gregory 0 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Jeśli kasa pozwala to ja bym się nie zastanawiał, tylko kupował to 3.2 . 2.0TFSI fajny silnik, ale ma małą pojemność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy 0 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 ten silnik bez kucia znosi do 500-550KM wiec w modzie na 350KM przejedzie pewnie tylko z 400 000 km... tak na powaznie, to watpie zeby taki silnik przejechal 400000km. chyba, ze w autostradowym stylu a co to jest 400 tys na VRa ? przeciez te silniki podobnie jak TDI robią i 2 z więcej km bez remontu głównego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Poprostu nie wierze, ze VR po uturbieniu/kompresorze zrobi 400000km... Nawet w 2.7BiT "wałki sie wycieraja" po modach przy wiekszych przebiegach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Tak jak wyzej koledzy napisali- Wszystko zalezy od kasy. Ponizej masz filmik ktory pokazuje mozliwosci tego silnika Audi S3 3.2lt Turbo 800PS by 0-400 Tune 2 Race Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamosor 0 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 No nieźle tylko raczej nie do codziennej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Wiadomo, ale do codziennej jazdy to juz 300 kucy i Q wystarczy :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Wiadomo, ale do codziennej jazdy to juz 300 kucy i Q wystarczy :decayed: wystarczy w zupełności i jeszcze w s3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Poprostu nie wierze, ze VR po uturbieniu/kompresorze zrobi 400000km... Nawet w 2.7BiT "wałki sie wycieraja" po modach przy wiekszych przebiegach Nie ma co porównywać 2.7T do VR6 bo 2.7 to silnik bardziej specjalnej troski niż VR. VR jest pancerny. Nic nie mam do 2.7, ale rzeczywistość jest taka że nie łatwo kupić uszanowaną sztukę i te silniki też nie trzymają serii u zwykłych użytkowników, bo o 2.7 trzeba dbać ponad normę, żeby silnik był zdrowy. Choć widziałem już dojechane Vr-y, zależy kto jeździ tym, jak jakiś kowal rzeźnik to wszystko możliwe Meritum jest takie, że 2.7 i tak jest miększy niż VR.[br]Dopisany: 16 Grudzień 2010, 22:46_________________________________________________Na filmiku z S3 3.2 widziałem wyjście z WG prosto na dół na ulice, nieźle to ogniem daje i pewnie efekt dźwiękowy jest boski jak się WG otwiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saritankian 0 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 no nieźle znam ten filmik ale nie wiedziałem że to 3,2... trzeba to jeszcze przemyśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy 0 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 No nieźle tylko raczej nie do codziennej jazdy dlaczego ? a nikolasa Audi 600KM tez nie nadawało sie do codziennej jazdy ? fajnie sie czyta że się R32 na 340KM rozleci po 50 tys km a Daniel upalał swojego golfa 2.8 24V na C, strzelał z nitro i dalej silnik po roku trzymał serię Szymona golf 2.8 24V lata juz chyba ze 2 lata jako daily driver (moc 420 a od roku 460km) przeciez nie napisałem że 400 tys km przejedzie bez otwierania maski, tylko bez remontu głównego... rozrząd, głowica moze wytrzymac 399 tys ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 fajnie sie czyta że się R32 na 340KM rozleci po 50 tys km Tego akurat nikt nie napisal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamosor 0 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 No nieźle tylko raczej nie do codziennej jazdy dlaczego ? Dlatego ,że każdy może mieć swoje ,i takie jest właśnie moje. Życzę właścicielowi ,by odpychał się tym jaknajdłużej ,ale to 3,2 x więcej niż przewidziała fabryka. Ponadto użyłem również słowa ,,raczej" a nikolasa Audi 600KM tez nie nadawało sie do codziennej jazdy ? fajnie sie czyta że się R32 na 340KM rozleci po 50 tys km a Daniel upalał swojego golfa 2.8 24V na C, strzelał z nitro i dalej silnik po roku trzymał serię Szymona golf 2.8 24V lata juz chyba ze 2 lata jako daily driver (moc 420 a od roku 460km) przecież nie napisałem że 400 tys km przejedzie bez otwierania maski, tylko bez remontu głównego... rozrząd, głowica moze wytrzymac 399 tys ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy 0 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 mozna miec swoje zdanie na podstawie wydaje mi się.. mozna tez miec zdanie wyrobione na podstawie czegoś realnego, co zostało zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory 0 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Szymona golf 2.8 24V lata juz chyba ze 2 lata jako daily driver (moc 420 a od roku 460km) Teraz już co innego w planach, z tego słyszałem :gwizdanie: Jeśli ci chodziło o Sajmona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 Witajcie 100PS in plus w silniku 6cio cylindrowym to 16.6PS wiecej niż seria na jeden cylinder. Ten motor nie ma niemalze prawa tego odczuc. 500PS dla tego silnika seryjnego to dla zobrazowania jak dla ARLa pierwszy set bigturbo. Tylko pytanie na ile czasu wystarczy 340PS Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saritankian 0 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 hehe dobre pytanie [br]Dopisany: 18 Grudzień 2010, 14:30_________________________________________________a tak na marginesie , jak to by wychodzi cenowo i co dochodzi do przerubki? zapewne wtryski ,FMIC, pompa paliwa, sprzęgło ,gleba hamulce ... jak zniesie to skrzynia biegów i inne podzespoły jak np pół ośki dyfer...itp i co się bardziej opłaci mody na 340 KM czy rzeczywiście iść dalej ? może między 340 a 400 nie ma zbyt dużej różnicy cenowej??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy 0 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 jak to by wychodzi cenowo i co dochodzi do przerubki? zapewne wtryski ,FMIC, pompa paliwa, sprzęgło ,gleba hamulce ... jak zniesie to skrzynia biegów i inne podzespoły jak np pół ośki dyfer...itp i co się bardziej opłaci mody na 340 KM czy rzeczywiście iść dalej ? może między 340 a 400 nie ma zbyt dużej różnicy cenowej??? IMO do 380-400KM to kompresor, powyżej turbo napędy wytrzymują do 700NM i to brutalne starty z 2 biegu IMO 340KM duzo tansze i mniej inwazyjne (komprsor) za to 400 i wiecej moze juz wymagac sprzegła itd jako daily driver wybrałbym kompresor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saritankian 0 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 jaki kompresor do takich modów najlepiej się nada? od czego zacząć? pytam tak z czystej ciekawości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy 0 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 przeczytaj temat który zalinkowałem, Apsik tam opisał wszystko ładnie co zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się