Skocz do zawartości
IGNOROWANY

b5 AFB dziwnie odpala z rana


Darek36

Rekomendowane odpowiedzi

witam auto mam od niedawna i nie wiem czy to jest normalne jak odpalam go rano to w pierwszej sekundzie chodzi jakby na 3 cylindry zatrzepocze silnikiem i po chwili chodzi ladnie i rowno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem, z tym że u mnie występuje jeszcze przed tym co piszesz, długie kręcenie (4-5 sekund) rozrusznikiem zanim zechce próbować zaskoczyć :kwasny: świece wymieniałem na wiosnę i licze ze są dobre, bo nia miały jeszcze okazji się przepalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj tez po nocy chodzi inaczej i głośniej niz jak jest ciepły, ale chyba wszystkie diesle tak mają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzić kąt wtrysku też tak miałem jak wy musiałem kręcić żeby zapalił po nocy a teraz mam ustawioną dawke i lekko kąt wtrysku i jak ręką odjoł statyczny kąty wtrysku dla 1.9 TDI 49-53 niewiem jak w 2.5 umnie wynosi 40 a jak by było tak jak napisałem wcześniej to napewno by było lepiej jeszce ale jest ok na tyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobne problemy, ale z tego co wiem to trzeba zwrócić uwagę na temperaturę zewnętrzną.

Jak jest zimno ta tak może być.

A najlepiej to trzeba podłączyć sie pod VAG-a i sprawdzić co sie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat 100 razy wałkowany wystarczy poszukać:

1. świece żarowe

2. kąt wtrysku

3. filtr paliwa

4. powietrze w układzie paliwowym

5. cofanie się paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to jest naprawde sek. po uruchomieniu do pierwszego choćby minimalnego dodania gazu to raczej to powód zimnego silnika niż jakiś większych niedomagań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dzikidzidz

witam auto mam od niedawna i nie wiem czy to jest normalne jak odpalam go rano to w pierwszej sekundzie chodzi jakby na 3 cylindry zatrzepocze silnikiem i po chwili chodzi ladnie i rowno

Witaj,

Miałem tak samo ostatni tydzien kopnąlem się do Marka, podpiąl mnie i wyskoczyło: błąd czujnika cieczy chłodzącej, czyli dostawal złe info o temp cieczy - comprende :naughty:

Jakieś 120 zł u Danelczyka dzisiaj podjade zakupię i zmienię.

Zrobione.

Czujnik do AYM (2,5 tdi, 2002) jest 4pinowy, zielony o nr. 059919501A, cena w ASO 89 zł.Znajduje się po lewej stronie chłodnicy patrząc od góry na przewodzie z chłodnicy.

Wymiana w zasadzie nietrudna.

Silnik musi być zimny aby się nie poparzyć płynem.

Odkręcić nakrętkę ze zbiornika wyrównawczego w celu obniżenia ciśnienia w układzie.

Czujnik (widoczny po zdjęciu osłony silnika) jest uszczelniony zaciskiem metalowym (spinaczem) - wyjąć (odciągając np. śrubokrętem w prawą stronę) i szybciutko delikatnie wyjąć stary czujnik i w to miejsce wcisnąć nowy (to samo położenie co stary). Trzeba to zrobić szybko wtedy się straci mało płynu, ja dałem ciała i straciłem 1 litr Havoline (texaco). Spece tracą tylko 50tkę :).

Nie ma tego złego, zalałem koncentrat i jest mniejsza temp zamarzania :).

Pozdrawiam

dzidz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...