AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2011 ale regenerowałes i po tym zabiegu miałes podobe problemy co ja? Ja od regeneracji zrobiłem jakies 500km. czyli pompa po regeneracji moze sie tak zachowywac?
Wandej Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 zderzak tylny już leży w domu i czeka. po świętach jadę po takie cudo: http://moto.allegro.pl/zderzak-audi-a4-s-line-2001-2004-i1903099151.html kratki zamówione a końcówki wydechu jeszcze nie ogarnięte. z początkiem roku powinienem powoli wrzucać to na auto. [br]Dopisany: 25 Grudzień 2011, 13:33_________________________________________________Mam do Was pytanie. czy ktoś w wolnej chwili mógł by mi podesłać listę elementów które będę potrzebował bo zamontowania sprysków lamp? po zderzak jadę jutro ale nie mam całej reszty. z góry bardzo dziękuje i Wesołych świąt wszystkim życzę. Ale wiesz ze to nie s-line?
kaju Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Tak kolego, miałem regeneracje pompy i po regeneracji tak mi się właśnie zachowywała, raz na wolnych mi zgasła, akurat miałem laptopa przy sobie, to sprawdziłem błąd - 550. Skasowałem, potem mi szarpnęła ze dwa razy i spokój. Chcesz, to jedź na pogwarancyjną, ale zbyt wiele popraw Ci nie obiecam, ona sama musi dojść do siebie, wypieprzyć najmniejsze bąbelki powietrza z układu, "PRZEPOLIĆ" to po prostu.
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2011 Aha czyli bład 550 tez Ci wyskoczył? a w czasie jazdy swieciły Ci się kontrolki esp i silnika? Ja tez juz wykasowałem ten bład. i póki co jest spokój. czyli śmiało można w trase cisnąc?
kaju Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Nie paliły mi się kontrolki, kontrolki mi się paliły na początku po podłączeniu wtyczek - normalna reakcja. A jeśli chodzi o trasę - 4 godziny po odpaleniu na regenerowanej pompie autem pojechałem do Anglii... Były poszarpywania w czasie jazdy i na postoju na wolnych obrotach, dopiero we Francji miałem trochę więcej spokoju, na miejscu wykasowałem błąd po zgaśnięciu na wolnych obrotach. Od tego momentu spokój.
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2011 słuchaj u mnie wygladało to tak. odebrałem auto nastepnego dnia juz zaczął gasnąć. po 2 dniach auto wróciło do warsztatu. bez błedu postało tam 3 dni i je odebrałem nie wiedzieli co sie działo. Tu dowiedziałem sie ze to nieodpowietrzony układ paliwowy. faktycznie przepaliło wszystko. Miałem tydzien spokoju i znow sie zaczeło. Najpierw kontrolka esp potem i kontrolka silnika. silnikiem zaczeło szarpac ii bujało autem przy zrzucaniu z P na D auto az podskakuje. To było na trasie 300km ogólnie. rano podłaczyłem kompa sprawdziłem bład 550 i wykasowałem wszystko. Czekam na poniedziałek. Póki co nic sie nie swieci auto zachowuje sie normalnie ale pewnosci nie mam ile to potrwa.
kaju Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 No nie sądzę, żeby Ci się coś w skrzyni posypało, po prostu przy zmianie biegu dostał trochę obciążenia i coś mu się nie spodobało. Przedstawiłem Ci, jak to wyglądało u mnie. Coś koło 2000km przejechałem jak się wszystko na stałe uspokoiło. Jeździj autem normalnie, chcesz, to daj na pogwarancyjną, ale podejrzewam, że znowu 3 dni tylko postoi i nic nie zrobią...
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2011 kumam tylko sie zastanawiam czy jak teraz wyskoczył przedwczesny kat wtrysku to czy on sie sam ustawi? i czy jak nastepnym razem wyskoczą mi kontrolki silnika i esp czy moge kontynuowac jazde czy lepiej wystudzic troche silnik??
kaju Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 U mnie kontrolki zapaliły się, jak podłączyłem wtyczki do pompy. Po wykasowaniu nie zapaliły się ani razu. Więc u mnie tego problemu nie było, że zapaliły się powtórnie. Po tych gaśnięciach i przerywaniach w czasie jazdy, wyskoczył mi początek wtrysku, skasowałem błąd, i tak jak paliła od początku tak pali nadal, z błędem i bez błędu, gdyby przestawił mi się początek, to by dłużej kręciła, a ona odpala od razu po przekręceniu kluczyka, dosłownie na strzał. Możesz ewentualnie podpytać o te kontrolki, jak mają pojęcie, to powinni dojść, może jeszcze gdzieś coś siedzi.
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2012 Błąd skasowałem. przepaliłem landarę na trasie i po mieście i się uspokoiło. Mam nadzieję, że już tak zostanie. Kupie panel rns-e albo zamienie za swoją
kaju Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Wstawiłeś jej w piz*e na obroty? Ja rozgrzałem, wstawiałem w pełnym zakresie na trasie i tak jak mówię, po skasowaniu błędów - "Cicho jak w kościOle"
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2012 dokładnie. spalanie 19 litrów:) po spacerze wrocławskimi estakadami i nowiutką S8 (trasa jak z bajki) thx Kaju:)
kaju Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 miło było podzielić się wrażeniami i oszczędzić Ci kilka złotych na latanie po mechanikach, wysłuchiwaniu ich wróżb z fusów i co najważniejsze - nerwów. Szkoda zdrowia.
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2012 Jednak (niestety) problem nie ustał i powtarzał się dość często. Auto trafiło do serwisu i okazało się, że kont wtrysku był źle ustawiony. Wszystko oczywiście w ramach gwarancji. problem zniknął, silnik pracuje zupełnie inaczej. Szkoda tylko że tyle to trwało... PS Musze kupić wahacze. Możecie mi doradzić jakąś sprawdzona firme alternatywna do oryginału?
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2012 A WAHACZE FIRMY febi?[br]Dopisany: 13 Styczeń 2012, 22:25_________________________________________________http://febi-parts.com/vehicle.php?r_manufacturer=221 W katalogu znalazłem wahacze ktore potrzebuje. Mam 2 pytania: Silniki ake bau bhd czym się różnia? bo opis mają taki sam. Po wybraniu właściwości swojego auta odnalazłem potrzebne wahacze. Widniała przy nich adnotacja "nie do aut ze sportowym zawieszeniem" Czyli jak mam fabrycznie nizszy to odpada?
kaju Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 No to jak masz fabrycznie niższy to podejdzie bez problemu. Nie rozumiem tylko dlaczego nie do aut ze sportowym zawieszeniem.
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2012 no tak jest w ich katalogu. tez tego nie rozumiem. a Tak z ciekawości jak ktos ma serie zawieche i chce obnizyc to wahaczy przeciez nie zmienia prawda? a moze to wykluczenie sportowego zawieszenia jest ze zwgledu na jego twardosc a nie mozliwosc założenia? moze potrzeba mocniejszych wahaczy?
kaju Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 No ale co mają wahacze, do zglebienia karoserii... Na amorach i sprężynach idzie w dół, wahacze nie mają na to przecież wpływu.
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2012 a co z tymi kodami silnika? bo znalazłem ze bau bhd w latach 01-03 a ake 03-04 jest to prawda? "No ale co mają wahacze, do zglebienia karoserii..." o co chodzi??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się