Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przejscie Nawigacji z BNS 5.0 RNS E Podlaczenie lini K


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Twoj sposób myślenia będzie cię kosztował wiecej na końcu aniżeli byś od razu założył RNS E

Opublikowano
Twoj sposób myślenia będzie cię kosztował wiecej na końcu aniżeli byś od razu założył RNS E

Dlaczego? Do jednego i drugiego kupuje te same graty (wiązkę, antenę). Wymienia te same graty (tunel i klimatronik).

Tylko BNS 5 kosztuje mniej o jakieś 1kzł w stosunku do RNSa.:hi:

A co do rezania klimatronika 2DIN do tunelu 1DIN - odpuściłbym sobie, bo można zeszpecić auto. Lepiej sprzedać ten 1DIN i kupić 2DIN tak jak się należy, ale oczywiście to kwestia wyboru, bo to jakaś kasa w końcu.

Opublikowano
Twoj sposób myślenia będzie cię kosztował wiecej na końcu aniżeli byś od razu założył RNS E

Dlaczego? Do jednego i drugiego kupuje te same graty (wiązkę, antenę). Wymienia te same graty (tunel i klimatronik).

Tylko BNS 5 kosztuje mniej o jakieś 1kzł w stosunku do RNSa.:hi:

A co do rezania klimatronika 2DIN do tunelu 1DIN - odpuściłbym sobie, bo można zeszpecić auto. Lepiej sprzedać ten 1DIN i kupić 2DIN tak jak się należy, ale oczywiście to kwestia wyboru, bo to jakaś kasa w końcu.

teoretycznie te same graty a jednak troszke zagmatwania jest:wink: codzi przedewszystkim o wiązke iso-isoII która we wszystkich porzypadkach jest przygotowana do rns-a , a pod bns-a trza troszke przerobić:wink:

co do ciecia tunelu itd. to naprawde nic trudnego , klimatronik 2 din jak najbardziej podejdzie do podciętego tunelu 1din:wink: tu więcej na temat cięcia http://a4-klub.pl/wnetrze-99/all-b6-docinanie-climatronica-i-tunelu-pod-kosz-2-din-127043/

Opublikowano

teoretycznie te same graty a jednak troszke zagmatwania jest:wink: codzi przedewszystkim o wiązke iso-isoII która we wszystkich porzypadkach jest przygotowana do rns-a , a pod bns-a trza troszke przerobić:wink:

:thumbup1:

Czyli reasumując, kosztem dodatkowym pomiędzy RNS-E i BNS 5.0 jest wyrezanie samemu wiązki ISO<->ISO2 :wink:

Opublikowano

Przy zmianie z concert 2 trzeba ciągnąć jakieś kabelki z licznika?

Opublikowano

ale jak trzeba przerobic wizake pod BNS? upuje iso2 i musze jakies kable pozmieniac w niej czy jak?:)

Opublikowano
ale jak trzeba przerobic wizake pod BNS? upuje iso2 i musze jakies kable pozmieniac w niej czy jak?:)

dokładnie:wink: zamienieniasz 2 kabelki i 1 dokładasz:wink:

Przy zmianie z concert 2 trzeba ciągnąć jakieś kabelki z licznika?

jeśli masz wyświetlanie na fisie informacji z radyja to nie:wink:

Opublikowano

tak w aucie jest ori instalacja Audi 10głośników + concert II, wszystko na fisie się wyświetla. Teraz tylko dorwać jakieś RNS-E :decayed:

Opublikowano

No i na pewno inne kodowanie jak do RNS E - z tym ze to nie kosztuje...

Opublikowano

czym sie rozni symphon 2din od concerta 3? wygaldaja tak sami a maja inna nazwe :) lepiej zainwestowac w BNS 5.0 czy concert 3 lub symphona? navi zbytnio nie jest mi potrzebna :) zreszta bym musial pewnei dokupic do niej plyte z mapami jakimis... i pytanko kogos z kuj-pomorskiego kto by ogarnal mi przekladke kosza i podlaczenie radia :) moze znacie kogos ?

Opublikowano
czym sie rozni symphon 2din od concerta 3? wygaldaja tak sami a maja inna nazwe :) lepiej zainwestowac w BNS 5.0 czy concert 3 lub symphona? navi zbytnio nie jest mi potrzebna :) zreszta bym musial pewnei dokupic do niej plyte z mapami jakimis...

A szukaja używałeś? :szukaj:

Takich tematów jest co najmniej kilkanaście.

i pytanko kogos z kuj-pomorskiego kto by ogarnal mi przekladke kosza i podlaczenie radia :) moze znacie kogos ?

Pytaj w odpowiednim dziale: http://a4-klub.pl/kujawsko-pomorskie-81/ :hi:

Opublikowano

No to jak navi ci niepotrzebne, mniemam ze DVD tez, to po co ci 2DIN???

Opublikowano

Pewnie żeby mp3 słuchać :banan:

Opublikowano

tzn teraz nie chce podlaczac navi ale jak zmienie na RNS to oczywiscie wszystko bedzie podlaczone :) to ma byc zeby rzygotowac juz sobie pod 2 din wszystko tylko pozniej wlozyc RNS-e.

---------- Post dopisany 23-07-2012 at 19:12 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2012 at 11:15 ----------

Czesc :) mam takie pytanko :) zmienilem radio z concert 1din na concert 2din i poldaczylem antene normalnie do przejsciowki oraz mialem od concerta kabel z plastikowa wtyczka zolta wyciagnelem ja i wlozylem do pustego miejsca w przesjciowce od radia <fm> ale widze ze cos slabo mi odbiera kanaly msuze cos kodowac czy cos? w tamtym concercie bez problemu sciagalo mi kazde stacje i bylo wszystko ok... czekam n odp jakas

Opublikowano

włąśnie przełożyłem rns-a i jest problem miałem ori bns 5 z blututem parowałem tel i chulało a teraz na rns-e nie moge sparować i mam wtyk a,c,d brak wtyczki b. musze dokupić wtyczke B i coś rzeźbić?

Opublikowano

Tez tak mialem i nie bylo problemow. Moze problem lezy gdzies indziej?

---------- Post dopisany 18-02-2013 at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany 01-01-2013 at 20:42 ----------

Koledzy, kolega AudiOOOOl spostrzegl blad w mojej instrukcji ktory juz czesciowo poprawilem za co mu wielkie DZIEKI :drinks:

Mowa o pinie 5 BOSE (brazowy) ktory wypialem z kostki niebieskiej i wpialem do kostki zielonej w pozycje 7. Blad polega na tym ze ten pin wpina sie w pozycje 7 ale w kostce niebieskiej.

Odpowiednie zdjecia beda jeszcze dodane z poprawka. Dzieki temu nie ma juz bledow w radiu a i BOSE gra lepiej. :wink:

Opublikowano

No dobra :wink: mam takie cos , CHORUS II Generacji 2 DIN brak wtyki zielonej i niebieskiej .

Gdzie podpiac K LINE ? Z PIN 7 gdzie najblizej ?

Opublikowano

Grzes chba najprosciej ze złącza diagnostyki:wink:

Opublikowano

A gdzies blizej ? nie mam schematow :kwasny:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...