Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z sterownikiem silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam problem polega na tym ze zapiekaja siekierownice co jakis czas a dzis bylem na vagu i wyskoczyl blad 65535-sterownik blad pamieci 37-00-uszkodzony,i drugi blad 00575 cisnienie w kolektorze ssacym 17-00-roznica regulacji poza tym turbina przeladowuje bo pompuje do 1,4 bara a powinna ponoc do 1bar. no i oczywiscie powyzej 3 tys obrotow tryb awaryjny ale nie zawszemechanik mowi ze to wina sterownika i kaze zakladac drugi niech ktos pomoze sprubuje wrzucic logi niewiem czy sie uda :mysli:z gory dzieki za podpowiedzi

Nazywaj tematy zgodnie z regulaminem inaczej beda usuwane

Opublikowano

Zostaw ten błąd sterownika w spokoju, sprawdż najpierw N75 i turbinę. Znam kilka samochodów, które maja takie błędy i nie ma znimi problemów.

Opublikowano

no prubuje wrzocic ale cos mi nie wycodzi :wallbash: ale koles patrzal i mowil ze niema zadnego chipa z alegro, amoze wystarczy tylko sztanga wyregulowac zeby sie tyle kier. nie otwieraly :mysli:

Opublikowano

chips to nie tylko boksy z allgro ale przede wszystkim zmiany w mapach sterownika silnika.

No i chyba sobie żarty stroisz - piszesz że turbina po regeneracji a się zapieka - a wynocha z tym do gości którzy to robili.

Opublikowano

moze zle napisalem turbo sie nie zapieka tylko przeladowuje mechanik mowil ze pompuje do 1.4 bara a ma zadane 1 bar to juz niewiem o co chodzi :mysli:

Opublikowano

moze zle napisalem turbo sie nie zapieka tylko przeladowuje mechanik mowil ze pompuje do 1.4 bara a ma zadane 1 bar to juz niewiem o co chodzi :mysli:

Zadaje tyle ECU, ale z jakiegoś powodu turbina dmucha mocniej.

Może być tak, że po regeneracji coś zostało niedokładnie złożone i się sypie.

Trzeba by było sprawdzić co i jak.

Poza tym co Ty masz za mechanika, który wypuścił auto po regeneracji turbiny z takim babolem ?? - czy ten kto wyjmował i montował turbinę robił jej regenerację ?? Jeżeli tak to reklamuj to jak najszybciej i trzymaj się z daleka od takich mechaników.

Jedyne co możesz zrobić to pełne logi wg tego schematu żebyśmy mogli coś powiedzieć więcej niż zostało już napisane:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,18478.0.html

Opublikowano

mam w koncu te logi niech ktos rzuci okiem

Gdzie one są ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...