Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A5 3.0TDI quattro


pawel1380

Rekomendowane odpowiedzi

jak gwint to tylko z regulacją twardości, można dobrać pod siebie idealne ustawienie ale niestety im więcej komfortu tym mniej trakcji, po za tym jak amorek będzie miękki to większe dobicia są i wtedy szlag wszystko trafia, w tym momencie idealne jest rozwiązanie to pneumatik ale w A5 chyba nie jest dostępny :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pneumatyka to raczej średnie rozwiązanie... po za wyglądem to trakcji brak na "air".

Co do Street Comfort to z opini które czytałem/słyszałem w rozmowie to jest to dośc komfortowe rozwiązanie jak na gwint... pewnego rodzaju kompromis.

Osobiście mam teraz KW 2 Inox i było skrecone na 50% twardości przód i tył (jest 19 pozycji), i było bardzo spoko. obecnie utwardzony mam tył i ustawienia to 9/19 przód + 14/19 tył. efekt?: jest juz wyczuwalna ogólna twardośc auta, czasem jest mniej komfortowo ale w prowadzeniu jest kolosalna różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem na myśli ori pneumatykę a nie air ride'a, mam okazję śmigać na pneumatyku w S-klassie i rozwiązanie bardzo fajne, do normalnej jazdy jest "auto" a do zapierdalanki 2 x twardy :good: w A8 też mi się na tym fajnie śmigało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aa tak... tylko to nie opuszcza auta... a chodzi równiez z tego co ja zrozumiałem żeby była możliwość posadzenia auta niżej - jak 1BV.

Jak nie opuszcza jak opuszcza. Tu jest mowa o zawieszeniu pneumatycznym, które za odpowiednio dużą dopłatą można sobie zamówić w opcji np. w A8 a nie o zmiennej charakterystyce tłumienia amortyzatorów, która jest opcją np. w A4 B8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aa tak... tylko to nie opuszcza auta... a chodzi równiez z tego co ja zrozumiałem żeby była możliwość posadzenia auta niżej - jak 1BV.

Jak nie opuszcza jak opuszcza. Tu jest mowa o zawieszeniu pneumatycznym, które za odpowiednio dużą dopłatą można sobie zamówić w opcji np. w A8 a nie o zmiennej charakterystyce tłumienia amortyzatorów, która jest opcją np. w A4 B8.

no ale my tu mówimy o A5 a nie A8 ;-) tu mamy tylko tłumienie. alternatywy? springi lub gwint.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale my tu mówimy o A5 a nie A8 ;-)

Przecież vario na wstępie zaznaczył że niestety niedostępny w A5 :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale my tu mówimy o A5 a nie A8 ;-)

Przecież vario na wstępie zaznaczył że niestety niedostępny w A5 :blink:

rozmowa jest o zawiasie w A5, gwincie, springach air ride itp... nie ma pneumatyki opuszczanej w A5... a Vario napisał że jest ale w A8 :decayed::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew: tylko się nie pozabijajcie, napisałem jasno, szkoda, że idealne rozwiązanie jest w w A8 a szkoda, że nie jest dostępne w A5, na tym koniec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5h?Chyba 25.. :)

Od poniedziałku zaczynam...

:good:[br]Dopisany: 08 Sierpień 2011, 23:40_________________________________________________

Pełna korekta lakieru to 2 dni roboty jeśli chcesz to wykonać porządnie.

Biorąc jeszcze pod uwagę że mam DA to lekko tyle muszę liczyć.

Między innymi dlatego jest to tak kosztowne w firmach detalingowych.

Masz dobre podejscie do tematu a to juz dobry poczatek :naughty::good:

Ja naprawde na szybko to myje okolo 2,5h. Tylko ze moje auto ma 2 warstwy sealanta i 2 warsty wosku :)

Tak to mycie z usunieciem asfaltu, nalotow metalicznych itp, wewnatrz drzwi, klapy tylnej. A pozniej glinkowanie.. 5h moze byc malo :) Po korekcie przydalo by sie zarzucic jeszcze jakiegos sealanta poczekac troche a o wosku nie wspomne.

A gdzie jeszcze felgi, plastiki, gumy, szyby... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe nic tylko po takich ludziach kupować furki ;) podobne podejście mam do tematu Makki a takie zwykłe mycie płynem wodą na myjce spłukanie na sucho i reszta detali raz na tydzień czasami dwa ile Ci zajmuje ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie liczę :decayed:

A tak szczerze nie chwaląc się wszystkie swoje auta sprzedawałem pierwszemu klientowi który przyjeżdżał oglądnąć i to za kwoty wyzsze niz srednia...inna sprawa że wszystkie je miałem od nowości..dopiero A5 nie kupiłem nowego(nie licząc kiedyś dostawczaków).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się czyta na forum u nas to serce rośnie że nie tylko ja się sprzedaje auta a potem śpie spokojnie. Szkoda że nas tak mało jest w tym "uczcuiwym kraju"... ale fakt miło usłyszeć od mechanika/tuningowca że ma się auto "igła" :) (ostatnio tak właśnie miałem gdy się Adam z Sportmile przejechał)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie liczę :decayed:

A tak szczerze nie chwaląc się wszystkie swoje auta sprzedawałem pierwszemu klientowi który przyjeżdżał oglądnąć i to za kwoty wyzsze niz srednia...inna sprawa że wszystkie je miałem od nowości..dopiero A5 nie kupiłem nowego(nie licząc kiedyś dostawczaków).

he he a ja myje normalnie (no powiedzmy w 40 min. ) nie mam gnoju w srodku , wiaderko , gabka i pielucha a juz dwa auta sprzedaly sie nawet bez ogladania , o jedno sie prawie bili a na jdeno z obecnych jzu dawno kolejka jest ustawiona :decayed:

hehe nic tylko po takich ludziach kupować furki

zaraz zacznie korodowac , bo lakier bedzie zdarty do golej blachy :polew::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...