Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Jak sprawdzić wtryskiwacze? Benzyna w oleju.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Niedawno zapalila mi sie diodka od oleju, troszke mnie to zdziwilo :confused4:

Gdy sprawdzilem olej na zimnym to wydawaje sie ze zrobilo sie go wiecej, przekroczyl MAX :disgust: Czy to od tego wyskoczyla ta diodka?

Jak olej byl wymieniany to bylo lane pod MAX'a a teraz jest go wiecej. Hmmm ciekawe dlaczego tak sie stalo? :wtf:

Pozdrawiam.

Opublikowano

To może być objaw przepalenia uszczelki pod głowicą :mysli: jeżeli faktycznie przybywa oleju.

Opublikowano

jezeli poza przybywaniem nic się nie dzieje to ładuj w pojemniki i sprzedawaj :wink4: Podejrzewam jednak tak jak mój przedmówca że uszczelka pod główką się skończyła . Zrób kontolę korka oleju czy nie robi się masło / płynu chłodzacego czy nie ubywa lub czy nie wychodza tłuszcze w zbiorniczku wyrównawczym .

Opublikowano

Sprawdz raczej uchwyt bagnetu, moze być pękniety i gdy wkładasz bagnet, wchodzi on glębiej, u mnie tak jest. Teraz do wymiany oleju nie wiem czy mam niedobór czy nadmiar, bo różnica w moim przypadku to nawet 2cm na bagnecie. A jesli olej by się mieszał to widziałbyś na korku od oleju kawe z mlekiem. to oznaka uszczelki pod głowicą ( przyczyna, mrozy i woda zamiast płynu w chłodnicy) ;(

Opublikowano

jak nie masz mazi na korku to możesz wykluczyć uszkodzoną uszczelkę,pytanie czy jeździsz samochodem tylko krótkie dystanse?,jeśli tak to może być przyczyna,niespalone paliwo dostaje się do oleju,tak się dzieje jak samochód jest niedogrzany,wyjmij bagnet i powąchaj olej jak zalatuje paliwem masz odpowiedź :wink4:[br]Dopisany: 17 Grudzień 2010, 12:46_________________________________________________jeśli ta masz to radzę wymienić olej i dogrzewać autko :gwizdanie:

Opublikowano

andy_sky ma racje moze robisz krotkie odcinki i troche paliwa ci sie dostaje a zapala sie caly czas czy czasami no i na wolnych obrotach czy jak troche przycisniesz gazu ? moze sprawdz czujnik cisnienia oleju :mysli:

Opublikowano

To może być objaw przepalenia uszczelki pod głowicą :mysli: jeżeli faktycznie przybywa oleju.

To ladna lipa :shocked:

jak nie masz mazi na korku to możesz wykluczyć uszkodzoną uszczelkę,pytanie czy jeździsz samochodem tylko krótkie dystanse?,jeśli tak to może być przyczyna,niespalone paliwo dostaje się do oleju,tak się dzieje jak samochód jest niedogrzany,wyjmij bagnet i powąchaj olej jak zalatuje paliwem masz odpowiedź :wink4:[br]Dopisany: 17 Grudzień 2010, 12:46_________________________________________________jeśli ta masz to radzę wymienić olej i dogrzewać autko :gwizdanie:

No jade do pracy to okolo 20km. (plus stanie w korkach) i samochod dochodzi prawie do 90 stopni wiec chyba jest dogrzany?

Aaa i wyssalem :kox: strzykawka okolo 40ml, nagrzalem silnik do 90 i znowu sie pokazuje. Musze wiecej sciagnac to moze wkoncu poskutkuje. A i czemu ta diodka od oleju pokazuje sie tylko wtedy jak auto sie nagrzewa do 90 stopni?

Opublikowano

wez odpal auto i otwórz zbiorniczek wyrównawczy i zobacz co tam sie dzieje.. jak jakieś dziwne bulgotania bedziesz miał to no uszczelka.

Opublikowano

Powiem wam ze jak wacham ten olej to troche zalatuje od niego wacha :confused4:

andy_sky ma racje moze robisz krotkie odcinki i troche paliwa ci sie dostaje a zapala sie caly czas czy czasami no i na wolnych obrotach czy jak troche przycisniesz gazu ? moze sprawdz czujnik cisnienia oleju :mysli:

Zapala sie jak dodaje sie gazu i tylko czasami i tylko na rozgrzanym silniku.

-----------------------------------------------------

Bylem teraz w samochodzie, sprawdzilem swiece (czyste) i silnik chodzi na wszystki gary wiec to nie wina swiec. Dalej korek pod wlewem oleju, czysty i bez niepokojocych oznak konczacej sie uszczelki. Hmm i co by tu dalej? :kox: Juz olej i filtr kupiony wiec zastanawiam sie co jeszcze mozna sprawdzic przed wymiana :decayed:

A powiedzcie mi czy ta benzyna w oleju moze byc spowodowana czestym przekracaniem kluczyka na stan zalanczania sie pompy paliwowej bez odpalania auta? Jak robilem lampy na polift to sporo razy tak robilem :embarrassed:[br]Dopisany: 17 Grudzień 2010, 14:37_________________________________________________I jak? Ktos cos wymyslil czy nie bardzo? ;( Bo nie wiem co zbytnio sprawdzac :confused4:

Opublikowano

A to nie jest tak że olej spływa z rozrządu i dlatego go więcej? po odpaleniu, jak sie znów napełnią ale nie nagrzeje olej to chyba go mniej? (tylko pytam)

Opublikowano

A to nie jest tak że olej spływa z rozrządu i dlatego go więcej? po odpaleniu, jak sie znów napełnią ale nie nagrzeje olej to chyba go mniej? (tylko pytam)

Oleju jest tylko samo. Nic nie ubylo ani nic nie przybylo. Tylko wlasnie dostala sie do niego benzyna :confused4:

Opublikowano

to chyba pozostaje wymiana oleju żeby benzyna nie odtłuściła silnika

Opublikowano

to chyba pozostaje wymiana oleju żeby benzyna nie odtłuściła silnika

No i olej z filtrem wymienione. Chyba musze zaczac jezdzic bardziej dynamicznie :kox: zeby silnik sie dogrzewal :naughty:

Opublikowano

A czy takie mieszanie paliwa z olejem nie może być objawem zużytych pierścieni uszczelniających cylindry?

Opublikowano

Chlopaki po wymianie oleju i filtra chyba dalej jest to samo :confused4:

Mozecie mi powiedziec czy te bledy z vaga moga miec wplyw na to lanie sie wachy do oleju?

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8L0 862 257 K

Component: ZV-Pumpe, Funk D06

Coding: 12864

Shop #: WSC 06435

3 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

00955 - Key 1

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 919 861 C

Component: B5-KOMBIINSTR.UN4 D06

Coding: 00142

Shop #: WSC 07777

IMMO-IDENTNR: AUZ8Z0W4220386

3 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00771 - Fuel Level Sensor (G)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01179 - Incorrect Key Programming

35-00 - -

Moze to ten czujnik G62? :confused4:

Pomozcie :kox:[br]Dopisany: 20 Grudzień 2010, 22:30_________________________________________________Bylem ostatnio u magika od mechaniki. Sprawdzone cisnienie na cylindrach i na kazdym mam 11,2 wiec to nie pierscienie :gwizdanie: Posprawdzal wszystko, czujniki, zaworki itp itd. I jak przyjechalem po auto to powiedzial ze z mechanika jest wszystko :good: i ze tylko mu gitare zawracam :kox:, dodal jescze zeby podjechac do jakiegos elektryka ze specjalizacja w audi i moze on cos znajdzie :disgust:

Opublikowano

Powiem tak jak było u mnie.Zaraz po zakupie jadąc do Włoch zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju - ( w Insbruku) , zaglądam na bagnet - full. Czyli pompa oleju do wymiany, choć różni mechanicy różnie wróżyli - niektórzy chcieli remont silnika robić .Uparłem się na wymiane samej pompy - oczywiście olej i filtr.Do dziś 76 tyś km i cisza.Dodam ,że leję Motul 6100+ Synergie co 8 tyś .Sprawdź ciśnienie oleju , dane znajdziesz na forum.

Opublikowano

Chłopaki a moze HIDy pokielbasimy mi cos w elektryce i dlatego problem z tym paliwem w oleju? :kox:[br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 19:10_________________________________________________Hmmm? :gwizdanie:

Opublikowano

Witaj, a czy ty czasem nie masz termostatu do wymiany?

No jade do pracy to okolo 20km. (plus stanie w korkach) i samochod dochodzi prawie do 90 stopni wiec chyba jest dogrzany?

Po takim odcinku plus stanie w korku to raczej 10km już wystarczy na dogrzanie temp.silnika do odpowiedniej temp.

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...