Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Pompa paliwa - sterownik pompy paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od dłuższego czasu męczy mnie pompa paliwa w mojej niuni 1.8 1995 rok. Latem mechanik stwierdził spalenie pompy paliwa po kupnie zamontowaniu nowej pojawił się dziwny objaw a mianowicie rano muszę trochę pokręcić rozrusznikiem żeby odpaliła nie dobija pompa na start po odpaleniu hula na benzynie aż miło kiedy znów postoi znów trzeba kręcić . Podłączyłem zegar żeby zobaczyć czy nie ucieka gdzieś ciśnienie ale nic trzyma ponad 3 at. Sprawdziłem sterownik i tu dzieje się coś dziwnego kiedy dam mu mase z zewnatrz to pompa się załańcza i dobija wtedy odpala od strzału.Sterownik tam jest zwykły jak stycznik . Co się może dziać padł główny sterownik silnika czy co . Proszę o pomoc albo na forum albo na [email protected]

Opublikowano

Witam

Myślę że wystarczy zmienić"Sterownik tam jest zwykły jak stycznik"- przekaźnik(pod osłoną nad nogami kierowcy) i wszystko wróci do normy.

Pozdrawiam

Opublikowano

a jak wytłumaczyć to że jeśli dasz masę to działa więc przekaźnik musi być dobry chyba..

[br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 17:00_________________________________________________Szukam sterownika pompy paliwa 8A0 951 253 B [email protected]

Opublikowano

:hi:

pozwolisz, że się dołącze? u ojca w 1.6 jest podobnie. rano trzeba trochę pokręcić, żeby odpaliła, a jak przełączy się kluczyk na zapłon, to nie słychać pompy w ogóle. może to być czujnik temp silnika?

pozdrawiam

Opublikowano

Witam

A od kiedy to pompa paliwa ma swój sterownik.To urządzenie jest zasilane przekaźnikiem(po przekręceniu kluczyka w stacyjce).

Z przekaźnika do pompy paliwa idą dwa kabelki + i - . A dochodzą cztery bo dwa są od wskaźnika poziomu paliwa .

Pozdrawiam

Opublikowano

wrzosu w ADP pompka paliwa włącza się w momencie rozruchu, a nie po przekręceniu kluczyka :wink4:

Opublikowano

ale wczesniej bylo slychac wyraznie jak "cos" buczalo na przelaczonym zaplonie hmm a teraz nic kompletnie :mysli:

Opublikowano

witam

podpinając się pod temat mam takie same objawy a mianowicie po przekręceniu zapłonu nie słychać nic,podobno pompa podaje dopiero w momencie kręcenia,przynajmiej ja tak słyszałem od mechanika.

auto odpala mi dopiero za drugim razem po podłączeniu pod vag.nie wyszedł żaden błąd.

myśle że może przyczyną być słabe ciśnienie na listwie wtryskowej lub faktycznie sprawdzić ten sterownik(stycznik)nad nogami sam nie wiem :mysli:

Opublikowano

brat zrobił w mojej a4 dzis tak jak jest napisane w instrukcji, czyli miedzy styk 28 a 29 cokołu przekażnika podłączył lampke próbna z dioda świecącą za pomoca przewodów. w instrukcji jest podANe ze jak sie właczy zapłon to dioda zarówki próbenj powinna zaswiecic na sekunde a po właczeniu rozrusznika swiecic cały czas. u mnie nie swieci po przekreceniu kluczyka a jak sie uruchomi rozrusznik to swieci cały czas. wychodzi na to ze albo sterownik jest walniety albo przewody maja jakas przerwe.bo ciezko odpala mi ogólnie trzeba sietroche nakrecic szczególnie gdy dłuzej nie jest uruchamiany. dobrał sie tez do pompy tam jest wszystko ok, ale w typie ADP nie ma zaworka zwrotnego, na którego tez stawialismy, naprawił pływak od razu takze wskazuje mi prawidłową ilosc paliwa. pompa paliwa pracuje cichutko podczas włanczania rozrusznika. jesli to sterownik to ajkie sa tego ceny bo na allegro nie moge znalezc

Opublikowano

A sprawdzaliscie panowie kostke stacyjki czy nie robi juz papa?? bo przez nia tez rozne cyrki sie dzieja:) pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...