plastuch 2 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Witam forumowiczów Jest pytanie odnoście regulacji twardośći amortyzatorów gwintowanych, mianowicie czy te dwa nacięcia do tego służą?? Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 chodzi o te dwie dziurki? one są do odkręcania dekla, żeby wymienić wkład amora np przy regeneracji regulacja twardości jest u góry tłoczyska, tak jak na foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Witam forumowiczów Jest pytanie odnoście regulacji twardośći amortyzatorów gwintowanych, mianowicie czy te dwa nacięcia do tego służą?? Z góry dzięki nie masz regulacji slusza by odkrecic ta czapke wokol trzpienia by wyjac wklad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 tylko nie kręć tego bo Ci olej ucieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastuch 2 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 spoko jeśli chodzi o tłoczek to ja mam taki jak ten od lewej to co mam regulacje czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 tylko nie kręć tego bo Ci olej ucieknie do dobry żart po odkręceniu nakrętki z dwoma okrągłymi dziurami nic się nie stanie, wyciągniesz wtedy tylko wkład amorka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 spoko jeśli chodzi o tłoczek to ja mam taki jak ten od lewej to co mam regulacje czy nie nie masz, mam takie amorki u siebie sa bez regulacji to wytloczenie na klucz jest po to by ci sie tloczysko nie krecilo w trakcie montazu sprezyny i tego szajsu do kupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastuch 2 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 to do d*py ide wkładfać ori zawieche szkoga mi gwinta męczyć po tych bryłach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 to do d*py ide wkładfać ori zawieche szkoga mi gwinta męczyć po tych bryłach idz, idz , mój zamarzł w takim położeniu ale już dogadałem zawieche ori z Moskalem, i na święta bedzie prawie seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastuch 2 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Ale to co wylane?? Czy tak zglebiłeś mi jóż jedna nakrętka powiedziała dowidzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 Ale to co wylane?? Czy tak zglebiłeś mi jóż jedna nakrętka powiedziała dowidzenia :thuelka mbdown: sam nie wiem co się stało , chyba się wylały suki i zamarzły, bo jak wczoraj podniosłem do góry, to koła zostały w takim położeniu jak na fotce, też myślałem że to nakrętki pękły, bo z tyłu są plastikowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 amorki jakby wylaly to i tak nic nie maja z wysokoscia auta ktora ustala sprezyna,ty go tak opusciles i nie mozesz podniesc teraz?czy jak rano przyszedles to tak juz wygladal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slepy 0 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 amorki jakby wylaly to i tak nic nie maja z wysokoscia auta ktora ustala sprezyna,ty go tak opusciles i nie mozesz podniesc teraz?czy jak rano przyszedles to tak juz wygladal? był podniesiony do góry , dojechałem w sobotę do mojej dziewczyny (25km), i jak wysiadłem to siedział już tak jak na foto jedną stroną:gwizdanie:, rano jak przejechałem z 200m druga strona siadła tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 po odkręceniu nakrętki z dwoma okrągłymi dziurami nic się nie stanie, wyciągniesz wtedy tylko wkład amorka który też jest w oleju mówię o swoim KW Variant 2 z regulacją twardości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2010 po odkręceniu nakrętki z dwoma okrągłymi dziurami nic się nie stanie, wyciągniesz wtedy tylko wkład amorka który też jest w oleju mówię o swoim KW Variant 2 z regulacją twardości może przy amorkach z regulacją twardości tak jest, ale przy normalnych oleju tam nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norka 0 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 spoko jeśli chodzi o tłoczek to ja mam taki jak ten od lewej to co mam regulacje czy nie nie masz, mam takie amorki u siebie sa bez regulacji to wytloczenie na klucz jest po to by ci sie tloczysko nie krecilo w trakcie montazu sprezyny i tego szajsu do kupy a ja mam amortyzatory z regulacja twardosci i wygladaja tak samo wciskam tloczysko do konca i krecac imbusem (tloczyskiem) rególuje twardosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastuch 2 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 ooo dzięki Norka za podpowiedz lece do garażu jutro sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Plastuch sprawa z regulacją twardości wygląda tak: -tak jak mówił norka, wciskasz tłoczysko do końca, zakładasz imbus i kręcąc całym tłoczyskiem wyczuwasz lekki skok, wtedy zaczynasz regulować twardość (w prawo-twardo, w lewo-miękko) -jest też druga opcja, w tłoczysku u góry jest mała śrubeczka imbusowa, nie musisz wciskać tłoczyska do końca, wystarczy że kręcisz tą śrubeczką i regulujesz twardość twardość jest bez problemu wyczuwalna w rękach, przy maksymalnie skręconej twardości ciężko jest ruszyć tłoczyskiem na foto masz obydwie opcje, strzałką zaznaczona ta mała śrubeczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 u mnie tam dodatkowo jest strzałka w oba kierunki[br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 17:41_________________________________________________ ide wkładfać ori zawieche szkoga mi gwinta męczyć po tych bryłach mięczaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastuch 2 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 u mnie tam dodatkowo jest strzałka w oba kierunki[br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 17:41_________________________________________________ ide wkładfać ori zawieche szkoga mi gwinta męczyć po tych bryłach mięczaki Ja ponad tydzień jeździłem na -70 a drogi nie odśnieżone. Wysrała się nakrętka z przodu i ni huhu nie da się wyżej czekam na paczke od Buby i przy wymianie wachaczy rozważe powrót gwinta Dzięki pany za info z gwinde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się