autach a nie o wybebeszonych wydmuszkach na slicku

czekam na jakis wynik z zawodów z profi pomiarem, gdzie streetowe A4 TDI FWD trzasneło 13,9 skoro ja piszę głupoty ? ;)

co do awaryjności to przeciez o tym ja własnie pisałem !!!

wpakujesz 10 kPLN w AFNa i osiągi bedą podobne do tego co oferuje seryjne S4

bo pamietać trzeba o hamulcach, zawiasie, stabilizatory itd

a do tego jakby takie 230KM TDI zrobione na AFNie porządnie pokatować z dużymi prędkościami to długo nie pożyje - w sumie to juz grube mody i nie robi sie tego żeby sie chwalic wykresem tylko korzystac z tej mocy

nie bede sie spierał ale moim zdaniem AFN-a to najlepiej zrobić 160-190KM i cieszyc sie fajnymi osiągami i małym spalaniem

i tak sie nie zrobi z tego zapierdalacza a potem trzeba juz dużo kasy pakować co nie ma moim zdaniem sensu

to tak na podsumowanie, ale kazdy moze miec inne zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z dyskusji zaczyna wynikac,ze s4 tez nie jedzie ;) chyba sie komus w d*pach poprzewracalo. jaki tdi by nie byl, rakieta nie bedzie.

jesli nawet doszlo by do takiej sytuacji,ze tdi 230 konne jechalo by jak seryjne s4, w co i tak wątpie, to wystarczy glupi czip za 1200zl i juz jest po zawodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...