poziek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Przynajmniej nie będziesz stał na światłach jak te sieroty z ośkach!!! tak...gorzej jak te światła są pod górkę...wtedy takie quattro nie pomoże...
HiRide Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Rozumiem ze na pierwszym filmiku Q5 nie ma napedu Quattro ? Tyne kola sie kreca na rolce ale dlaczego przednie stoja? Przeciez Quattro to staly naped na 4 kola.Jesli tak to po co w ogole podstawili takie auto do porownaniu z bmw xdrive Stały napęd na 4 koła w tym sensie że moc podczas zwykłej jazdy przekazywana jest na obie osie (a nie jak np w 4motion gdzie moc jest na przednią oś a tylna dołącza się w momencie gdy przednie koła wpadną w poślizg) natomiast to że jedna oś się kręci a druga nie oznacza że nie było blokady mostów i zostały one rozłączone nigdy sie nie interesowalem quattro ale z tego co widze naped xdrive bmw jest lepszy -napewno jesli mowa o wyjezdzaniu z rolek zalety quattro kończa sie jak to napisales "podczas zwykłej jazdy" Zastanawiam sie dlaczego naped na obie osie nie jest staly tzn zblokowany wlasnie po to zeby nie bylo takiej sytuacji jak na filmiku z Q5
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 bo nie ma fizycznej mozliwosci w 100%-ach zablokowania TorSen-a
sancho80 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 ej, no to chwileczke, to Quattro to naped na 4 kola czy naped tylnich kol z malym dodatkiem przednich? o ile dobrze zrozumialem Q na Torsenie to naped staly na 4 kola a tylko rozklad mocy miedzy osiami sie zmienia w zaleznosci od uslizgu... czyli co jesli takie audi ma 300 koni to 75 koni na slabszej osi nie wystarczy zeby popchnac auto... boje sie ze te testy sa o kant d... potluc bo kazdy swoje chwali...najwazniejsze zeby auto sprawdzalo sie w terenie...
HiRide Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 bo nie ma fizycznej mozliwosci w 100%-ach zablokowania TorSen-a w takim razie musialby to byc inny uklad a nie TorSen czlowiek uczy sie cale zycie
Borisem Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Przynajmniej nie będziesz stał na światłach jak te sieroty z ośkach!!! tak...gorzej jak te światła są pod górkę...wtedy takie quattro nie pomoże... A4 z Quattro + EDS i problem z głowy prawie wszędzie podjadę jak nie wierzysz to zapraszam do mnie na małe drifty po mieście
.i.KALI.i. Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 ta Q5 i A4 by wyjechały gdyby włączyli ESP. Sprawdzałem ostatnio na oblodzonym podjeździe. Bez ESP stałem wprawie w miejscu. Jak włączyłem ESP podjechał bez problemu. a te testy z rolkami sa tak nienaturalne, że można je o kant d*py potłuc. Nie ma doskonałych napędów ale quattro jest naprawde jednym z lepszych tylko trzeba wiedziec jak w pewnych sytuacjach z niego korzystać. Ja jeżdżąc prawie 2 lata eSą nie miałem nigdy problemów z trakcją, ruszeniem, wyjechaniem z zaspy czy pod górke. Tu macie jeszcze kolejny filmik do pogadania o napędach: od 7.25 jest test Subaru Legacy. Wjeżdża pod górke nawet jak tylko jedno koło ma trakcje a reszta jest na rolkach. Tego quattro bez esp niestety nie zrobi. Ale w warunkach drogowych taka sytuacja jest praktycznie niemożliwa do powtórzenia, więc nie ma się co martwić i zastanawiać jakie to quattro jest niedoskonałe chociaż wszyscy myśleli inaczej. Także luzik i cieszyć się jednym z najlepszych napędów
Luka3s Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Przynajmniej nie będziesz stał na światłach jak te sieroty z ośkach!!! tak...gorzej jak te światła są pod górkę...wtedy takie quattro nie pomoże... A4 z Quattro + EDS i problem z głowy prawie wszędzie podjadę jak nie wierzysz to zapraszam do mnie na małe drifty po mieście Internetowi kozacy mnie najbardziej bawią " ZAPRASZAM CIĘ DO MNIE TO CI POKAŻE. " ... Nie cwaniakuj, to że masz Q nie oznacza że wszyscy z ośką są gorsi i są sierotami, zdaj sobię z tego sprawe i przestań pieprzyć jak dziecko. Nie chce kraczyć ale to że masz Q nie znaczy że uda Ci się wszystko i zawsze, rusz trochę głową i nie daj się ponieść teoretycznej wiedzy na temat Q bo praktyka może być inna, a wtedy może być źle. koniec
ono Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 ta Q5 i A4 by wyjechały gdyby włączyli ESP. Sprawdzałem ostatnio na oblodzonym podjeździe. Bez ESP stałem wprawie w miejscu. Jak włączyłem ESP podjechał bez problemu. Wreszcie ktoś coś zakumał . Audi nie robi mechanicznej blokady dyfrów , robi elektroniką , jak sie to wyłączy to pipa . Co roku w zimie ktoś wkleja te filmiki i co roku pitolenie na 10 stron . tak...gorzej jak te światła są pod górkę...wtedy takie quattro nie pomoże... fachowiec
poziek Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 fachowiec powiedziałem ci cos kiedyś na VIPach i cały czas to podtrzymuję, dlatego tez twoje prowokacje wsadź sobie w d.upe
ono Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Źle to odczytałeś , to poprostu polew .
poziek Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Audi nie robi mechanicznej blokady dyfrów , robi elektroniką , jak sie to wyłączy to pipa . Co robi elektroniką ? Blokadę dyfrów audi robi elektroniką ? :polew: Torsen w A4 masz całkowicie mechaniczny. ESP działa dzięki czujnikom ABSu i przyhamowuje koła korzystając z hamulców. ESP nie blokuje dyfrów. Poducz się zanim będziesz się z kogoś nabijał.
Luka3s Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Torsen w A4 masz całkowicie mechaniczny. ESP działa dzięki czujnikom ABSu i przyhamowuje koła korzystając z hamulców. ESP nie blokuje dyfrów Zgadzam się całkowicie.
ono Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Co robi elektroniką ? Blokadę dyfrów audi robi elektroniką ? Oczywiście , hamuje koło o słabszej przyczepności . I wg Audi nazywa sie to elektroniczna blokada dyfra.
poziek Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Co robi elektroniką ? Blokadę dyfrów audi robi elektroniką ? Oczywiście , hamuje koło o słabszej przyczepności . napisałem ci jak to dział wyżej
ono Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Jak to działa to ja wiem , dlatego napisałem że robi to elektroniką a nie mechanicznie.
poziek Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Jak to działa to ja wiem , dlatego napisałem że robi to elektroniką a nie mechanicznie. moim zdaniem audi źle to nazwało i wprowadza ludzi w błąd
ono Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 99% ludzi którzy kupują Audi ma w d.upie jak to się nazywa i o co chodzi , ważne że jedzie i działa . A jak nie pasi to kupuje się prawdziwą terenówkę .
poziek Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Ale to nie jest blokada dyfra jak pisałeś wcześniej. To jest zwyczajna blokada koła hamulcem. A, że działa to się zgadzamy
ono Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Audi tak to nazwało , wiadomo o co chodzi . tak...gorzej jak te światła są pod górkę...wtedy takie quattro nie pomoże... A, że działa to się zgadzamy decayed Teraz może tak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się