michcio1985 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 na forum nie ma dużo na ten temat, a to co jest nie daje miarodajnych odpowiedzi. wczoraj podłączyłem w garażu kompa odpaliłem auto i patrzyłem co sie dzieje. wszystko wyglądało bardzo ok, tylko mam wątpliwości co do bloku 23. na jałowym Bipy wporządku z drobnymi odchyleniami + - w okolicy "0" jednak po dodaniu gazu wartości wzrastały znacząco na minus puszcze gaz znów pięknie ładnie, wcisne na ok 3000 obrotów minusowa masakra jak to jest z tym blokiem 23,wyczytałem że to powietrze w układzie paliwowym. mógłby mi ktoś rzeczowo wyjaśnić jak to jest?
Dikson Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Dokładam również prośbę o opisanie tzw Bipów. Na co zwrócić uwagę itd Jeżeli ktoś wie konkretnie o co chodzi proszę również o w miarę dokładne opisanie.
pakotomasz Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Też bardzo mnie interesuje ten temat. Chciałbym się dowiedzieć co to są te BIP-y, jak je czytać i kiedy możemy określać, że coś jest ok lub nok.
lukaszooo Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 no to mamy problem bo ja tez sporo o tym czytalem ale dalej nie wiem co to jest
adamq Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Zależy jak znacząco spadają BIPy pod obciążeniem. Ostatnio miałem przypadek w A4 B6 AVF, gdzie podczas obciążenia BIPy na wszystkich cewkach pompowtryskiwaczy spadły do skrajnych wartości ujemnych (-128). Logicznie myśląc - przebieg prądowy cewki wskazywał na problem związany z zasilaniem pompowtryskiwaczy w paliwo. Tak się złożyło, że leżała u mnie w garażu pompa tandemowa (Vacuum + paliwo). Po podmianie na moją pompę problem znikł, poprawiły się też znacząco korekcje (na jednym z PD z 3mg/suw do lekko ponad 1mg/suw). Auto nie szarpie i kręci się do odcięcia (wcześniej były problemy przy prędkości obrotowej powyżej 3000obr/min).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się