Cin Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2010 takie podstawy to wiem ale to ma raczej wpływ na odpalanie niz na prace silnika. Bardziej mnie zastanawia różnica w blokach 0013 i dlaczego mam az 4 wskazania jak powinny być w AFN 3.
arkadjoz Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Praca silnika na przyspieszonym kącie jest bardziej twarda i metaliczna. Sam tak miałem. Opisywałem to w swoim temacie ale co było przyczyną, to nie wiem. Po ustawieniu pompy jest wszystko ok, to bardzo ważna sprawa aby wszystko się synchronizowało.
iskier 2006 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Kolego sprawdż najpierw znaki na rozrządzie , bo czasami potrafi zerwać klin koła na wale korbowym i wtedy występują takie objawy jak napisałeś , czyli wibracje silnika (silnik niechce się wkręcać na obroty)
Jastrzab-Gorzow Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Trochę za bardzo poprawny kąt wyprzedzenia wtrysku jak na ścięty klin na wale, a przeważnie on przestawia się pierwszy zanim przestawi się wał względem wałka (o to Ci chyba chodziło). Poza tym w A4 czy Passacie B5 nie widziałem jeszcze takiego przypadku. Ja bym kolego zdjął osłonę, sprawdził ustawienie rozrządu. Jak wszysko ok, to daj mu pochodzić, nawet na wyższych obrotach. Przecież jak pękł tłok tak jak uważasz (słyszałbyś to) to gorzej nie będzie. Czasem zdarza się, że kawałek nagaru nagromadzonego w kolektorze ssącym oderwie się i wpadnie pod zawór, wtedy auto przestaje huśtać na któryś cylinder. Jak to nic nie da, to zmierz ciśnienie w garnkach.
Cin Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 A mam pytanie odnośnie sprawdzenia jak rozpadnie sie szklanka ( niby częsta objawa w AFN) Czy da sie sprawdzić bez ściągania góry czy nie??
gaaamon Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Witam kolega ma problem z silnikiem. Po odpaleniu strasznie telepie nim chodzi strasznie głośno, brak mocy. Sprawdzane vagiem i 0 błędów. Teraz pytanie jak można sprawdzić bez zdejmowania głowicy, przypuszczeń jest kilka może któreś wyeliminujecie.: - Przeskoczony rozrząd - Uszkodzona pompa - Uszkodzone zawory - I to najgorsze rozwalony tłok. Pozdrawiam Witam, Mam bardzo podobne objawy w moim aucie z tym, że zdarzyło się to podczas jazdy - nagły spadek mocy i bardzo nierówna praca silnika - ledwie udało mi się zjechać z ulicy na parking. Mam wrażenie, że pracuje tylko jedna strona silnika. Poza tym dochodzi głośny stuk z prawej strony - chyba z filtra powietrza/dolotu. Mechanik podejrzewa urwany korbowód. Po weekendzie rozbieramy. Macie jakieś mniej pesymistyczne prognozy?? Pozdrawiam,
Cin Opublikowano 12 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2011 Wszystko wiadomo szklanka sie rozleciała. Teraz pytanie czy dlatego ze sie zacia zawór czy sama wada szklanki. Jak można sprawdzić zawór bez ściągania głowicy?? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się