Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Audi A4 ...........REGENERACJA........ODŚWIEŻONY 10.12.2011


AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM

Rekomendowane odpowiedzi

zderzak tylny już leży w domu i czeka. po świętach jadę po takie cudo:

http://moto.allegro.pl/zderzak-audi-a4-s-line-2001-2004-i1903099151.html

kratki zamówione a końcówki wydechu jeszcze nie ogarnięte. z początkiem roku powinienem powoli wrzucać to na auto.

[br]Dopisany: 25 Grudzień 2011, 13:33_________________________________________________Mam do Was pytanie. czy ktoś w wolnej chwili mógł by mi podesłać listę elementów które będę potrzebował bo zamontowania sprysków lamp? po zderzak jadę jutro ale nie mam całej reszty.

z góry bardzo dziękuje i Wesołych świąt wszystkim życzę.

Ale wiesz ze to nie s-line? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kolego, miałem regeneracje pompy i po regeneracji tak mi się właśnie zachowywała, raz na wolnych mi zgasła, akurat miałem laptopa przy sobie, to sprawdziłem błąd - 550. Skasowałem, potem mi szarpnęła ze dwa razy i spokój. Chcesz, to jedź na pogwarancyjną, ale zbyt wiele popraw Ci nie obiecam, ona sama musi dojść do siebie, wypieprzyć najmniejsze bąbelki powietrza z układu, "PRZEPOLIĆ" to po prostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie paliły mi się kontrolki, kontrolki mi się paliły na początku po podłączeniu wtyczek - normalna reakcja. A jeśli chodzi o trasę - 4 godziny po odpaleniu na regenerowanej pompie autem pojechałem do Anglii... Były poszarpywania w czasie jazdy i na postoju na wolnych obrotach, dopiero we Francji miałem trochę więcej spokoju, na miejscu wykasowałem błąd po zgaśnięciu na wolnych obrotach. Od tego momentu spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słuchaj u mnie wygladało to tak. odebrałem auto nastepnego dnia juz zaczął gasnąć. po 2 dniach auto wróciło do warsztatu. bez błedu postało tam 3 dni i je odebrałem nie wiedzieli co sie działo. Tu dowiedziałem sie ze to nieodpowietrzony układ paliwowy. faktycznie przepaliło wszystko. Miałem tydzien spokoju i znow sie zaczeło. Najpierw kontrolka esp potem i kontrolka silnika. silnikiem zaczeło szarpac ii bujało autem przy zrzucaniu z P na D auto az podskakuje. To było na trasie 300km ogólnie. rano podłaczyłem kompa sprawdziłem bład 550 i wykasowałem wszystko.

Czekam na poniedziałek. Póki co nic sie nie swieci auto zachowuje sie normalnie ale pewnosci nie mam ile to potrwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie sądzę, żeby Ci się coś w skrzyni posypało, po prostu przy zmianie biegu dostał trochę obciążenia i coś mu się nie spodobało. Przedstawiłem Ci, jak to wyglądało u mnie. Coś koło 2000km przejechałem jak się wszystko na stałe uspokoiło. Jeździj autem normalnie, chcesz, to daj na pogwarancyjną, ale podejrzewam, że znowu 3 dni tylko postoi i nic nie zrobią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie kontrolki zapaliły się, jak podłączyłem wtyczki do pompy. Po wykasowaniu nie zapaliły się ani razu. Więc u mnie tego problemu nie było, że zapaliły się powtórnie. Po tych gaśnięciach i przerywaniach w czasie jazdy, wyskoczył mi początek wtrysku, skasowałem błąd, i tak jak paliła od początku tak pali nadal, z błędem i bez błędu, gdyby przestawił mi się początek, to by dłużej kręciła, a ona odpala od razu po przekręceniu kluczyka, dosłownie na strzał. Możesz ewentualnie podpytać o te kontrolki, jak mają pojęcie, to powinni dojść, może jeszcze gdzieś coś siedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawiłeś jej w piz*e na obroty? Ja rozgrzałem, wstawiałem w pełnym zakresie na trasie i tak jak mówię, po skasowaniu błędów - "Cicho jak w kościOle" :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:notworthy: miło było podzielić się wrażeniami i oszczędzić Ci kilka złotych na latanie po mechanikach, wysłuchiwaniu ich wróżb z fusów i co najważniejsze - nerwów. Szkoda zdrowia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak (niestety) problem nie ustał i powtarzał się dość często. Auto trafiło do serwisu i okazało się, że kont wtrysku był źle ustawiony. Wszystko oczywiście w ramach gwarancji.

problem zniknął, silnik pracuje zupełnie inaczej.

Szkoda tylko że tyle to trwało...

PS

Musze kupić wahacze. Możecie mi doradzić jakąś sprawdzona firme alternatywna do oryginału?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A WAHACZE FIRMY febi?[br]Dopisany: 13 Styczeń 2012, 22:25_________________________________________________http://febi-parts.com/vehicle.php?r_manufacturer=221

W katalogu znalazłem wahacze ktore potrzebuje. Mam 2 pytania:

Silniki ake bau bhd czym się różnia? bo opis mają taki sam.

Po wybraniu właściwości swojego auta odnalazłem potrzebne wahacze. Widniała przy nich adnotacja "nie do aut ze sportowym zawieszeniem" Czyli jak mam fabrycznie nizszy to odpada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak masz fabrycznie niższy to podejdzie bez problemu. Nie rozumiem tylko dlaczego nie do aut ze sportowym zawieszeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak jest w ich katalogu. tez tego nie rozumiem. a Tak z ciekawości jak ktos ma serie zawieche i chce obnizyc to wahaczy przeciez nie zmienia prawda?

a moze to wykluczenie sportowego zawieszenia jest ze zwgledu na jego twardosc a nie mozliwosc założenia? moze potrzeba mocniejszych wahaczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale co mają wahacze, do zglebienia karoserii... Na amorach i sprężynach idzie w dół, wahacze nie mają na to przecież wpływu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...