Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Problemy z doborem LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam panowie

bylem juz u paru gazownikow i kazdy mowi co innego.ale jeden chyba najrozsadniej mowil ze jedyna instalacja do tego auta czyli po zmianie mapy na 190km to bedzie holenderska ktora zaklada koles z wegrzyc kolo krakowa.znacie go slyszeliscie o nim???mowil ze stag4-300plus i inne wloskie wynalazki beda przy dodaniu ostro gazu natykac wtryski i bedzie gasl.moze pozniej tez niewytrzymac skrzynia tiptronik i turbo problemy wystepuja.najbardziej proponowal tamta instalke holenderska tam podobno sa gumowe mebrany wtryskow i podobno najlepsza jest

koszt jak dzwonilem 45tys

prosba o porady

[mod]Zredaguj ten tekst. Tak, żeby coś z niego wynikało konkretnego. Poprawnie nazywaj tematy - przeczytaj regulamin !! - poprawione[/mod]

Opublikowano

Stag 300-4 premium wystarczy do tego magic 3 lub Scorpion GT( jezeli bedziesz chciał modzic silnik to 2x Zavoli ) do tego miedz 8mm ewentualnie faro, wtryski Hana,Kehin,Matrix

Opublikowano

Jezeli "mapa" i wiecej konikow bedzie polegac na zapetlaniu wtryskow benzynowych i wiekszym dmuchnieciuto gaz nie bedzie chodzil...

z premiumem do tego auta bym uwazal! najpierw podlaczyc pod skaner staga i sprawdzic czy sie auto bedzie chcialo laczyc z premiumem.

na ogarniecie spokojnie starczy stag 300plus hany2000 i magic III i dobre mapowanie.

Opublikowano

W premium jest dodatkowo fukcja kalibracji przez OBD czasem to działą czasem nie, faktycznie mozna spokojnie załozyc plusa tylko musi to robic rozgraniety gazownik, zeby nie zrobił jakiegos babola przy montażu ( a to czesto sie zdaża)

Opublikowano

Witam! Proponuję zastanowić się nad instalacją Landi Renzo Omegas. Też nie będzie tania (ja dałem 4 tysie) ale jest to naprawdę dobra instalacja (wg ludzi z branży LPG jest to najlepsze rozwiązanie). Zaletą są ponadprzeciętnie trwałe wtryskiwacze MED (u siebie mam kolor biały i takie same polecam do Twojego auta) oraz mocny (pod względem termiki i wydajności - okolice 250 PS'ów) reduktor IG1 Turbo dedykowany do silników turbodoładowanych.

Z tego co przeglądałem oprogramowanie sterownika to nawet w przypadku zapętlonych wtryskiwaczy benzynowych (częsty przypadek przy chip tuningu) da się to wystroić.

Opublikowano

co myslicie o prinsie???????

Opublikowano

wg mnie szkoda kasy

Opublikowano

Stag 300-4 premium wystarczy do tego magic 3 lub Scorpion GT( jezeli bedziesz chciał modzic silnik to 2x Zavoli ) do tego miedz 8mm ewentualnie faro, wtryski Hana,Kehin,Matrix

wtryski Magic Jet'y spokojnie dadzą rade a reszte konfiguracji da rade:)

Opublikowano

Ja mam instalację LPG na takich podzespołach:

- sterownik King

- reduktor Zavoli

- miedz 8 mm

- wtryski OMVL reg ( nie polecam Valtek-ów ( czerwonych) - miałem musiałem wymienić - są za wolne na ten silnik )

wszystko chodzi pięknie ;) i nawet z katalizatorem nie mam problemow, brak świecącej turbiny itd.

Polecam taki zestaw - dobra niedroga ( rok temu zapłaciłem z montażem 2200 ) oszczędna ( spalanie w normie od 10 - 12L max )- tylko gazownik musi być "rozwinięty" i dobrze zrobić mapę gazową wtrysku ! bez tego jest kicha !!!- będzie raz bogata raz uboga mieszanka nawet wypadanie zapłonu i całkowite P0300

i nie na postoju tylko na drodze pod różnymi obciążeniami i obrotami - to jest chyba najważniejsza sprawa

( ja jeździłem z swym gazownikiem ponad godzinę od prędkości min do nawet ponad 200 km/h z różnymi prędkościami obrotowymi

czyli zarówno min jak i max but ! ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...