emerald Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Witam, od roku borykam się z uchodzącym płynem chłodniczym, olej nie rośnie w spalinach nic nie widać. Wymieniono mi termostat zeszłej zimy. W lecie wystrzelił odpowietrznik układu. Dalej nie widać wycieków. Możecie coś doradzić proszę? Grzegorz
Bieniek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Moze delikatnie pompa wody puszcza? Ostatnio mielismy przypadek w leonie 1m.Uchodzil plyn chlodniczy.Nigdzie nie bylo widac wyciekow,a co drugi dzien bach kontrolka,ze plynu malo. Wymienilismy rozrzad z pompa wody i problem ustal.
Flyer Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Oprocz pompy wody moze byc tez nieszczelna chlodnica... Przewody sprawdzales dokladnie?
emerald Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 tak mi się wydaje Oprocz pompy wody moze byc tez nieszczelna chlodnica... Przewody sprawdzales dokladnie? [br]Dopisany: 14 Grudzień 2010, 10:22_________________________________________________a dzięki, rozrząd z pompą mi robili tuż przed tym jak zaczął się problem, grrrr sprawdzimy Moze delikatnie pompa wody puszcza? Ostatnio mielismy przypadek w leonie 1m.Uchodzil plyn chlodniczy.Nigdzie nie bylo widac wyciekow,a co drugi dzien bach kontrolka,ze plynu malo. Wymienilismy rozrzad z pompa wody i problem ustal.
89pawel89 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 skoro chlodziwo nie dostaje sie do komory spalania ani nie miesza sie z olejem to pozostaje sprawdzenie pokolei wszytskich wezy rurek chlodnicy kroccy. Slyszalem rowniez o czyms takim jak plyn fluorescencyjny ktory moze byc bardzo pomocny w odlnalezieniu tego wycieku o ile wystepuje on poza slupkiem silnika
dziadek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 miałem kiedyś tak w passacie b5fl a okazała się pompa wody. Najbardziej ciekło jak autko tzn płyn chłodniczy zmieniał temp tzn jak się nagrzewał podczas jazdy np po nocy lub stygnąc po jeździe. jak był nagrzany to nic nie ciekło. Najgorsze było to że nie było widać tego pod autem bo wszystko zostawało w takiej gąbce która okrywała już nie pamiętam co ale była pod silnikiem tak bardziej z przodu prawie pod pompą. Tam to ciekło, ile ja się tego naszukałem
Bieniek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Skoro przed wymiana pompy wody nie ubywalo plynu,a po zmianie ubywa,to tutaj szukalbym problemu.
Luka3s Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 ja bym zajrzaj najpierw na króciec...
emerald Opublikowano 14 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2010 tak laicznie - który? znaczy czy są różne? ;( ja bym zajrzaj najpierw na króciec...
grzes1150 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 tak laicznie - który? znaczy czy są różne? ;( ja bym zajrzaj najpierw na króciec... Kruciec wody z tyłu głowicy (niżej napinacza). U mnie przy nim puszczało i i jak zajżałem od strony filtra powietrza to na obudowie skrzyni miałem kropelki.
Slawko 08 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Potwierdzam!!! Na tym kruccu najczesciej sobie kapie,a z racji jego polozenia nic nie widac na pierwszy rzut oka.
Luka3s Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Bo to dość częsta przyczyna dla każdego modelu audi związana z tym problemem. U mnie w B5 to studiuje właśnie,stąd moje przypuszczenie. Warto to sprawdzić bo myśle że w jakiś 90% będzie to to, choć ręki nie dam sobię uciąć, bierz się do roboty i daj znać to będziemy myśleć dalej kolego Emeralnd
emerald Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2010 jestem winien wyjasnienie sprawy :-) wiec jak byl wymieniany termastat to "fachowiec" raczej sie nie popisal i cieklo ale tylko na zimnym coż, a teraz zapalila sie kontrolka "check engine" - sonda???[br]Dopisany: 20 Grudzień 2010, 21:24_________________________________________________ dziękuję wszystkim za podpowiedzi
adeuszA4 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Witam. Zgodzę się z kolegami, którzy odpowiadali nieco wcześniej i sam przerabiałem taki przypadek w silniku ALT. Praktycznie każdy silnik audi/volkswagen na z tyłu coś co wygląda jak kolanko. Jest to ten króciec wykonany z plastiku i przykręcony do silnika. Między silnikiem a króćcem jest uszczelka która się zużywa, niestety raczej nie można jej kupić.Trzeba z ASO kupić komplet. Ja płaciłem chyba 45 zł. Podsumowując jest to chyba najczęstszy powód wycieków płynu w autach tych marek. Na szczęście niewielki jest koszt naprawy. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się