Peterka Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Witam, Problem pojawił się dzisiaj.. tzn podczas jazdy(dzisiaj bardzo deszczowo) auto zaczęło chodzić na 3 cylindry szarpać i przerywać. Podczas jazdy zaczął migać CHECK. Podpięcie VAG-a i wyszło : 16684 16685 16686 16688 Kasowanie błędów, check zniknął ale silnik nadal przerywa. jazda kilka minut i znów check. Podpiąłem Vaga pod raz drugi i wyszło: 16684 16685 Auto od 15 tysięcy km na gazie, świece, cewki oraz kable nie wiem kiedy były wymieniane. Do tej pory wszystko idealnie. Czy wymieniać te wszystkie 3 rzeczy czy mogło paść coś jeszcze? Proszę o rady. pozdrawiam
89pawel89 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 ewidentnie widac ze prawdopodobnie nie domaga system zaplonowy. zacznij od sprawdzenia czy na kablach nie ma przebic oraz dobrzeby bylo wymienic swiece jezeli to nie pomoze to sprawdz cewki zaplonowe
grzes1150 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Podmień pierwszą cewkę z czwartą i wtedy skasuj błędy i zapal. Jak błędy będą 16684 i 16688 to znaczy że cewka która wcześniej była najbliżej rozrządu jest uwalona. Cewki najlepiej kupić 4 szt. (BERU) i warto też pomyśleć o świecach (NGK PFR6Q) [br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 13:44_________________________________________________Aaaaa... i mogę się mylić ale - jazda z niesprawnym układem zapłonowym może się przyczynić do przytkania katalizatora. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić [br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 13:46_________________________________________________ albo wypadanie zapłonów :gwizdanie:
Peterka Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2010 Dzięki koledzy za wskazówki - jutro do ASO i kupuje 4x cewki i 4 x swiece. p.s. Podmieniałem cewki 4 z 1 ale nie miałem vaga przy sobie. Ale w pracy silnika nie zaułwazyłem zmian żadnych. Pozdrawiam jutro dam znać jak wymienię wszytsko. [br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 14:36_________________________________________________Witam, Czy kupować jakieś swiece do LPG? czy ASO zwykle czy NGK? Pozdro
grzes1150 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Czy kupować jakieś swiece do LPG? czy ASO zwykle czy NGK? Pozdro Swiece dobiera się do silnika a nie do LPG. Już Ci pisałem NGK PFR6Q to są świece do twojego silnika. Jestem ciekawy po ile zabulisz za cewki w ASO?????
Peterka Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2010 Jutro dam znać ale w katalogu w ASO Gajos wychodzi coś kolo 150 PLN sztuka. pozdro
Agrzesiek4 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Mam pytanko, bo u mnie tez jak odpalam zilmny silnik to najpierw sie dlawi zgasnie a po drugim odpaleniu juz chodzi, ale dopuki sie nie nagrzeje to nie idzie nim ruszyc, gaz do spodu a on stoi szarpie i sie dlawi. jak sie nagrzeje to juz nie ma tego problemu ani podczas jazdy ani podczas kolejnego odpalania silnika. Swiece wymienilem na nowe. Czy u mnie to problem z ukladem zaplonowym czy z czyms innym? A moze byc tak ze np czujnik temp. juz niedomaga i podaje bledna temp przy odpalaniu i dlatego gasnie za pierwszym razem?(uboga mieszanka)? doradzcie cos
Peterka Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2010 Witam, Wizyta w ASO i koszty: - cewka x 4 - 157 zł/sztuka - swieca x 4 - 45zł/sztuka Wymiana i po problemie autko odżyło na nowo. Dzięki
Gość elvis80 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Podmień pierwszą cewkę z czwartą i wtedy skasuj błędy i zapal. Jak błędy będą 16684 i 16688 to znaczy że cewka która wcześniej była najbliżej rozrządu jest uwalona. Cewki najlepiej kupić 4 szt. (BERU) i warto też pomyśleć o świecach (NGK PFR6Q) [br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 13:44_________________________________________________Aaaaa... i mogę się mylić ale - jazda z niesprawnym układem zapłonowym może się przyczynić do przytkania katalizatora. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić [br]Dopisany: 12 Grudzień 2010, 13:46_________________________________________________ albo wypadanie zapłonów :gwizdanie: czy na nie ori będzie wywalało check??? jutro wymienaim świece i kolejne 3 cewki (dzisiaj wymieniłem jedną cewkę i c**j poszły kolejne diwe)
Peterka Opublikowano 1 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2011 Witam, Na razie zrobione 1000km i jest okejo. Nic sie nie dzieje. Pozdrawiam
mario1234321 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 panowie mam ten sam problem, migajacy check, drgania i stuki z okolic silnika, 3 msce temu zalozony stag qbox plus, czy jesli to cewka to ma to zwiazek z gwarancja jaka mam na lpg? czy to co innego? czy to czesc samochodowa silnika a nie instalacji lpg?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się