wrclaguna Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Czyli na długość klmatronik jest taki sam tylko jest węższy? Zmierzył może ktoś o ile mm? Do czego jest ta szara wtyczka w rnsie nad wejściem od anteny? Mam fabryczny moduł Bluetooth gdzie on jest podłączany do RNS-E? Tu masz temat o doconianiu klimatronika i wymiarach http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?127043-ALL-B6-Docinanie-climatronica-i-tunelu-pod-kosz-2-DIN&highlight=docinanie+klimatronika
tommy-cichy Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Powiedzcie mi jeszcze chłopaki jak wygląda ten kable z anteny dachwoej do rns-a. Dzwoniłem dzisiaj do Navi services i mówię chłopowi że potrzebuje kable od anteny na dachu tego rekin,że mam fabrycznego BNSE 4.1 a on mówi że muszę rozebrać radio i powiedzieć jakie potrzebuje końcówki z jednej i drugiej strony i ile tego kabla potrzebuję. Napiszcie jak ten kable ma być dokładnie żebym mógł im w navi services powiedzieć? Chyba że jest możliwość kupienia gdzieś samego kabelka i końcówek i samemu zarobić ten kabelek?
RS Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2012 . Czy kolega który zaczął ten post mógłby jeszcze raz umieścić wszystkie zdjęcia bo wygasły? Ja wszystkie widze- czy cos nie tak?
lennox Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Witam. Zmieniłem radyjko właśnie z BNS 5.0 na RNS-E i chciałem podpiąć K-Line. Pojawiły się schody, bo nie mam czego przepiąć... Od początku. Podłączyłem nowe radio, sprawdziłem wszystkie funkcję, czyli Navi, Radio Zmieniarkę, Bluetooth, Kierownice multifunkcyjną itp. Wszystko działa jak należy, ale chciałem sprawdzić jeszcze w VAGu. Pojawiła się masa błędów, których nie było wcześniej. Mniejsza o to. Próbowałem zrobić wszystko wg opisu kolegi RS, ale niestety okazało się że nie mam we wtyczce C pinu 7, więc nie mam co zamienić. Ma ktoś może jakieś pomysły? Czy w ogóle potrzebna jest linia K do zakodowania RNS-E i nie wystarczy CAN? Jeśli tak to jak je zakodować?
michier Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Heh, właśnie siedze w aucie i miałem zabrać sie do przepinania a tu zonk-ja nie mam wogóle wtyczki B:kox:
domin79 Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Witam.Zmieniłem radyjko właśnie z BNS 5.0 na RNS-E i chciałem podpiąć K-Line. Pojawiły się schody, bo nie mam czego przepiąć... Od początku. Podłączyłem nowe radio, sprawdziłem wszystkie funkcję, czyli Navi, Radio Zmieniarkę, Bluetooth, Kierownice multifunkcyjną itp. Wszystko działa jak należy, ale chciałem sprawdzić jeszcze w VAGu. Pojawiła się masa błędów, których nie było wcześniej. Mniejsza o to. Próbowałem zrobić wszystko wg opisu kolegi RS, ale niestety okazało się że nie mam we wtyczce C pinu 7, więc nie mam co zamienić. Ma ktoś może jakieś pomysły? Czy w ogóle potrzebna jest linia K do zakodowania RNS-E i nie wystarczy CAN? Jeśli tak to jak je zakodować? skoro połączyłeś sie aby zczytać błędy z rns-a to i zakodować możesz:wink:
lennox Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Witam.Zmieniłem radyjko właśnie z BNS 5.0 na RNS-E i chciałem podpiąć K-Line. Pojawiły się schody, bo nie mam czego przepiąć... Od początku. Podłączyłem nowe radio, sprawdziłem wszystkie funkcję, czyli Navi, Radio Zmieniarkę, Bluetooth, Kierownice multifunkcyjną itp. Wszystko działa jak należy, ale chciałem sprawdzić jeszcze w VAGu. Pojawiła się masa błędów, których nie było wcześniej. Mniejsza o to. Próbowałem zrobić wszystko wg opisu kolegi RS, ale niestety okazało się że nie mam we wtyczce C pinu 7, więc nie mam co zamienić. Ma ktoś może jakieś pomysły? Czy w ogóle potrzebna jest linia K do zakodowania RNS-E i nie wystarczy CAN? Jeśli tak to jak je zakodować? skoro połączyłeś sie aby zczytać błędy z rns-a to i zakodować możesz:wink: Ale błędy dotyczą innych adresów, m.in. kierownicy, itp. Może nie jasno napisałem, pod adresami 37 i 56 mam błąd "Brak odpowiedzi ze sterownika".
domin79 Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Witam.Zmieniłem radyjko właśnie z BNS 5.0 na RNS-E i chciałem podpiąć K-Line. Pojawiły się schody, bo nie mam czego przepiąć... Od początku. Podłączyłem nowe radio, sprawdziłem wszystkie funkcję, czyli Navi, Radio Zmieniarkę, Bluetooth, Kierownice multifunkcyjną itp. Wszystko działa jak należy, ale chciałem sprawdzić jeszcze w VAGu. Pojawiła się masa błędów, których nie było wcześniej. Mniejsza o to. Próbowałem zrobić wszystko wg opisu kolegi RS, ale niestety okazało się że nie mam we wtyczce C pinu 7, więc nie mam co zamienić. Ma ktoś może jakieś pomysły? Czy w ogóle potrzebna jest linia K do zakodowania RNS-E i nie wystarczy CAN? Jeśli tak to jak je zakodować? skoro połączyłeś sie aby zczytać błędy z rns-a to i zakodować możesz:wink: Ale błędy dotyczą innych adresów, m.in. kierownicy, itp. Może nie jasno napisałem, pod adresami 37 i 56 mam błąd "Brak odpowiedzi ze sterownika". to poprowadz sobie kabelek z gniazda diag z pinu 15 do rns-a a konkretnie do kostki B5 , aczkolwiek nie chce mi sie wierzyć że przy bns nie miałeś k-line:eusathink: sprawdz jeszcze raz <br /><br />
RS Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Opublikowano 29 Maja 2012 chyba ze u kolegi ten BNS 5,0 tez byl dokladany? Czasami fotki sa juz pomocne...
lennox Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Może nie jasno napisałem, pod adresami 37 i 56 mam błąd "Brak odpowiedzi ze sterownika". to poprowadz sobie kabelek z gniazda diag z pinu 15 do rns-a a konkretnie do kostki B5 , aczkolwiek nie chce mi sie wierzyć że przy bns nie miałeś k-line:eusathink: sprawdz jeszcze raz http://s17.postimage.org/hc05zr5hn/bns.jpg <br /><br /> Sprawdzałem już kilka razy. Uwierz że mój BNS nie miał i nie ma podpiętego tego pinu i co najlepsze w VAGu wszystko bangla ---------- Post dopisany at 14:21 ---------- Poprzedni post napisany at 14:19 ---------- chyba ze u kolegi ten BNS 5,0 tez byl dokladany? Czasami fotki sa juz pomocne... No chyba że bluetooth i antena GPS były też dokładane i ktoś się pofatygował na kupno i podmianę całej nowej fabrycznej wiązki do całości...
RS Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Opublikowano 29 Maja 2012 chyba ze u kolegi ten BNS 5,0 tez byl dokladany? Czasami fotki sa juz pomocne... No chyba że bluetooth i antena GPS były też dokładane i ktoś się pofatygował na kupno i podmianę całej nowej fabrycznej wiązki do całości... Wątpliwe... a może po kolorze poszukasz? Kurde nie wiem co ci przez neta doradzić... chyba tylko mostek z pinu OBD2- żeby nic się nie sp***doliło....
lennox Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 chyba ze u kolegi ten BNS 5,0 tez byl dokladany? Czasami fotki sa juz pomocne... No chyba że bluetooth i antena GPS były też dokładane i ktoś się pofatygował na kupno i podmianę całej nowej fabrycznej wiązki do całości... Wątpliwe... a może po kolorze poszukasz? Kurde nie wiem co ci przez neta doradzić... chyba tylko mostek z pinu OBD2- żeby nic się nie sp***doliło.... To rozwiązanie już gdzieś znalazłem na bodaj audiforums.us ale wolałbym tego uniknąć. Możliwym jest że BNS 5.0 łączy się po CAN ze wszystkim dookoła a RNS-E nie potrafi? Później wrzucę screeny kostek i z VCDS (BNSa i RNS-E).
RS Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Opublikowano 29 Maja 2012 Diagnoza RNS-E leci tylko po lini K. Po CAN-ie jest niemozliwa
domin79 Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 ..kolor kabelka lini k to zwykle niebieski z zielonym paskiem:wink: poszukaj go u siebie:wink:
lennox Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Odczyt BNS: Wtyk B: Wtyk C: I błędy z VCDS które pojawiły się po wyjęciu BNSa: ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 BL Component: A4 Klimaautomat 3233 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 6CDCC6EE70D1E17C 1 Fault Found 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 8E0-953-549.lbl Part No: 8E0 953 549 Q Component: Lenksáulenmodul 0701 Coding: 04042 Shop #: WSC 06335 VCID: 4182475A27D3DC14 4 Faults Found 01304 - Radio 49-10 - No Communications - Intermittent 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-10 - No Communications - Intermittent 01303 - Telephone Transceiver (R36) 49-10 - No Communications - Intermittent 01301 - Control Module for Voice Recognition (J507) 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl Part No SW: 8E0 920 932 HW: 8E0 920 932 Component: KOMBI+WFS 4 H10 0200 Revision: 0200 Serial number: 00000000000000 Coding: 0006118 Shop #: WSC 00291 211 85106 VCID: E6C834C6EE3D5B2C 2 Faults Found 01304 - Radio 004 - No Signal/Communication - Intermittent 01305 - Databus for Infotainment 014 - Defective - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 77: Telephone Labels: 8P0-862-335.lbl Part No SW: 8P0 862 335 H HW: 8P0 862 335 H Component: FSE_255x BT H26 0290 Revision: 00000000 Serial number: 00000005118283 Coding: 0011802 Shop #: WSC 00291 211 60355 VCID: 3B7E35B2453FB6C4 3 Faults Found 01305 - Databus for Infotainment 014 - Defective - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101110 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 174 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 211 01304 - Radio 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 202 End ---------------------------------------------------------------------
domin79 Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 pierwszy kabelek po prawej na 2 foci to k-line , siedzi jak byk w 7pinie:wink:
lennox Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 ..kolor kabelka lini k to zwykle niebieski z zielonym paskiem:wink: poszukaj go u siebie:wink: Mam tylko zielony z niebieskim paskiem
domin79 Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 ..kolor kabelka lini k to zwykle niebieski z zielonym paskiem:wink: poszukaj go u siebie:wink: Mam tylko zielony z niebieskim paskiem to ten:wink:
lennox Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 ..kolor kabelka lini k to zwykle niebieski z zielonym paskiem:wink: poszukaj go u siebie:wink: Mam tylko zielony z niebieskim paskiem to ten:wink: :doh: nie wiem jak jak to robiłem ale chyba mi się wtyczki pop.liły Chociaż wydaje mi się że próbowałem ten zielono-niebieski przepiąć, ale późno w nocy Generalnie to jest to. Dla potomnych - łopatologicznie: Trzeba przepiąć zielono-niebieski kabelek, czyli pin nr7 z wtyczki zielonej do pinu nr 5 we wtyczce niebieskiej. Dzięki domin79 i RS:hi:
hidden22 Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Witam. Nie chce zakladac nowego tematu wiec napsize tutaj chce zmienic z concert 2 na BNS 5.0 albo concert 3 co lepiej? na drugi rok wloze RNS ale narazie brak kasy ;d a chce juz sobie przygotowac pod RNS to sterowanie Gps w BNS sterowany jest z radia czy jak? czy musze miec jakis dzojstik kolo podlokitnika? jak to wszystko wygalda,jakie musze kupic kable? jak pozniej to zaadaptować w kompie? moze ktos ma jakas instrukcje czy cos jak za to sie zabrac aha i czy srodkowy tunel 1din jak dotne i wloze klimatronik ori 2din to nie bedzie szpar po bokach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się